2 lutego 2017

Tydzień już za nami.. Photomix

Czy tylko ja mam wrażenie, że tydzień ferii minął zbyt szybko? Owszem, jest dopiero 2 luty, ale już za 11 dni powracam, czekaj na mnie szkoło. Wcale nie tęsknię. Miałam tyle planów na ferie, zrobię dużo zdjęć, aby nadrobić stracony czas na blogu, buu co za ściema. Mam nadzieję, że 2 tydzień mnie nie zawiedzie i zrobię chociaż parę zdjęć. Uważam jednak, że te ferie okazały się najlepszymi feriami w historii najlepszych ferii 16 lat mojego małego życia. Jak wasze ferie? A może Ty nadal siedzisz w szkolnej ławce? Nie zazdroszczę!

Sylwester 2K16/2K17 hehe / Najpiękniejsza kurtka z New Yorkera, 200zł polecam (Będę na nią zbierać 4 lata, czekaj kochanie), kolejna sukienka, na którą mnie nie stać, uu.







Kurteczki forewa / Wyszłam jak Nimfa wodna hehe / Ja niedługo wyjdę za tą kurtkę..



Princesski / Kiedy nie masz się w co ubrać więc chodzisz w prezencie urodzinowym swojego chłopaka / Mówiłam, że mam chłopaka? Nie, nie nikogo tu nie zdradzam.
Najpiękniejsze body Zaful, polecam / Za co ludzie mnie kochają.. / Najlepsze lody z macaa! Aa chce do nich wrócić♥
Kochani, przy okazji photomixu, bardzo serdecznie was zapraszam na mojego instagrama! Działam praktycznie "od zera" :D Mam nadzieję, że design sam w sobie wam się spodoba!

24 komentarze:

  1. Ja nie mam wgl ferii.. w sumie są mi nie potrzebne skoro mam szkołe tylko w soboty i niedziele + ucze sie tego co chce :3
    Obserwuje insta :>

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;) brak mi ferii bo studia tylko w weekendy 😂
    manicurebymaksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do szkoły wracam już w poniedziałek. Okropnie mi się nie chce. Tym bardziej, że jeszcze przed feriami miałam trochę wolnego. A ferie minęły w mgnieniu oka. Nawet nie wiem kiedy to tak szybko zleciało. :/
    Życzę udanego kolejnego tygodnia wolnego. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tydzień miałaś :D Ja już skończyłam ferie tydzien temu i teraz czeka mnie już tylko długa i ciężka praca. Wykorzystaj ten jeszcze jeden tydzień ferii jak najlepiej,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tydzień miałaś :D Ja już skończyłam ferie tydzien temu i teraz czeka mnie już tylko długa i ciężka praca. Wykorzystaj ten jeszcze jeden tydzień ferii jak najlepiej,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie skończyły się tydzień temu, również były najbardziej udane, a za tydzień czeka mnie ich dopełnienie- obóz narciarski ze szkoły.
    xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:) Też mam jeszcze tydzień ferii, ale za szybko to zlatuje:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę się uśmiałam czytając ;) obserwuję bo Świetnie piszesz ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkołę mam za sobą, ale w sumie trochę szkoda. Czuję pustkę związaną z brakiem stałego zajęcia. Uśmiechnęłam się wiele razy czytając Twój wpis :) Bardzo pozytywny.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia:) trzymam kciuki za następny tydzień :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje! ;):*
    Słodkie zdjęcia! Świetny blog i wgl super wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero będę miała ferie. Świetny photomix!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej mam to samo, kurtka upolowana, ale gorzej z funduszami, znam ten ból! Lubię takie mixy zdjęć, fanie wyszło. Ogólnie mega podoba mi się klimat bloga i wygląd, obserwuję i pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również minął właśnie tydzień ferii. A kurtka wydaje się być świetna :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam już tydzień za sobą, czas leci zdecydowanie za szybko :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na post, miło się oglądało :) U mnie ferie są aktualnie i na razie jest super. Zapraszam też na mojego instagrama - klaudixoo

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie mixy. Moje ferie niedawno się skończyły, a ja nawet nie zauważyłam kiedy minęły.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już jestem tydzień po feriach. Teraz tylko czekać na kolejną przerwę...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety jeszcze tydzień muszę czekać na ferie :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostało zaledwie kilka dni, a ja muszę ogarnąć się i przygotować do 6 kartkówek z matmy w 15 dni. Będzie grubo, bo startuję z prawie zerowego poziomu.

    Zapraszam do mnie:
    Jak byc atrakcyjnym? - Pasjonat Życia

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ta kurtka :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥