2017/07/11

Dlaczego postanowiłam usunąć wszystkie posty?


Zapewne w życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, w którym uznaje, że w jego życiu potrzebne są zmiany. W moim życiu również przyszedł taki moment, kiedy uznałam, iż usunę wszystkie moje posty. Możecie pomyśleć, że to niedorzeczne. Pracując nad czymś długi czas, a potem to odrzucić. Owszem, ale powracam z podwojoną siłą. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałam do was napisać, ale zawsze brakowało zdjęć, a to tekstu, pogody i była wymówka. Zmieniłam wygląd bloga i całe ułożenie. Już nie będzie tutaj typowego "śmietnika". Nie chcę być oryginalna, ale znalazłam pomysł na siebie. Dotychczas pojawiały się posty tematyczne, nudne i niedopracowane. Teraz mam w planach tworzyć dla was CIY, DIY. Wiadomo, że będą posty typowo "modowe", ale nie chcę aby była pokazywana moja twarz. Mimo, że nie mam lustrzanki, photoshopa ani profesjonalnego fotografa to postaram się urozmaicić posty. Chcę, aby ten blog był czymś innym. Blog to moja pasja. Piszę dla was, ale również i dla siebie. Nie szukam oryginalności, ale nie chcę aby ta strona była po prostu ponurą stroną, bez żadnego pomysłu na siebie. 

Koronkowy top: klik
Kabaretki1: klik
Kabaretki2: klik

19 komentarzy:

  1. Zmiany są dobre ;) powodzenia ;) Sama nie mam lustrzanki i staram się działać z telefonem ..Ale nie jestem zadowolona z efektów może kiedyś jakoś się za to wezmę i zainwestuję w aparat ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są dobre, zwłaszcza na blogu. Trzeba próbować, kombinować, zmieniać aż odnajdzie się swój własny styl a na to często potrzeba czasu. Fajnie, że już wiesz co zrobisz i masz plany względem bloga. Ja jednak nie kasowałabym swoich postów :) mam bloga, którego pisałam 8 lat temu. Zawieszony oczywiście, nikt o nim nie wie. Od czasu do czasu czytam go i śmieje się z własnej twórczości a także przypominam niektóre chwile ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami takie zmiany są bardzo potrzebne i przynoszą wiele korzyści. Pewnie trochę było Ci szkoda tak wszystko usunąć na co poświęciłaś dużo czasu, ale myślę, że warto, skoro stwierdziłaś, że masz pomysł na siebie. Ja jakiś czas temu też usunęłam kilka postów u siebie, pozmieniałam charakter tytułów i wygląd bloga. Zmiany są super :)
    pozdrawiam i czekam na DIY :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy potrzebuje czasami zmian. Ja też rozważałam taką opcję, ale jednak zachowam to co już napisałam. To bez sensu stale wyrzucać wszystko do śmietnika, bo nie jest dość "dobre". Powodzenia w nowym starcie.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są potrzebne! Rozumiem Cię doskonale! Powodzenia na nowej drodze życia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany sa potrzebne, mam nadzieje, ze na dobre:) Jesli chodzi o wymowki to najczesciej nie mam zdjec, poniewaz ciezko ze sprzetem, a moj telefon jakoscia nie powala:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zmiany i często zachodzą one w moim życiu jak i na blogu <3

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany nie zawsze wychodzą na dobre, ale są potrzebne...w szczególności te związane z blogowaniem :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog] | www.instagram.com/karolinabrozis

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany zawsze wychodzą na dobre... No dobra przeważnie tak jest :D Ale jeśli chodzi o bloga to zdecydowanie na plus! Skoro nie czułaś się dobrze w swoim małym świecie to dobrze, że postanowiłaś coś zmienić, a nie rezygnować ;) Mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie swoje plany. A po za tym nie trzeba mieć dobrej lustrzanki, aby post był wzbogacony o zdjęcia. Wystarczy zajrzeć do Internetu, gdzie jest księga, rozmaitych zdjęć ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z jednego roku również usunęłam posty z bloga a później tego zaczęłam żałować. Może były byle jakie ale miałabym pamiątkę. Czasami zmiany są dobre. Mam nadzieję, że Tobie również okażą się one dobre. Dlatego życzę ci powodzenia w tworzeniu nowych i jeszcze lepszych postów.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, każdy potrzebuje czasem zmian :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile razy ja zmieniałam swojego bloga?? Milion, aż znalazłam coś co mi w 100% się podoba. Czasami warto czegoś się pozbyć na nowy początek ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są jak najbardziej potrzebne każdemu człowiekowi, obyś tylko trzymała się tego co teraz postanawiasz a wszystko będzie super!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy człowiek potrzebuje zmian w życiu, większych czy mniejszych, dzięki kształtujemy się :)
    Życzę powodzenia w realizowaniu twoich postanowień :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w tym Ci życzę. :) Zaobserwuje i zobaczymy co ciekawego wymyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy potrzebuję zmian, ja założyłam bloga od samego początku, mam nadzieję że będzie tak samo miło odbierany jak mój poprzedni. Tobie także życzę dużo weny! Bo to najważniejsze. Robisz śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja musiałam 10001003438 razy usuwać moje blogi! Jezu tak bardzo chciałam coś napisać, ale nic nie było i d e a l n e, teraz wreszcie jest coś co mi się u mnie podoba
    Powodzenia ze zmianą

    Gradiam

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥