10 czerwca 2017

little inspirations




"Nie wiesz, co to prawdziwa strata. Można jej doświadczyć tylko wtedy, kiedy kochasz coś bardziej, niż samego siebie." - Buntownik z wyboru (1997)

"Każdy umiera, ale nie każdy tak naprawdę żyje." - Waleczne serce (1996)

"Przeszłość może boleć. Ale daje nam wybór - albo będziemy od niej uciekać, albo wyciągniemy z niej lekcję." - Król Lew (1994)

"W tej sekundzie, przysięgam, jesteśmy jednym z nieskończonością." - Charlie (2012)

"Szczęście można znaleźć nawet w najciemniejszych chwilach, jeśli tylko nosi się w sobie światło," - Harry Potter i Więzień Azkabanu (2004)

"Kwiat, który kwitnie mimo przeciwności losu, to najrzadszy i najpiękniejszy z nich wszystkich." - Mulan (1998)


29 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje inspiracje!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujące cytaty, uwielbiam czytać takie krótkie złote myśli :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych zdjęciach! Świetnie dobrałaś inspiracje, a cytaty też mi się bardzo podobają :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świene cytaty, obserwuję
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty cudowne! Cały post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje. :)
    Ten cytat spodobał mi się najbardziej: "Nie wiesz, co to prawdziwa strata. Można jej doświadczyć tylko wtedy, kiedy kochasz coś bardziej, niż samego siebie."
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne cytaty :). Skłaniają do refleksji. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimat bloga! Będe do niego częściej wracał!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię przeglądać takie inspiracje :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie inspirację :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspiracje a ostatni cytat najlepszy. Uwielbiam Mulan.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega inspirację :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Król lew , Harry Potter i Mulan ♡ kocham te cytaty i inspiracje też są cudne ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny wpis i te cudowne cytaty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny post! Mogłabym to czytać cały czas <3
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty inspiracyjne. Wspaniałe zestawienie zdjęć :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje, i cytaty i zdjęcia naprawdę cudowne. Uwielbiam
    takie posty, są dla mnie mega inspirujące i motywujące :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inpiracje! <3 Obserwuję i pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cytaty.

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥