11 listopada 2016

Is drawing for me?


Hej kochani! Co u was? Też się cieszycie z długiego weekendu? Ja bardzo! Chociaż w sumie i tak nie mam życia, bo cały czas siedze w domku to nie marnuje czasu! (No w sumie chyba..)
No nic. Chciałabym wam pokazać dzisiaj moje ostatnie rysunki. Trochę się zastanawiałam nad tym czy zrobić to czy nie, ale pomyślałam, że blog to cała ja, a nie tylko 1/4. Wiadomo, żę żadną artystką nie jestem, nie umiem rysować jak ludzie z youtuba (rany, chciałabym..) o wiele lepiej wychodzi mi śpiewanie, ale co tam! Dlaczego by się nie "pochwalić" moimi nowymi rysunkami? W sumie to ja mam dzisiaj jakąś wenę twórczą, te rysunki, które tutaj widzicie zrobiłam dzisiaj! Wybaczcie tą słabą jakość i wielkość zdjęć, ale naturalne światło powoli, ale szybko daje o sobie znać.. Poza tym chciałam, żeby na tym blogu pojawiało się od czasu do czasu co innego niż tylko przemyślenia i ubrania sponsorowane, bo bez przesady. Nie o to tutaj chodzi, nie chce was zanudzać :D
Poza tym to chciałabym abyście powiedzieli mi co mam poprawić (wiem, moje włosy wychodzą tragiznie, ale nie znam sposobu aby je naprawić, bo mój jedyny ołówek, który mam przestał ze mną współpracować.. Nawet ołówki ode mnie odchodzą no błagam..)
Akceptuje również konstruktywną krytykę, więc możecie być ze mną w 100% szczerzy! :) Przydałoby mi się trochę "podszkolenia", bo wiecie.. Architekt za 3 lata i te sprawy.




Jak wam się podobają? :)


34 komentarze:

  1. Bardzo ładnie rysujesz! Co do rad... na Twoim miejscu poświęciłabym więcej czasu na jeden rysunek aby zadbać o wszelkie detale. U mnie bywa tak, że nad jedynym rysunkiem siedzę po kilka dni, chociaż może i to wynika z tego iż trochę perfekcjonista ze mnie. Z chęcią zobaczę w przyszłości więcej Twoich rysunków <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana!♥ Postaram się poświęcać właśnie więcej czasu, bo ogólnie do rysowania wróciłam jakoś 4-5 dni temu po 2-letniej przerwie więc takie wow :D Również z chęcią zobaczę jakieś Twoje rysunki, jestem bardzo ciekawa! Życzę nam cierpliwości co do naszych pasji♥

      Usuń
  2. Świetne ! Sama również rysuje :) Jeśli miałąbym coś doradzić, to każdą kreskę, czy cień, każdą plamę barwną stawiaj z pełną świadomością. Ja zaczęłam tak robić i efekty był coraz lepsze! Czyli w sumie: skupienie na detalach i cierpliwość! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysujesz cudownie. Rozwijaj tą pasję, a na pewno będzie Ci szło co raz lepiej. Chociaż twoje rysunki i tak prezentują się rewelacyjnie!!!.

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie rysujesz! Kiedyś uwielbiałam to robić, ale potem pochłonęła mnie muzyka i tak już zostało, a rysuję tylko tabelki w zeszycie.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki są naprawdę dobre!
    Zazdroszczę talentu :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rysunki są świetne! Skoro tak pięknie rysujesz, to jak Ty musisz śpiewać haha :D

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace, naprawdę masz talent !
    dobrze, że masz już konkretne plany co chcesz robić w przyszłości, w przeciwieństwie do mnie - bo ja kompletnie nie mam pomysłu :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Te rysunki są fantastyczne.sama takiego talentu nie posiadam wię cpodziwiam osoby,które to robią.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz niesamowity talent, a weekend i po weekendzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jest pięknie!
    Nie dam Ci żadnych rad, bo niestety nie znam się na tym, ale mogę powiedzieć jedno.... Idź do przodu bo masz ogromne predyspozycje!

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. są niesamowite, rób co kochasz! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie rysujesz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie rysujesz :) Rozwijaj swoją pasję i nie zmarnuj talentu!
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niesamowity talent! Ta Audrey jest bardzo realistyczna :)
    Ja również lubię rysować, ale na pewno nie wychodzi mi to tak jak tobie ;)

    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno, to jest znakomite. Oczywiście nie jestem żadną specjalistką, ani nic z tych rzeczy, ale moim zdaniem masz talent.

    Pozdrawiam kochana:*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje obrazki, chciałabym tak rysować *.*

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te rysunki są genialne!!!! Perfekcyjne dzieła :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałaym umieć rysować! Masz talent ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent. Cudownie rysujesz!
    Rozwijaj swoje zainteresowanie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Artystkę widzę :>
    pssst masz u mnie plusa za Wieśka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Obserwuję!
    Pozdrowionka ^-^
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  23. Rysunki są bardzo fajne. Podziwiam każdego kto ma talent do rysowania, ja niestety nie zostałam nim obrażona.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko, co za talent! bylaby mozliwosc, abys mnie narysowala? ;) napisz do mnie na pocztę! :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rysunki :) Kiedyś sporo rysowałam, aktualnie nie mam na to czasu :( Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rysunki. Chciałabym mieć taki talent do rysowania :) Co do rad to ja bym się skupiła na ustach u Audrey :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Omg, świetna robota!
    Zbytnio nie rożni się to od oryginalnych fotografii.
    Zazdroszczę talentu, musisz koniecznie go rozwijać!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyszły Ci te rysunki, nie wiem, co by można w nich poprawić. Czasem też rysuję, ale nie wychodzi mi to tak dobrze jak Tobie, więc nie jestem w stanie podzielić się z Tobą żadnymi ewentualnymi poradami. xd
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz talent! Ja sama umiem narysować tylko patyczaka, serio :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥