23 listopada 2016

Nienawidze Cie!

To, co dzieje się w dzisiejszym świecie przechodzi wszelkie pojęcia. Kiedy widzę jak 13-14 letnie "dziecko" pisze do mnie "Hej! Chcesz ze mną chodzić?" centralnie otwiera mi się nóż w kieszeni. Od kiedy te piękne słowa stały się dosłownie niczym? Zwykłymi słowami puszczanymi na wiatr?

 X lat temu "Kocham Cie" oznaczało miłość, słowa które były wypowiadane do osób, z którymi czuliśmy się swobodnie, chcieliśmy spędzać z nimi jak najwięcej czasu. A teraz? Jedyne "Kocham Cię" które wypowiadają (Niektórzy, nie mówię, że wszyscy!) są rzucane na wiatr. Ludzie są razem po pierwszej rozmowie, kochają się mimo tego, że sie nie widzieli. A co z cudownymi spotkaniami, pocałunkami, rozmowami? To już powoli przemija.. "Nienawidzę Cie" wypowiadane jest do osób, z którymi przejściowo nie rozmawiamy, a przyjaciółkami stają się koleżanki, z którymi ledwo ciągniemy temat. A co z resztą? Widać, że niektórzy nie rozumieją znaczenia tych słów co jest po prostu smutne, bo te słowa są piękne. Nieważne czy masz 10 czy 20 lat, ale nigdy nie powinny tracić na wartości. Musimy uważać na słowa, bo niektórzy mogą je źle przyjąć. A co stało się z prawdziwymi nieprzyjaciółmi, gdzie te świetne uśmiechy i wariatki, które często widywałam na ulicach, osobami które zagadywały do Ciebie na przystanku? Teraz poznawanie ludzi odbywa się na facebooku, poprzez zaproś do znajomych. No halo! Trochę dystansu. Wiem, że niektórzy mogą się wstydzić, ale naprawdę, poznanie nowych osób jest świetne! Lepsze zagadanie na imprezie, przystanku i poznaniu swojej bratniej duszy jako przyjaciela, a nie zapraszanie na facebooku po czym po kilku dniach pisanie pod zdjęciami serduszka a na chacie fałszywe Kocham Cię
A wy uważacie na słowa? Co o tym myślicie?
PS nie, nie kręciłam włosów. Mam takie z natury, ale teraz sobie odpoczywają od prostownicy, haha. Co myślicie o zdjęciach? Trochę próbowałam z samowyzwalaczem, bo pogoda na dworze wcale nie zadowala!

26 komentarzy:

  1. Dokładnie tak - ogólnie dzisiaj słowa nie mają już tak wielkiego znaczenia ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie zrozumiem jak można po jednym dniu stwierdzić, że się kogoś "kocha"
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem Cię, bo mi też strasznie to działa na nerwy kiedy widze te przyjaciółki mi paru dnaich znoajomości, a potem zaczynają jedna na drugą jechać. ludzie nie zrwacają uwagi na slowa, rzucają je po prostu na wiatr jak gdyby nigdy nic. niestwty ale wszystkie cenne słowa nie pasodiają już swojej dawnej wartości w oczach innych.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram twoje słowa 100%. Bardzo fajnie piszesz :)


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą w 100%! Teraz słowa nie znaczą tyle co kiedyś...
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, słowa znaczą coraz mniej dla ludzi i chyba nic na to nie możemy poradzić. Piękne masz te włosy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety przyszło nam żyć w czasach, kiedy wiele słów straciło na znaczeniu-gorzej, że nie możemy z tym nawet walczyć :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, większość słów straciło swoją wartość, to przykre :(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że te słowa powinny być szczere, płynące z serca a nie rzucane od tak sobie...
    też mi się otwiera nóż w kieszeni, albo jak ktoś się pyta czy będziemy się przyjaznić jak nie znam nawet tej osoby... :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze napisane. Też nie lubię kiedy ludzie nie szanują "tych słów". Mówienie komuś, że się go kocha jest dla mnie pewnego rodzaju deklaracją, że liczy się dla nas jego szczęście i chcemy, żeby wiedział/a że zawsze może na nas liczyć. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie w 21 wieku ,,kocham cie " wypowiada się co chwila :( niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą w 100procentach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele słów w tych czasach straciło niestety na wartości :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem osób, które mówią każdemu wokół "kocham Cię". Te słowa w dzisiejszych czasach straciły swój sens...
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą ! Świetny post :) Fajnie się czytało :) OBSERWUJE http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj słowa straciły swój sens ;) Często w szkole spotykam dziewczyny, które na powitanie dają sobie buziaki, mówią "kocham Cię" itp. Jak dla mnie to już przesada...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo pomysłowego bloga , a zdjęcia po prostu petarda ! ♥ Ja się dopiero rozkręcam i serdecznie zapraszam cię na mojego bloga kochana :*
    Może wspólna obserwacja ? Napisz u mnie w komentarzu :)
    bebeautysuue.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam kręcone włosy! :) Masz świętą rację co do znacznego obniżenia wartości w dzisiejszym świecie. Coraz mniej ma znaczenie. Coraz więcej bezsensu. To dość smutne. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak teraz słowa ,,Kocham Cię,, straciły sens :/ O jacie kochana masz śliczne włosy. Fajnie, że odpoczywasz od prostownicy bo ona niszczy strasznie włosy :) Buziaki ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. świat się zmienia, ludzie się zmieniają, słowa tracą swój sens, to przykre. cudowne masz te włoski ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze: świetne zdjęcia. Po drugie: w zupełności się z Tobą zgadzam! ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zyjemy w świecie "znajomości instant" - wszystko się spłyca, relacje, rozmowy... ludzie chcą wszystkiego na szybko i pragną tylko brać, stąd to wszystko.
    Bardzo ciakway post. Obserwuję! :*

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja żałuję, że nie urodziłem się 100 lat temu - wtedy nawet osoby chodzące ze sobą do łóżka zwracaly się do siebie per pan/i.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że za dużo elektroniki używamy w naszych relacjacch. Dobrze jest czasem zostawić telefon i porozmawiać. tak porostu.
    Pozdarawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze powiedziane. W tych czasach niektóre słowa nie mają już takiego znaczenia, jakie miały kiedyś. Teraz mówimy "kocham" do ludzi, zwierząt czy nawet przedmiotów, tak po prostu i często bez żadnego uczucia. A z przyjaźnią jest tak, że rzadko komu można teraz w 100% zaufać, bo ludzie zrobili się strasznie fałszywi.
    Mój blog: Recenzje filmów. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥