8.8.17

^^ 500! ^^


Czy was również złapał ten wakacyjny leń? Mimo, że od sierpnia CODZIENNIE (wow) wychodzę to wracam padnięta i nie robię właściwie nic pożytecznego. Bardzo chciałam do was napisać, jednakże chęć wyjścia na zdjęcia coraz bardziej malała. Jednak dzisiaj powiedziałam, że hej przecież to parę zdjęć, aby urozmaicić posta, tutaj tekst (przynajmniej dla mnie) jest ważniejszy. No i boom, moja super światna psiapsi postanowiła pstryknąć mi parę fotek. A to głowne dla tego, że uwaga, uwaga (fanfary tyryry) jest już nas 500! A właściwie 503 jak to na dziewczynę z matematycznej przystało. Jest to niewyobrażalna dla mnie liczba, bo nigdy nie sądziłabym, że 500 osób będzie chciało czytać moje wypociny. Dla niektórych może być to mało, ale jakby tak postawić te 500 osób w kolejce po kebaba to chyba bym umarła z głodu.. Kurde, ale ten kebab to by musiał być dobry. Chociaż, co ja mowię, każdy kebab jest dobry XD Baaardzo wam dziękuję za taką liczbę, a widziałam, że moje autentyczne porady na temat czyszczenia moich conversów bardzo wam się spodobały, także już w następnym poście równie przygotowuję dla was coś pożytecznego! Nie będzie to post o wyprzedażach w h&m (chociaż kupiłam ta bluzeczkę za 10 zł, an ie przepraszam! 9 - ah te 10% zniżki na pierwsze zakupy)


bluzeczka - wyprzedaż h&m 10zł
spodenki - zaful klik
czarna bluzeczka - zaful klik

PS. czy wy też przy robieniu zdjęć robicie głupie pozy i wyglądacie jakbyście.. robiły choreografie do piosenki KP - Drk Horse? o.O

8 komentarzy:

  1. Gratuluje! 500 czytelnikow to bardzo duzo! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodenki! Gratuluje takiej liczby czytelników!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, na prawdę ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację !! Twój blog jest bardzo ciekawy, więc w szybkim czasie zdobędziesz kolejnych 500 obserwacji :)
    Pozdrawiam

    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki za 500 obserwatorów <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku 500 obserwatorów to mega dużo.
    Świetny blog- obserwuję ♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia ;) Gratuluję.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥