25 lutego 2017

błękitne rolki x zaful


BODY - Klik  SZALIK - Klik
Nadal nie mogę uwierzyć w to, że za 4 miesiące kończy sie moja 1 przygoda w liceum. 1 rok już za mną, a ja coraz bardziej zaczynam stresować się maturą. Jakby tego było mało wczoraj padał u mnie śnieg! Co za ironia, haha. Śnieg, a ja wychodzę z mamą (co jak co, ale fotograf z niej dobry xD) na rolki. Było bardzo zabawnie jak uczyłam ją jeździć i wszystko zostało nagrane, jednak nie upublicznione. Warto mieć takie małe pamiątki i za 10 lat śmiać się jakie byłyśmy piękne i młode, haha. A wasze mamy umieją jeździć na rolkach? :D
Rolki kupione na olx, bardzo polecam! Były ogromnie tanie, a wyglądają jak nowe!


 

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Rzeczywiście zdjęcia i filmy to fajne pamiątki. Ani ja, ani moja mama nie umiemy jeździć na rolkach! :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/02/pokot-figura-przestrzenna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj dosypało śniegiem, a narobiłaś mi ochoty na rolki :(
    Zostało czekać na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia mogłaś wrzucić w kolorze :)
    Ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie. Dopiero co wchodziłam do tej szkoły, nieśmiała i zagubiona a teraz już pierwszy rok zbliża się ku końcowi. Kiedy słyszę słowo "Matura" i pomyślę o maturze USTNEJ.. od razu mi niedobrze!
    Moja mama kiedyś próbowała jazdy na rolkach ale nie skończyło się to dobrze.. dlatego sobie to odpuściłyśmy :D

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna bluzeczka :)
    to wiązanie bardzo dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wiązanie ma ten sweterek, takie rodzaje bluzek co raz bardziej mi się podobają :)
    świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakbym pojeździła na rolkach! Super zdjęcia! Powiem ci szkola przeleci ci bardzo szybko dlatego warto dbać o wspomnienia z tego okresu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja umie jeździć na rolkach, więc śmiechu z nauki by nie było, ale pod choinkę kupiłyśmy sobie wrotki - idzie wiosna, więc będzie nauka, tu dopiero się uśmiejemy!
    Bardzo fajne zdjęcia, to body jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo! Dopiero co martwiłam się przed pójściem do liceum, a już pierwszy rok za mną. Jak ten czas szybko leci.

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz ;)
    http://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tutaj widać lepiej body ! :) Boskie jest !

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥