December 01, 2016

❄Lista świątecznych prezentów!❄

No i jest! Wyczekiwany 1 dzień grudnia. Halo, halo fanfary! Zaczął się okres vlogmasów, z czego bardzo się cieszę, bo uwielbiam wspólne odliczanie do świąt. Pomyslałam, że super byloby pokazać wam moją listę prezentów, które chciałabym dostać, ale nie jest to żaden warunek ani groźba. Cieszę się z każdego prezentu, bo jednak ktoś o mnie pomyślał i sama uwielbiam robić prezenty gwiazdkowe♥


1. Czerwona Sukienka - Odkąd zobaczyłam ją u LastDream od razu zakochałam się w takich czerwonych, obcisłych sukienkach! Myślę, że są bardzo kobiece.
2. Włochy - Jejku! Jedno z moich największych marzeń. Odkąd pani profesor powiedziała na wosie, że jest szansa w czerwcu na wyjazd do Włoch od razu się zapisałam! Tym bardziej, że mogę mieć taką możliwość, ponieważ mogę wyjechać za własne pieniądze więc jestem w niebie. Wiem, że jest to dopiero w czerwcu, jednakże teraz mogę dostać pieniądzę, które zarobiłam i pozbierałam na 1 zaliczkę, haha!
3. Pomadka od Kylie - Jestem wielką miłośniczką pomadek, ale kiedy usłyszałam o pomadkach od Kylie od razu się w nich zakochałam! Zdecydowanie muszą trafić w moje rączki, chociaż wiem, że są bardzo drogie :/
4. Książka "Jeszcze jeden oddech" - Jeden z moich ulubieńców książkowych, chociaż nawet nie zaczęłam jej czytać, ale już dzisiaj mam zamiar. Kiedy zobaczyłam ją u Anity na Book Reviews, wiedziałam że niedługo będzie moja.
5. Książka "Zanim się pojawiłes" - Jest to książka, która zauroczyła mnie ekranizacją, ale nie miałam jescze okazji jej przeczytać. Mam nadzieję, że święta będą idealnym momentem na kupno jej♥ I UWAGA SPOILER! Chciałabym jeszcze przeczytać 2 część tej książki "Kiedy odszedłeś". Jest to największy spoiler jaki w życiu widziałam, haha! Dlatego nie czytajcie tego tytułu, jeżeli nie przeczytaliście 1 części!
6. Ciepłe skarpetki - Co tu dużo pisać.. Jest zima, mi jest zimno a jak nie było tak nie ma, haha!
7. Lustrzanka - Jeden z najdroższych, ale również jeden z najlepszych wydatków, które mi się marzą od jakichś już paru lat. Uwielbiam robić zdjęcia i z przyjaciółmi bardzo często je robimy, więc to będzie idealna rzecz, o której już dawno marzyłam!

Ale bardzo lubię równiez niespodzianki! A wy jaką macie listę świątecznych prezentów?

37 comments:

  1. Również zamierzam kupić tą książkę "Jeszcze jeden oddech", wystarczyło, że przeczytałam opis z tyłu ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Chciałabym dostać książkę i pomadkę :)
    Zapraszam-Mój blog

    ReplyDelete
  3. Ja w tym roku chcialabym dostac lustrzanke, ale jej nie dostane bo jest za droga.
    Eh sama uzbieram i kupie bo tez nie chce obciazac rodzicow tak drogim prezentem bo przeciez liczy sie gest.
    Co do pomadek Kylie to jestem posiadaczka kolorku Dolce K i jezeli wyrazicie taka chec i propozycje w komentarzu na moim blogu bede mogla cos o niej napisac.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    http://olgv-kos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja w tym roku chcialabym dostac lustrzanke, ale jej nie dostane bo jest za droga.
    Eh sama uzbieram i kupie bo tez nie chce obciazac rodzicow tak drogim prezentem bo przeciez liczy sie gest.
    Co do pomadek Kylie to jestem posiadaczka kolorku Dolce K i jezeli wyrazicie taka chec i propozycje w komentarzu na moim blogu bede mogla cos o niej napisac.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    http://olgv-kos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam czytać takie listy życzeń! :)
    Mam jedną pomadę od Kylie i muszę stwierdzić, że jest niesamowita, bardzo ją lubię i chyba nie zamieniłabym jej na żadną inną :D Cieszę się, że jedziesz do Włoch, chodzę do klasy z dziewczyną, która stamtąd pochodzi i sama z chęcią bym się tam wybrała!
    Marzę o lustrzance, ale wydaje mi się, że musiałabym na nią bardzo długo zbierać :(
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajna lista :) Na "Zanim się pojawiłeś" też byłam w kinie i nadal myślę nad przeczytaniem książki. A sukienka przepiękna i na dodatek czerwona i dla mnie kojarząca się ze świętami :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Czytałam "Zanim się pojawiłeś", ale nie widziałam filmu. Szczerze polecam<3
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawe rzeczy, mam zanim się pojawiłeś ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Oby jak najwięcej zostało zrealizowane <3

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  11. Ja uwielbiam dawać prezenty bo najlepsze w tym jest pakowanie ;D
    Buziaki :*

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mi też bardzo marzą się pomadki od Kylie, chyba zamówię sobie te zamienniki z Ali Express ;) Ja szczerze mówiąc uwielbiam i dawać i dostawać prezenty, nie dość, że uszczęśliwię kogoś, to w dodatku ktoś uszczęśliwia mnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  13. Super lista, oby wycieczka do Włoch wypaliła :D Ja swoją pierwszą lustrzankę też dostałam na święta i za niedługo mam zamiar wymienić sprzęt na lepszy ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  14. Nie mam specjalnych wymagań poza portfelem ze skóry i płytą mojego idola. Ucieszę się z każdego prezentu, jakim zostanę obdarzona ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ciekawa lista :)
    Wycieczka do Włoch na pewno byłaby świetnym doświadczeniem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja w sumie nie wiem, co chciałabym znaleźć pod choinką, ale Tobie życzę, żebyś dostała prezenty marzeń!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  17. Ooo na mojej liście też są ciepłe skarpetki hah :D I zazdroszczę takiej wycieczki do Włoch, oby udało Ci się pojechać ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też uwielbiam całe to odliczanie do świąt ;)
    Mam nadzieję, że znajdziesz pod choinką chociaż częśc swoich wymarzonych prezentów;)

    Obserwuję ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  19. Świetna lista ♥
    Włochy i lustrzanka, super! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Właśnie jestem w trakcie czytania Zanim się pojawiłeś i książka jest naprawdę cudowna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajna i bogata lista :) Może zasłużyłaś i dostaniesz to o czym marzysz :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Pamiętam jak ja 2 lata z rzędu trułam mamie o lustrzankę na święta xd No i mam !
    Fajna lista, chętnie też spróbowałabym tej pomadki od Kylie
    Pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajne masz wybrane prezenty, życzę, żeby się marzenia spełniły co do prezentów i co do wyjazdu do Włoch. Ja byłam już jakiś czas temu i naprawdę jest pięknie!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/treningowa-playlista.html

    ReplyDelete
  24. Ja właśnie wolę robić listę rzeczy, które chciałabym dostać :)
    szyman.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  26. Kto by pomyślał, że tytuł może być spojlerem...

    ReplyDelete
  27. Jestem bardzo ciekawa tej książki "Zanim się pojawiłeś". Pomadkę od Kylie bardzo chciałabym dostać :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  28. Aparat to świetny prezent, ale moim zdaniem troszkę za drogi, jak na świateczny. Jestem fotografem i uważam, że taki sprzęt wymaga indywidualnego dobrania do użytkownika! :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja prezent mam już zamówiony :D Tablet graficzny i książki.
    Życzę ci aby marzenie z wyjazdem się spełniło :*
    Pozdrawiam!
    Mój blog KLIK :)

    ReplyDelete
  30. Being as proactive as feasible in enhancing and protective your health from bad day by day choices is the excellent manner to improve your odds http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    ReplyDelete
  31. Jeszcze nie myślałam nad listą prezentów! Życzę spełnienia wszystkich marzeń,a szczególnie tego z wyjazdem! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Marzy mi się pomadka od Kylie, ale jeszcze trochę zajmie mi nazbieranie na nią haha :D

    Mój blog ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  33. Świetna lista prezentów :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. lustrzanka odpadła z mojej listy rok temu, z czego dalej się nią mega jaram haha
    chciałabym dostać multum książek, zawsze szkoda mi kasy na nie. oprócz tego marzę o nowym komputerze, ale wiadomo ile to kosztuje ;)
    Życzę wesołych świąt i dostania czegoś z swojej listy! <3

    pozdrowionka
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  35. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete
  36. Will be more profitable since they will be all the more difficult and less exhausting. dominant testo This is in truth one method for grabbing drive forward the long street to achievement. As you may have seen, there are heaps of courses in which to enhance your strategies. The most ideal approach to monitor these is by having an individual preparing.
    http://www.supplementadvise.com/dominant-testo/

    ReplyDelete

Have a nice Day Sweety!♥