March 26, 2017

The Vampire Diaries - Jak zepsuć zakończenie?




Post zawiera spoilery.
Nie jest zalecany dla osób, które nie obejrzały lub nie zakończyły serialu The Vampire Diaries. Zapraszam do czytania i dzielenia się swoim zdaniem w komentarzach.
Wy także nie lubicie zakończeń filmów? Jeżeli dany film mi się podoba, nie chcę aby się skończył. Szczególnie, jeżeli to zakończenie jest warte śmiechu. Nienawidzę, gdy film jest genialny a tu puf, nienawidzę go za zakończenie xD 



Właśnie tak mam z 8 sezonami Pamiętników Wampirów. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Ten serial praktycznie zmienił moje życie, dla niego olałam wiele sprawdzianów, nie odpisywałam przyjaciołom (nie róbcie tego w domu!), ponieważ tak mnie wchłonął. Wylałam na niego miliardy kropel wody, przytyłam 4kg, a on jak się odwdzięcza? Moimi ulubionymi postaciami była Bonnie, która wraz z Enzo tworzyła najlepszy ship całych wieków. Klaus oraz Damon to styl życia, naprawdę. 
Na ostatnie odcinki zareagowałam właśnie tak:
Ale na końcowy odcinek, parsknęłam śmiechem. UWAGA, SPOILERY! Dobra, Stefan umarł, Elenka wróciła do żywych (no super..), zakończenie? Wszyscy są szczęśliwi, najpiękniejsze zakończenie, nikt nie żyje, ale co tam. Ważne, że Damon i Elenka mają się dobrze, a potem odnajdują spokój.. Najgłupsze zakończenie, jakiekolwiek widziałam. Najgorsze było to, że Stefan umarł. Parę dni po ślubie z Caroline, no kurde.. Jaki w tym jest sens? Pamiętajcie, jeżeli będziecie robili seriale, nie róbcie szczęśliwego zakończenia. Płacząc całe 30 minut, uznałam że jednak super będzie, jeżeli zostawią Stefana i tyle. A jednak nie, złapią się za rączki i pójdą do swoich rodzin. Mimo tego, uważam że Pamiętniki Wampirów nauczyły mnie bardzo dużo, co zostanie we mnie. Będę do tego serialu wracała, oglądając go dzień w dzień przez kolejne 8 sezonów, śmiejąc się, ale i płacząc. Widok tych wszystkich zabójstw, rozterek sercowych jest bardzo przyjemne dla moich oczu, tym bardziej, że brak mi chłopaka, haha. Cały serial oczywiście oceniam na plus, ale bardzo chętnie przyjęłabym parę nowych odcinków, aby zakończenie było inne. Nadzieja umiera ostatnia, więc może kiedyś, haha. Teraz czekam na zakończenie Pretty Little Liars, oby tylko tego zakończenia nie zniszczono, bo nowe odcinki to sztos!

Co uważacie o zakończeniu Pamiętników Wampirów?


13 comments:

  1. Mi osobiście zakończenie się nie podobało, zresztą jak cały ostatni sezon, który był nudny jak flaki z olejem. Tak właściwie to połowa najlepszych bohaterów nie żyje...Bardzo lubiłam Stefana i do teraz nie mogę się pogodzić z tym, że go uśmiercili.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  2. nie przeczytalam wpisu, gdyz boje sie, ze tu moze byc pewnego rodzaju spojler hahaha
    jeszcze bardziej dzieki tobie jestem ztereminowana do obejrzenia tego serialu- zdecydowanie moje must have

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Miałam okazję obejrzeć kilkanaście odcinków. Niestety serial nie jest w moim typie :( Aleto nie oznacza, że sie komuś może nie podobać:)

    ReplyDelete
  4. Serial jest świetny, ale zakończenie zbyt smutne. Mnie też nie urzekło :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Obejrzałam parę odcinków tego serialu. Niestety jakoś do mnie nie przemawia. Super napisany post :)

    ReplyDelete
  6. Nie oglądałam tego serialu, bo jakoś mnie nie "wciągnął", ale post jak najbardziej w porządku ;)

    ReplyDelete
  7. Oglądałam ten serial. Ostatni sezon pominęłam bo dla mnie był już nudny. Uważam, że pierwsze cztery sezony to było coś wspaniałego. No nic. Specjalnie oglądnęłam finałowy odcinek i.. zawiodłam się. Uśmiercili mi Stefana :( Boonie i Enzo powinni mieć szczęśliwe życie.. a tu taki klops.

    ReplyDelete
  8. Oglądałam serial i zakończenie podobało mi się.
    Według mnie Boonie i Enzo powinni mieć szczęśliwe życie.
    Przyznam że szkoda było mi Stefana pomimo iż za nim nie przepadałam.

    http://kana--kana.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. A ja tak kochałam Stefcia ;-; ♥ Moje serduszko płacze
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    ReplyDelete
  10. Very great post! I like this serial<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  11. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  12. Przepłakałam chyba 30 minut po obejrzeniu haha

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete

Have a nice Day Sweety!♥