7 kwietnia 2017

The ultimate travel bucket list: 10 things to do before I die













y
Życie jest bardzo krótkie i nim się nie obejrzymy minie nasze "naście", a potem "dziesiąt" haha. Przygody, podróżowanie to świetny sposób na wspomnienia, który po prostu uwielbiam. Zawsze bardzo uwielbiałam różnego typu wyjazdy, zapisywanie ich w pamięci i spędzanie czasu z przyjaciółmi. Dzisiaj mam dla was travel bucket list, chyba wiecie o co chodzi, hm hm?

1. Au pair in America - Jeju.. Jedno z większych marzeń, które.. mi się marzą, haha. Mam nadzieję, że po maturkach już będę w moim upragnionym miejscu ze świetną rodzinką! Trzymajcie kciuki♥
2. Wodospad Niagara - Są rzeczy, które trzeba zobaczyć na własne oczy, nie oddadzą tego uczucia, które sami przeżyjemy. Zdjęcia zapierają dech w piersiach, ale co będzie, gdy spełnie swoje drugie marzenie?
3. Disneyland - Jeju.. Dobra, może jestem jeszcze małym dzieckiem, ale gdy byłam mała to oglądało sie tylko disney'a. Nie wybaczyłabym sobie, gdybym nigdy nie pojechała do disneylandu, haha. 
4. Warszawa - W mieście byłam parę lat temu i kompletnie się zakochałam. Muszę tam wrócić! Ktoś chętny na wyjazd? haha
5. Barcelona - Moje kolejne marzenie! Jeny, ile tu tych marzeń.. Ale ze mnie zapalona podróżniczka! W Barcelonie jest tak pięknie, że nie ma mowy abym nie zobaczyła tego na własne oczęta.
6. Fasolka w Chicago - Ci, którzy oglądają filmy a dokładnie "Lol" lub " I że Cię nie opuszczę" pamiętają słynną fasolkę. To jest tak ogromne i świetne, że trzeba tam jechać i zrobić sobie zdjęcie! Szczególnie, że film "LOL" jest jednym z moich ulubionych♥
7. Machu picchu - Jedno z piękniejszych miejsc, które w życiu widziałam (szkoda, żę tylko przez internet). Mam nadzieję, że kiedyś te internety będą bardziej rzeczywiste xD
8. Tatry - Nigdy nie byłam w górach, ale gdy patrzę na te wszystkie zdjecia z instagrama, posty na blogu, to zawsze sobie mówię "kurczę, kiedyś na pewno tam pojadę!". No cóż.. Oby, oby.
9. Lot samolotem - Niby coś głupiego, wiele osób boi się latać, ja sie dziwię. Mimo, że nigdy nie leciałam to bardzo chcę. Szczególnie, że samolotem jest mniej wypadków, niż samochodem. 
10. Skok na bungee - Tego boję się najbardziej, szczególnie, że lina się urwie, ale do odważnych świat należy! Bardzo uwielbiam oglądać różne filmiki, w których ludzie skaczą nad rzekami, między lasy w takich pięknych widokach. Myślę, że dla tych widoków i dla tej genialnej adrenaliny można to zrobić!

A jakie jest wasze mini travel bucket list? Słyszeliście o programie au pair? Może by zrobić o tym osobny post? Buziaki kochani!

4 komentarze:

  1. Ja jestem chętna na wyjazd do Warszawy ;p Więc jak coś jedziemy razem, w szczególności że też mam na liście wyjazd tam. Ja bym chciała sobie zrobić taką wycieczką objazdową po całej Polsce, ale niestety brak czasu robi swoje. Potrzebowałabym na to miesiąca, ale praca nie pozwala. Słyszałam nie raz o programie au pair, ale fajnie by było gdybyś zrobiła o tym osobny post ;) Chętnie poczytam.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Disneyland *.* to także moje marzenie :3 także skoczylabym na bungee ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo marzy się Meksyk i caaała Ameryka łacińska, bardzo chciałabym aby kolejne z moich podróży były w tamtym kierunku. Jeśli chodzi o Barcelone, zakochałam się w tym mieście!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja również chciałabym odwiedzić Barcelonę!

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥