January 06, 2017

Victoria's Secret Fashion Show.



Nareszcie! Weekend! Czujecie to? Aaa haha, ja tak. Cały dzień nie ruszam się z łóżka i patrzę na szczudła Lady Gagi na pokazie Victorii Secret w Paryżu. Ja mam problem z płaskim obuwiem a co dopiero na 80 cm platformie.
Dla niewtajemniczonych - "Victoria’s Secret – amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą damskiej bielizny, odzieży oraz kosmetyków. Jedna z najpopularniejszych firm bieliźniarskich na świecie."
I moje uzależnienie. Na aniołki mogę patrzeć 24 godziny na dobę, serio. Strasznie podobają mi się ich stroje, muzyka, dekoracje, aż chce się wejść na stronę internetową i coś kupić, haha. Tym bardziej, że Cara i Gigi również tam "występują" . Dwie najpiękniejsze kobiety w jednym miejscu, aa! Mam kompleksy, haha. Nie zamierzam wam się rozpisywać tu o samej działalności, tylko powiedzieć wam jak bardzo jestem zakochana w dziewczynach, strojach, bieliźnie, skrzydłach, masakra! Chociaż w sumie nie pamiętam kiedy to się zaczęło, chyba jak na polskim yt wszędzie widziałam kosmetyczki z Victorii i byłam ciekawa. Pamiętam tylko że po raz pierwszy zakochałam się w pokazie gdzie zagrało Maroon 5 w 2011 roku. To było takie urocze jak Adam Levine pocałował  Behati Prinsloo (Jedną z moich ulubionych aniołek) . Z tego co mi wiadomo Adam ma lub miał romans a krótko potem wzięli ślub w meksyku! Na scenie również co pokaz pojawiają się "największe gwiazdy" takie jak: Justin Bieber, Nicki Minaj, Lady Gaga czy Rihanna lub Taylor Swift♥ Nic tylko patrzeć i podziwiać! Kochacie pokazy Victorii tak samo jak ja? 

MOJE TOP 3 POKAZÓW VICTORII SECRET

29 comments:

  1. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  2. Nie ogladam aniolkow. Ale zgadzam sie Cara i Gigi to napiekniejsze kobiety swiata

    magdawiglusz.blogpot.com

    ReplyDelete
  3. Oglądałam pokaz 2016, był mega. występ Lady Gagi bardzo mi się podoba, Bruno Mara jakoś zbytnio nie lubię, wiec się nie wypowiem, ale The Weekend też dał mega show. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    ReplyDelete
  4. Super post!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. piękne fotki i fajny post...
    U mnie maksymalna wielkosc szpilki to 16 cm;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Wow! Świetny post!
    Super fotki :*
    Pokaz musiał być niesamowity
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  7. Super fotki :D Nie oglądam aniołków natomiast ale Cara i Gigi to na prawdę piękne kobiety :)
    Zapraszam :) http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam pokazy mody, Victoria Secret co roku mnie czymś zaskakuje jednak nie przepadam za wyglądem ciał tych modelek.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mają przepiękne ciała. Obserwuję. ♥
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Super post <3
    http://paulina-janczura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super post. Świetny wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam te pokazy! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się taki zobaczyć na żywo :D
    Pozdrawiam xx

    https://nicolenicky01.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-2k16.html

    ReplyDelete
  13. Ojeju!! Wpis o moim ukochanym pokazie mody <3 uwielbiam Victoria's Secret i wszystkie ich aniołeczki!! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    ReplyDelete
  14. Cara jak zawsze idealna. Świetny post, jeszcze u wrócę! ;)
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nie oglądałam aniołków :/
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje

    ReplyDelete
  16. Zawsze doceniam ich pokazy. Świetne ubrania i naprawdę śliczne modelki, chociaż najbardziej doceniam tutaj stylizacje i makijaż, które wyglądają naprawdę super. Sliczny blog oraz życzę Ci dużo pomysłów na posty, Twoja www.whitevic.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Aniołków raczej nie oglądam, ale zgadzam się z faktem, że Gigi i Cara to najpiękniejsze kobiety <3 Moją faworytką zdecydowanie jest Gigi :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  18. Rzadko oglądam takie pokazy, ale to raczej z braku czasu. :) Chętnie bym zobaczyła taki pokaz na żywo!

    mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Jednym słowem - pięknie ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Oglądałam kilka pokazów i uważam, że jest to jedno z lepszych show jakie można zobaczyć!:D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Trzeba przyznac że pokazy Aniołków są genialne! Z Adam Lavine i Taylor Swift były najlepsze dla mnie :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Pokazy VS to najlepsze pokazy na świecie i chyba nikt nigdy ich nie zastąpi :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  23. Uważam, że pokazy VS są świetne.
    Mój Blog

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam VS tak jak Ty!! <3 Ostatni pokaz bardzo mi się podobał, a Lady Gaga według mnie wymiatała. ;D Tak to jak Adam pocałował Behati było mega urocze! ♥

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny post! Nic tylko pozazdrościć aniołkom hah,aaa tez uwielbiam Gigi<3
    ANANAS.LOVER

    ReplyDelete
  26. Ja też uwielbiam te pokazy! Tyle życia, kolorów, energii i uśmiechów! Tylko ostatnie jakoś tak przygasło, nie wiem, co się stało, ale kompletnie mi się nie podobało...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete

Have a nice Day Sweety!♥