13 kwietnia 2017

Makijaż Chińskimi kosmetykami i... palcem!?




Aparat mi padł znowu , sory. Telefon mnie nie zawodzi jednak, hehe. Nie jestem profesjonalną makijażystką, dopiero się uczęco możecie zobaczyć na moim ig: @jestemaandrzej
Jednakże kiedy przyszło do mnie 89 kolorów cieni to chodziłam po ścianach, serio. Szkoda jednak, że niektóre sie połamały, ale (na szczęscie) są to te, których i tak bym nie używała. Oł jea. 1:0 dla Mariki, haha. Tym bardziej, że mój asortyment dotyczący pędzli płacze jak mój portfel, dlatego makijaż robię palcami! Co?! Palcami? Jak to zapytacie, a ja wam odpowiem normalnie. Zawsze robiłam makijaż oka palcami i nigdy nie wyszło mi to na złe, a tym bardziej wychodziło lepiej niż samymi pędzlami. Majsterkowałam coś z tym makijażem, nałożyłam chyba z 50 różnych cieni a na końcu brokat, jednakże opcja z brokatem najbardziej mi się spodobała!


Na usta nalożyłam najlepszą pomadkę  jaką dotychczas miałam. Znaczy.. No miałam mało pomadek w życiu, ale ten kolor jest przepiękny. Do tego nałożyłam zaznaczony cień. Pod oczy dałam korektor, który widnieje na ostatnim zdjęciu, przy przypudrowaniu wygląda świetnie! Jednakże nie zawsze zakryje mi moje okropne wory pod oczami. Brwi rysuje moją kredką, która służy mi juz od prawie pół roku! Bardzo lubię takie ekstremalne makijaże, które wychodzą mi spontanicznie, nigdy nie wyjdzie mi taki sam, haha. Jedynie takie delikatne, korektor, puder i rzęsy, zawsze wyjdą mi takie same. A wam jak wychodzą makijaże? Też jakbyście były pandami?

17 komentarzy:

  1. Ja teraz próbuję się nauczyć malować cieniami właśnie i w sumie najgorzej chyba nie jest :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja to w delikatnym makijaży wyglądam źle.. muszę podkreślać w szczególności oko:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z używaniem cieni, zawsze wyglądam jakby mi ktoś przywalił i zrobił limo :D Dlatego maluję się delikatnie, tylko rzęsy tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Życzę Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  5. o jaka fajna paletka :) makijaż wyszedł fajnie!
    buziaki!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że makijaż wygląda ciekawie kochana:)
    Polecam pędzle z Hakuro ewentualnie Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że chińskie kosmetyki to szajs ale widzę ta paletka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty, super post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że malowanie się cieniami opanowałam już do zadowalających rezultatów :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam jeszcze cieni aczkolwiek paletka jest ciekawa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zakochana w paletce Makeup Revolution :D

    Zapraszam!
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Noszę okulary i niestety one utrudniają mi problem z makijażem :/ Ale nie przejmuję się tym ^^

    Ja egzamin gimnazjalny piszę dopiero za rok ^^

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomadka <3
    zapraszam do mnie http://natallieisme.blogspot.com/
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog super makijaż buziaki pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie zdjęcia, świetny blog ! Bedę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy blog. Ciekawe wskazówki dotyczące zakupów zagranicą. Dla mnie coś nowego.
    Myślę, że jeszcze tu zajrzę.
    P.S. Zauważyłam, że chińskie i japońskie kosmetyki stają się coraz popularniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uważam, że pomadka ma piękny kolor :) nakładanie cieni palcami? A czemu nie? Jak widać po efektach, taki sposób się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥