27 maja 2017

Summer musthave with Banggood


top - klik    spódniczka - klik    okulary - klik

Nigdy nie przywiązywałam wagi do robienia wishlist. Dlatego ich tutaj nie było. Nie widziałam sensu żebrania o kliki, gdyby miał być to koniec świata. Jednakże teraz i ja się podkusiłam. Firmę Banggood na pewno zna z was nie jeden. Cóż, nie ma co się dziwić, bo mają niesamowity asortyment - i nie mówię tutaj wcale o ubraniach. 


hiszpanka - klik    szpilki - klik    trampki - klik

Z https://banggood.com miałam już nieraz do czynienia i w sumie byłam zadowolona, jednakże nie wiem dlaczego, ale kontakt po prosty się urwał. Chyba miałam 'złego właściciela' haha! Teraz jestem naprawdę mega zadowolona, kontakt z opiekunem jest prosty i przejrzysty. Bardzo szybko odpisują na wiadomości więc gorąco polecam! Nie często mam tak, że jestem zadowolona, bo wiecie jak to jest z nim, a to nie trafi się rozmiar, a to nie będzie dobrej jakości. A tutaj nie mam żadnych przeciwwskazań. Mimo tego nie żałuję, że zrobiłam wishlistę. Mam nadzieję, że wejdziecie i skorzystacie ze strony Bannggood. A może już ją znacie i kupowałyście na niej ubrania? Co myślicie o firmie? Macie dla innych blogerek jakieś rady dotyczące tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Have a nice Day Sweety!♥