20 czerwca 2017

Zaful summer must haves


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami (czujecie, że już za parę dni skończy sie rok szkolny? Nadal nie mogę w to uwierzyć, że to tak szybko minęło <3). Mam zaplanowane bardzo dużo wyjazdów, ale również będę chodziła do pracy, żeby zarobić na swoje widzi misie. A co wiążę się z wyjazdami? Ubraniaaa! Czyli zakupy. Czyli strata pieniędzy. Czyli to w czym kobieta czuje się najlepiej (chyba xD). A wy jakie macie plany na wakacje? Pochwalcie się w komentarzach, chętnie przeczytam co macie do zrobienia!

Bardzo lubię przeglądać sklepy internetowe i nie ukrywam, że poproszono mnie o tą wishlistę. Z dużą ilością firm nie miałam do czynienia, więc nie wiem jak to jest na tym rynku, ale jak na razie mogę powiedzieć, że sklep Zaful ma jedną z lepszych jakości i większe wybory co do ubrań i dodatków. Także wraz z Zaful midi bodycon dresses Spring 2017 promotion przedstawiam summer wishlist! Ah ten inglisz perfekcjonisz, bardzo dziękuję za oklaski. 

A przed Państwem sukienki hiszpanki (a bardziej fachowo off the shoulder dress) 


Off The Shoulder Ruffle Slit Work Dress - Czarna sukienka z hiszpanką - ręczę za nią rękami i nogami. Jest przepiękna, dosięga odrobinę za kolano, ale do koturnów wygląda idealnie. Zamierzam ją założyć na zakończenie roku, więc get ready with me na zakończenie roku już niedługo!


 Short Sleeve Off The Shoulder Solid Color Dress - Błękitna sukienka. Mimo, że już zaledwie połowa dziewczyn ma tą klasyczną kieckę - to gdy widzę je w niej na ulicy to moje serce krzyczy "musisz ją mieć!". No cóż, może już niedługo. 


Kolejnym w kolejce będą moje odwieczne miłości czyli przeciwsłoneczne okulary. Mimo tego, że mam wadę wzroku 0.75 i jestem ślepa jak kura to nigdy w moim zanadrzu nie zabraknie okularów. 
Tutaj nie miałam zbytniego wyboru i nawet nie chodzi o to, że firma nie ma asortymentu, tylko ja po prostu kocham lenonki, 

Eyebrow Metal Leg Round Sunglasses - Zdecydowanie moje ulubione 


Swimwear / one Pieces
Co to by było za lato bez strojów kąpielowych? Ostatnio mocno przygrzewa!


Monokini High Cut Backless One-Piece Swimwear - W tym stroju zakochałam się odkąd zobaczyłam go u Pameli z kanału fit lovers. Jest przepiękny i na pewno bardzo efektywnie sprawowałby się na zdjęciach!

Lace Up Slimming One Piece Swimsuit - Cuudo. W nim zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Tym bardziej, że uwielbiam wiązania. Dzięki nim ten strój ma taki swój urok. 


Co myślicie o moich must haves? Oczywiście zapraszam na stronę Zaful, chociaż pewnie już wszyscy ja dobrze znamy :D 

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc Zaful jest dla mnie jednym ze sklepów o asortymencie i jakości ubrań porównywalnym do sieciówek. Bardzo chwalę sobie każdy produkt, który od nich otrzymam!

    Dziękuje za komentarz u mnie. W wolnej chwili serdecznie zapraszam na nowy post!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki cudowne! Nie lubię jednoczęściowych strojów kąpielowych, ale te wyglądają świetnie.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroje kąpielowe są mega! ^.^ A te hiszpanki podbiły nasze serducha :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wszystko cudownee <3 Najbardziej spodobał mi sie strój ^^
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super, jednak najbardziej urzekły mnie lenonki :)
    Pozdrawiam :D
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love these must haves! Bikini especially. :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest super :) mam dokładnie taką samą
    niebieską sukienkę hiszpankę, tylko że z innego sklepu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy podobny kostium jednoczęściowy. Jestem w trakcie poszukiwań :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni odcinek PLL ma trwać około 70 minut? Nie mam pojęcia kto jest AD, ale obstawiam że będzie tak samo jak.w przypadku A z poprzednich sezonów czyli ktoś taki "normalny", nie łudzący podejrzeń, obstawiam Jenne. WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham PLL! Jednak nie oglądałam odcinków już tak długo, że zupełnie straciłam orientację. Muszę zacząć ten serial od początku :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥