1 października 2016

I'm sixteen! Happy Birthday to me♥

  26 września 2000 roku przyszła na świat mała kuleczka, którą nazwali Marika. Imię jak z jakiegoś serialu, którego nienawidziła, jednakże innym się podobało. Starsze dziewczynki zawsze lubiły się z nią bawić dlatego teraz ma podejście do dzieci i sama je uwielbia. Nadszedł ten moment. 26 września 2016 rok, godzina 6:00 - poniedziałek. Podekscytowana wstała i poszła do szkoły, cały dzień uśmiechnięta dostała piękne życzenia i piosenkę "sto lat" na matematyce. 


Taak! Już mam 16 lat! Nawet nie wiecie jak się cieszę kiedy po miesiącu mogę się przedstawiać jako 16-latka, a nie 15. Chociaż nie było to nawet takie złe, przynajmniej wyróżniałam się z tłumu, haha! 

Co się stało po 16 latach? Oo stało się wiele! Począwszy od założenia rok temu bloga, po dostanie się do mojego wymarzonego liceum. W tym roku zadziało się bardzo dużo i ogrom ludzi, zdarzeń, sytuacji wiele mnie nauczyło. Już wiem, że należy podążać za głosem serca, nie za tłumem. Wygrałam wiele konkursów z czego jestem bardzo dumna. Podszkoliłam śpiew i rysunek, dzięki czemu mogę dalej się rozwijać. Jak już pisałam - dostałam się do mojego wymarzonego liceum na kierunek mat-fiz. Mam nadzieję, że pójdzie mi bardzo dobrze na maturach, trzymajcie za mnie kciuki! Dziekuje wam bardzo za rok, który był dla mnie bardzo ważny. Dostałam od was najlepszy prezent - ponad 300 obserwatorów. Jest to dla mnie bardzo miłe, że w ogóle ktoś chce czytać co się u mnie dzieje! Mam nadzieję, że jeszcze więcej nas będzie w naszym gronie! Dziękuję♥

23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! 16-stka to wspaniałe urodziny, spędź je dobrze :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! :**

    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że w twoim życiu zadziała się tyle pozytywnego i to w tak krótkim czasie. Fajne zdjęcia!:)

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja "kuleczko" :D Sto lat Marika! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, ja już nie mogę się doczekać swojej 16-tki ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!

    we-never-grow-from-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego kochana!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetnie, że się rozwijasz i dostałaś na wymarzony kierunek ! :) Gratuluję! Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie spóźnione - wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!
    Gratuluję Ci wszystkiego, co osiągnęłaś przez te 16 lat ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wiem, trochę się spóźniłam, ale i tak życzę Ci kochana wszystkiego najlepszego :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! (gapa się spóźniła) Gratuluję dostania się na kierunek, na szczęście mi też się udało. Do matur jeszcze trochę, ale i tak powodzenia! Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, zazdroszczę!

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  16. To super że dostałaś sie do tego liceum co chciałaś, i jeszcze na ten kierunek. I troszkę spóźnione ale wszystkiego najlepszego!!! :*
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!
    Powodzenia w liceum!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Powodzenia w liceum. Cieszy mnie to, że dostałaś się do tego wymarzonego. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :) :*
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥