23 maja 2017

Nie wiedzieli, że odliczają dni do swojej śmierci.


"Odliczali dni do koncertu, nie wiedząc, że odliczają dni do swojej śmierci " Oglądałam Nicole Staniszewską . I tak. To ona wypowiedziała te słowa, dzięki którym napisałam tego posta. To, co się stało, wstrząsnęło na pewno każdym istnieniem. Mamy się dziwić? Jednakże nie wszyscy wiedzą co się stało. Przybliżając:
Wczoraj przed północą po koncercie Ariany Grande w Manchester Arenie doszło do wybuchu. Świadkowie usłyszeli huk. W zdarzeniu zginęło co najmniej 22 osoby a ponad 50 zostało rannych. Policja potwierdziła, że był to zamach terrorystyczny. Wśród uczestników koncertu było bardzo wiele kobiet z dziećmi.
W akcji uczestniczyło 60 karetek. I kurcze, jaki w tym jest sens? Czy tylko ja tego nie rozumiem? Bo no dobra, zamachowiec samobójca, ale on i tak się zabił, więc nie mógł zrobić tego sam? Nie wypowiadam się na temat religii, bo w sumie sama się nie znam, ale bądźmy szczerzy, to jest już przesada. Wszystkie modelki nawołują do pokoju, to gdzie on jest? Nie mówię, że od razu wszyscy ludzie powinni się kochać, ale świat byłby piękniejszy, gdyby małe dziewczynki z ich mamami szły na koncert swojego idola, a nie zobaczyć jak ich przyjaciółki giną. Wyobraźcie sobie widok, w którym o kilka metrów huk bomby odrzuca was. Tracicie przytomność. Podnosicie głowę a w okół was ranne ciała z małymi odłamkami rzeczy. Niektórzy nie żyją. Najgorsze jest to, że zamachowiec zabił Twojego rówieśnika. Siostrę, przyjaciółkę, mamę, a tym również zniszczył marzenia jakieś innej dziewczynki o zobaczeniu swojej idolki. To chore. I bardzo się cieszę, że islamistów nie wpuszczono do Polski. Chociaż nawet nie chodzi o to, ale jest też to również zapatrzenie się ochroniarzy. Przy tak wielkim widowisku powinni chociaż sprawdzić czy nie wchodzi ktoś podejrzany lub z czymś podejrzanym. Najbardziej szkoda mi tych poranionych osób i rodziny zabitych, ale również Ari. Post, który wstawiła parę godzin po koncercie również wzruszył bardzo wiele osób co pokazuje liczba like, reakcji oraz komentarzy. Koncerty niestety wstrzymane. 


Co uważacie o całym tym wydarzeniu? Mi osobiście jest bardzo przykro. 

12 komentarzy:

  1. To wszystko co się dzieje to okropieństwo. Zamach za zamachem. Nie sądziłam, że nawet na takim wydarzeniu - koncercie na który przyjdzie głównie młodzież, dojdzie do takiej tragedii. Co będzie dalej? :/

    Pozdrawiam, Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy o tym usłyszałam przeraziłam się. Teraz już nigdzie nie można czuć się bezpiecznie. Bardzo lubię Ari i gdybym miała taką możliwość pojechałabym na jej koncert. Nie wyobrażam sobie, że w już mogłabym nie wrócić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, tak mi jej szkoda /: I tych wszystkich ludzi... codziennie nawet przechodząc przez galerie handlową, możemy spotkać potencjalnego zamachowce... Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra! Co się dzieje na tym świecie!? Wszystkim będącym na koncercie składam wyrazy współczucia. Jak ktoś chciał popełnić samobójstwo to mógł to zrobić z dala od innych ludzi nie krzywdząc nikogo przy tym. Super post kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko jest bardzo załamujące, kiedy jesteśmy dziećmi Nierozumiemy slow polityka, nie dostrzegamy tego co dzieje się wokół nas inaczej sobie wszystko wyobrażamy a gdy ja poznamy rzeczywistość jaka jest jest przerażająca😠

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że rannych jest aż 119 osób.. Tragedia. Jestem całym sercem z rodzinami ofiar :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wstrząśnięta całym tym zamachem i wciąż nie mogę uwierzyć w to,że zginęło tyle niewinnych dzieci.. Najgorsze w tym wszystkim jest to,że chciały po prostu posłuchać i zobaczyć Arianne na żywo,zapewne wielu z nich o tym marzyło,niestety nie zamarzą już o niczym innym... [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne to, co się tam stało... brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tej tragedii, współczuję matkom, których dzieci zginęły na tym koncercie... [*]
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się. To jest naprawdę straszne. Jednak islamiści wychowywani są właśnie w taki spób. To dla nich trochę jak dla chrześcijan np. spowiedź itd. Chodzi o to że to dla nich normalne i robią to dla swojego Boga. Po prostu całe życie są do tego przygotowywani. I tak, to jest chore. Pałam gigantyczną nienawiścią kiedy o tym słyszę... ale wiem też, że nie wszyscy muzułmanie to zamachowcy... niektórzy to po prostu normalne rodziny, które chcą przeżyć. I teraz pytanie : wpuścić czy nie?
    Wszystko jest skomplkowane
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  11. Porażające, trudno znaleźć odpowiednie słowa. Żal tych wszystkich istnień, których życie przerwano.

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥