1 listopada 2016

Pieniądze szczęścia nie dają | SAMMYDRESS


"Pieniądze szczęścia nie dają" czyli najgłupszy tekst jaki kiedykolwiek usłyszałam XD Ważniejsze jest zdrowie, rodzina! Taak, pewnie! Po co mi jedzenie, woda, dom. Toć bez pieniędzy da się żyć. Nie rozumiem ludzi, którzy uważają, że kwestia pieniędzy jest prosta jak zmienianie skarpetek. Dobra, rodzina jest ważna, zdrowie też i to bardzo, ale kto wyżyje bez pieniędzy? Pokażcie mi chociaż jednego człowieka, a to już by musiał już jakiś samiec alfa. Poza tym dzięki pieniądzom spełniacie swoje marzenia (kurcze, dobra ja też..), bo nie pojedziecie na koncert Justina Biebera za darmo. Tu się liczy bilet, paliwo, jakieś gadżety, żeby zobaczył jak bardzo go kochacie. I to nie jest tak hop siup, mamo kup mi to i tamto. Chociaz jak nam wiadomo, bardziej trwonimy pieniadze, ktore nie sa nasze, a zaczniemy je dopiero doceniac kiedy sami zaczniemy zarabiac. Ja juz zaczelam i powiem wam, ze naprawde wielka satysfakcja jest kupienie czegos co sie zawsze chcialo za wlasne oszczednosci, zarobione pieniadze. Nie, nie. Także dzisiaj obalamy mity! Zamiast tekstu "Pieniądze szczęścia nie dają" będzie "Pieniądze szczęście dają i spełniają marzenia ~ M. Andrzejewska 2016" Woo, niedługo będę tak popularna jak te wszystkie zdjęcia Mozarta z muzyką i cytatem w filmikach Naruciaka. Halo, halo! Tu jestem, możesz użyczyć moich zdjęć do swojego nowego filmiku o hajsach XD
Dzisiaj taki krótki post, bo w sumie nie mam siły na więcej. Mam straszne dni ostatnio a jeszcze w tym tygodniu pełno sprawdzianów. Taa, uroki bycia w liceum. Jak ja to kocham. Poza tym chciałabym wprowadzić tutaj coś nowego, są tu jacyś fani Simsów? Z racji tego, że bardzo uwielbiam projektować, mam w swoim zanadrzu parę domków i mnóstwo rzeczy do pobrania, chcielibyście jakiś post z serii simsowej? Mam nadzieję, że tak, bo ja kocham tę gre! Mam dosłownie prawie wszystkie dodatki, haha! Ale z 3, bo w 2 już dawno nie grałam i zapomniałam w ogóle jak to się robi.

PS Bluzeczka i Spodnie pochodzą ze strony SAMMYDRESS! A buty to Nike Air Force. Polecam! Są strasznie wygodne.












20 komentarzy:

  1. Pieniądze zawsze dawały i będą dawać szczęście
    Ps. gdzie przerobiłaś ostatnie zdjęcie?
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda, to prawda. Niby pieniądze szczęścia nie dają, ale każdy je potrzebuje do życia.
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!
    A co do "pieniądze szczęścia nie dają" również uważam to za mega głupi tekst. Chyba wymyślił to ktoś kto miał pieniędzy w brud i nie był szczęśliwy. Wg mnie miłością dzieci się nie nakarmi ani nie ogrzeje domu w zimie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh! Bardzo mądry i prawdziwy post <3 Niby nie dają, ale są niezbędne :D
    Świetny naprawdę świetny post <3
    Ps. Jestem miłośniczka simów heh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna bluzka

    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieniądze szczęścia nie dają... no może komuś nie ale osobiście
    uważam że ciężko bez nich cieszyć się czymkolwiek bo bez pieniędzy
    nic nie możemy mieć :D super zdjęcia, też współpracowałam z sammydress :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący wpis. Pieniądze szczęścia nie dają , bo wszystkiego nie da się kupić.
    Ps: ładnie wyglądasz fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez pieniędzy ani rusz, są bardzo potrzebne do życia. Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie troche nie wyraźne,za to trzecie genialne!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wskaż mi więc jednego człowieka, który może żyć bez miłości, bez innego człowieka. Gdyby nie ludzie to te papierki byłyby nic nie warte. Nie rozumiem też dlaczego założyłaś z góry, że każdy Twój czytelnik jest fanem Justina Biebera i każdy z nich chce pojechać na jego koncert? Ja nie pojechałabym nawet za darmo.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze to napisałaś! Ja jestem maga fanem Simsów, moje ulubione to 3, ale 4 też jest spoko. Mega zdjęcia ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz czadową bluzkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Daja szczęście.
    Bez nich życie jest trudniejsze, konfliktów jest więcej a problemów wcale nie ubywa. Także zgadzam się z TTobą!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z Tobą...pieniądze dają szczecie jednak trzeba pamiętać, iż nie są one najważniejsze :)
    Super zdjęcia<3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem zdania, że pieniądze dają szczęście :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny post i ladne zdjecia, zapraszamy do Nas na misiaikicia.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem pieniądze są ważne w życiu. Bez nich nie mielibyśmy za co żyć, ale trzeba popatrzeć na to też z innej strony. Rodzina, zdrowie i miłość. Wartości, których nie da się kupić za żadną cenę. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥