January 15, 2017

2017 organization in new year


Nowy rok. Czas zmian i organizacji. Jest już 15 stycznia, a ja co dopiero daję wam kalendarz z Harrego Pottera, brawo ja! Nie chce się chwalić czy coś, ale bardzo mi się podoba, szczególnie, że uwielbiam pastelowe kolorki no i Harciego, haha. Mam nadzieję, ze 2017 rok będzie lepszy, niż 2016 chociaż nie będę narzekać, w sumie ważne, że żyję i jestem zdrowa. A co u was? Mam nadzieję, że kalendarz wam się spodobał, bo trochę nad nim pracowałam, jednakże obrazki bohaterów nie są moje.. Możecie je pobrać/zakupić o tutaj. Ogromnie polecam, kawał świetnej roboty!











Jak wam się podoba? Pobierzecie ten kalendarz?

15 comments:

  1. O mamo! Przesłodki kalendarz! Po za tym kocham Harrego, więc tym bardziej mi się podoba <3

    Zapraszam[KLIK]

    ReplyDelete
  2. Niestety kalendarze nie są w moim typie, ale pewnie wielu osobom się spodobają. :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Jaki śliczny kalendarz <3
    uwielbiam HP

    http://by-mags.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    ReplyDelete
  5. Świetny kalendarz! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    michalinm.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hej nominowałam Cię do LBA! Zapraszam do świetnej zabawy :) Pozdrawiam i bardzo fajny kalendarz, mega mi sie podoba!
    nicoole-nicolee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Na pewno go pobiorę! Tak jak i Ty kocham takie kolory i Harrego. Oszalałam wiele lat temu na punkcie tej historii. Super wykonane i fajna sprawa dla osob ktore sa zorganizowane czyli idealne dla mnie haha :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne kalendarze, bardzo mi się podobają ;)

    ReplyDelete
  9. Świetny kalendarz! Uwielbiam Harrego i z miłą chęcią skorzystam z Twojej propozycji! Nikt mi nie zabroni mieć 3 kalendarza,a co! :D
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. Wspaniały kalendarz! :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie wyszedł ci ten kalendarz :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Dokładnie oby rok 2017 był jeszcze lepszy od poprzedniego. Jaki świetny kalendarz.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Moje ferie w sumie trwały 3tyg, bo przez tydzień chorowałam :D Super mix!

    ReplyDelete
  14. Super kalendarz i świetne zdjęcia!

    Ja już skończyłam szkołę, więc nie mam ferii, ale nasze województwo już od poniedziałku wraca do szkoły. Wcale im nie zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam : https://differentworldsofficjal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ekstra! Pobieram. Drukuję! Potteromaniaczka melduje się :D

    ReplyDelete

Have a nice Day Sweety!♥