2017/07/12

Jak czyszczę swoje conversy?




Szczerze wam powiem: Nie mam pojęcia gdzie ja chodziłam xD Żeby mieć tak uwalone buty to naprawdę trzeba być mną. Tym bardziej, że jeszcze są białe. Brawo dla mnie!
Uwielbiam tego typu poradniki. Zawsze mogę z nich coś wywnioskować i próbować metodą własnych błędów. Nie są to oryginalne conversy tylko zwykłe trampoki, więc nie będę płakać o te 30zł (chociaż każdy pieniądz jest bardzo ważny). Nie chcę również ich wyrzucać, jakby nie patrzeć są to moje ulubione buty, w których codziennie biegam.


1.  MISKA Z WODĄ
Najpierw wrzucam moje buciki do zwykłej miski z wodą.  Tam zostawiam je na parę minut (opcjonalnie 5 minutek) aby trochę się namoczyły. Oczywiście najpierw wyciągam sznurówi i je również tam wrzucam.




3. GĄBKA I SZORUJ! 
Mokre buciki po prostu.. czyszczę. Wiadomo, że takie plamy nie zejdą od razu, więc szoruję je, aż same się odrobinę wybielą. Nie będą to nówki sztuki, ale lepiej mieć je bardziej białe niż takie ubłocone.




 5. PRALKA SIO!
Nadal nie jestem zadowolona z odcienia moich butów dlatego wsadzam je do pralki. Po wypraniu zrobiły się odrobinę bielsze, ale nadal nie doskonałe. Dopracowuje je jeszcze raz odrobiną pasty i szczoteczki. Na końcu wszystko wiruję.






2.  DO MISKI WRZUCAM PROSZEK
Zwyczajny proszek do prania działa cuda. Z racji tego, że moje buty były tak bardzo ubrudzone to musiałam je przeczyścić w misce. Jest to bardzo dobry sposób, szczególnie, że pralka może nie dopierać takich rzeczy.



4. PASTA DO ZĘBÓW CZYNI CUDA
Widziałam ten sposób na amerykańskim youtube. Na buty po prostu nałóż pastę do zębów i ostrożnie czyść je szczoteczką do zębów. Myślałam szczerze, że to nic nie da, ale moje buty stały się białe o parę odcieni! Oczywiście pamiętajcie, żeby była to stara szczoteczka do zębów. Glony są okropne a szczególnie te z butów, fu!


6. PAMIĘTAJ O ZOSTAWIENIU BUCIKÓW NA CAŁY DZIEŃ (NAJLEPIEJ NA BALKONIE/TARASIE TAK TYLKO MÓWIĘ)

No i to wszystko! Z brudnych, okropnych butów, zrobiły nam się nówki nierdzewki! xD A jak wy czyścicie swoje białe buciki?

30 komentarzy:

  1. Dobrze, że tu zajrzałem. Ten poradnik przyda mi się na najbliższe dni, bo również planuję doprowadzić swoje białe buty do czystości :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt!
    Nie znałam tego sposobu z pastą do zębów - na przyszłość będę już wiedziała... ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post, bardzo nie lubię białych butów właśnie ze względu na to że tak szybko się brudzą ;(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie chcę uprać moje trampki, ale boje się je wrzucić do pralki...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować na swoich butach :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica jest ogromna, ale ja miałam białe trampki i dla mnie to istny koszmar. Bardzo fajne są białe buty, ale to czyszczenie to koszmar :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Identycznie czyszczę moje białe conversy , czasem jeszcze do tych wszystkich czynności dorzucam odplamiacz , czy wybielacz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ogromną różnicę :)
    Też muszę wyczyścić swoje białe buciki :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale efekt<3
    świetny wpis, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje conversy po prostu wrzucam do pralki i tam same się piorą :)
    Fajny pomysł z tą pastą do zębów, muszę kiedyś wypróbować!
    Bardzo podoba mi się Twój blog, ten szablon mnie urzekł <3
    Czekam na więcej postów obserwuję!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i jego tematyka, również możesz zaobserwować :)
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tym sposobie, czyli naprawdę działa! :D
    Zapraszam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoje buty bardzo rzadko myję może dlatego, że są one ciemne xd Ale pomysł z pastą do zębów świetny. Będę wiedziała na przyszłość.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam converse! Moje się już praktycznie zniszczyły i porwały więc poluje na nowe :D Czyszczę je praktycznie tak jak ty lecz nie zostawiam ich w wodzie na 5 minut tylko co najmniej godzinę :D. Nie używam także szczoteczki do zębów i pasty ale także słyszałam, że jest to super sposób i na pewno przy następnym myciu ich użyję! :D
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wrzucam buty do pralki :p
    Obserwuje :)
    https://qwxzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje białe converse czyszczę dokładnie tak jak Ty i efekt jest bardzo podobny!
    Jejku masz pięknego bloga, bardzo zauroczył mnie jego design! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  17. megaa, dobrze że to przeczytałam ! bardzo mi pomogłaś! na pewno skorzystam z tych rad! bo bardzo podoba mi się efekt trampek jak wyglądają po :) Śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  18. Natomiast jeśli ktoss chce wyczyścić sam ten ,, nos ,, to świetnie sprawdza się pasta do zębów ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady, dzięki. :) Ja nie mam białych butów, właśnie z tego powodu, że bardzo szybko się brudzą. :D Swoje tenisówki po prostu wrzucam do pralki.:)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku spadłaś mi z nieba. Ostatnio stwoerdziłam, że w moich jasnoniebieskich conversach pójdę na spacer (a było po deszczu) i są czarne, a nie jasnoniebieskie...
    Genialna zmiana bloga, w sensie nagłówek wygląda super

    Zapraszam do siebie
    Gradiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #499
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become grat blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno skorzystam z rad, bo uwielbiam białe trampki, ale niestety szybko się brudzą. A widać, że efekt jest!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam nowe conversy, więc póki co nie będę miała potrzeby ich czyścić, ale warto wiedzieć na przyszlosc :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak nowe! Moje conversy tez nie wyglądają za dobrze, więc zajmę się nimi zgodnie z Twoimi zaleceniami :)

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No i śliczne :) Ja zawsze czyszczę te gumowe zmywaczem do paznokci :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie starcza woda z mydłem :)
    Myślę jednak, że jeśli kiedyś trochę zaniedbam buty i mój sposób nie wystarczy, to skorzystam z Twojego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. POst bardzo przydatny, szczególnie że na dniach mam w planach wyczyścić własne obuwie :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega przydatny post! Ja akurat nie kupuję białych butów, właśnie dlatego, że szybko się brudzą i nigdy, nawet po porządnym czyszczeniu nie wracają do swojego pierwotnego koloru.
    Zapraszam https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥