22 kwietnia 2017

>>>

Kwiecień zbyt szybko się kończy, a ja jak każdy mam swoją kwietniową playlistę. Ten miesiąc zdecydowanie był czasem serialów, gdzie odnalazłam moją nową miłość - 13 reasons why, który ma przecudowny soundtrack. Do moich ulubieńców trafiła również Lea Michele, którą pokochałam. Słucham jej od 2 dni, ale nie mogę przestać i tak przeliczając to w sumie... Przesłuchałam już jej wszystkie piosenki :_: obseszyn. Zdecydowanie jest to również dla mnie bardzo ciężki miesiąc, który był dla mnie inspiracją dla powstania kolejnych postów, zobaczycie je już niedługo! Był to również miesiąc Eda Sheeren'a i mojej następnej obsesji do jego przepięknych teledysków i cudownych tekstów. Zresztą.. Zobaczcie sami poniżej o co chodzi, haha. 

A jakich wy macie ulubieńców? Buziaki♥


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lea Michele ma piękny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna lista ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dzisiaj postanowiłam odświeżyć swoją playlistę i z pewnością wyląduje na niej Lea, "Unsteady" i Edd :D Jeżeli chodzi o serial "13 reasons why" to też go pokochałam, coś cudownego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnych muzycznych nowości nie mam, ale za to pokochałam covery grane na skrzypcach. Co do 13 reasons why, to jeszcze nie oglądałam, ale chyba niedługo zacznę. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę spytać jak robisz te paski, że nie wkleja ci się całe nagranie z youtube?
    Mnie najbardziej urzekły piosenki Sia.

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna playlista :D Jeśli chodzi o 13 reasons why, jest to moim zdaniem najlepszy serial jaki dotychczas obejrzałam :)
      Pozdrawiam, http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

      Usuń
  8. Piosenkę z 'Pięknej i bestii' słucham codziennie, a 13 powodów zamierzam zacząć oglądać w majówkę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham 13 powodów ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 powodów.. <3 świetna playlista :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sia jest wspaniała. 13 reason why jest moim najnowszym odkryciem. Uwielbiam to.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Imagine dragons mają świetne piosenki! ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥