4 września 2016

Jak odnaleźć się w nowej szkole? Zaful | Linkowanie!

(Tak, zdjęcie z retrici. Czekam na hejty! XD)
Hej misie! Witam was po dość krótkiej, bo dosłownie kilkudniowej przerwie (Pffhahah wyje!) 
Dobra, serio nie było mnie tu trochę czasu.. Nie po twarzy, ok? Nie będę się tłumaczyła, błagała, płakała i nie wiadomo co jeszcze, bo nawet nie mam wytłumaczenia.
Jak niektórzy wiecie, zawitałam w murach jakże cudownego liceum. Naprawdę mi się tam podoba, gdyby nie fakt, że nie chce mi się wstawać rano z łóżka. Moje łóżko, laptop i ja to najlepszy trójkącik jaki można było sobie wymarzyć, mmm. Ale nie o tym mowa, o nie, nie! Jak odnaleźć się w nowej szkole?! Wiecie, jaki ja miałam stres, że będzie trudno, nauczyciele będą straszni itp, itd bla bla bla. Naprawdę jest super! Stres tu niepotrzebny. Najważniejsze to się odnaleźć. Wiecie, ja zaprosiłam ludzi z mojej klasy na fb (mm światowo) i jakoś zaczęliśmy rozmawiać i nawet się zaprzyjaźniliśmy! Niby absurd, ale są to naprawdę świetni ludzie. Może zróbcie to samo? Za rok oczywiście, bo się trochę z tym spóźniłam.. Chociaż 1 dzień, kto by zauważył. Najlepsze są również spotkania klasowe! Pizza, cola i rozmowy, czego chcieć więcej? Dosyć, że się odnajdziecie w tłumie to i dobrze zjecie, mm. Nauczycielami nie ma co się martwić, chociaż trudno się odzwyczaić od mówienia "Proszę pani" na "Pani Profesor" ale kiedyś będzie trzeba co nie? Liceum / Technikum to czas, kiedy wszyscy dorastają. Znaczy wiecie zdarzają się jeszcze takie typowe "gimbusy" ale większość staje się tolerancyjna, miła i da się z nimi dogadać. Naprawdę, ja się ogromnie bałam, że ludzie mnie nie zaakceptują, ale po tym 1 dniu mogę stwierdzić, że moja klasa jest najlepszą jaką mogłam sobie wymarzyć, są świetni! :) Również wam tego życzę, abyście odnaleźli się w nowej szkole, bo to nic trudnego. Pamiętajcie, żeby nie chować się a duużo rozmawiać! W końcu podobno w liceum nawiązuje się przyjaźnie na całe życie!





Bluzka - ZAFUL
Czapeczka - ZAFUL

Ogólnie to trochę taki chaotyczny post, bo mój mózg nie współgra z oczami i resztą ciała. Niestety, to nie mój dzień, ale przyszła do mnie paczka z ZAFUL. Na pewno każdy kojarzy tą firmę. Jak większość ją chwali to i ja nie będę gorsza. Nie, ale serio XD Firma jest świetna! Taa i zaraz będzie - Mariczka się podlizuje dla darmowych ubrań. Ha! Nic bardziej mylnego :) Bluzeczka ogromnie mi się spodobała i trochę też żałuje, że zamówiłam ją tak późno i będzie czekała na mnie na kolejny rok.. No nic, trudno! Jednakże jeżeli ktokolwiek zastanawiałby się nad zakupieniem czegoś tam to ogromnie polecam! 
Wybaczcie za dzisiejsze zdjęcia robione tosterem połączonym z retricą, ale mój aparat zaczął mi robić awantury i niestety nie był gotów do działania więc byłyśmy zmuszone robić zdjęcia telefonem. Ogólnie to wyszły bardzo ładne, ale wystraszyłam się, kiedy na karcie blogera zrobiły się takie małe.. I cóż, są małe.. No, ale przynajmniej możecie zobaczyć jak wszystko prezentuje się naprawdę a nie jak na modelkach - bo na modelkach wszystko wygląda ładnie. Ten smuteczek..
Czas na linkowanie! Mam dzisiaj dla was 5 blogów, które wylosowałam (Jeej aplałzy) Następne 5 czeka na następnego posta! Ogromnie zapraszam na blogi dziewczyn, które są cudowne! Hehe ja to umiem losować :D Oczywiście dołączam do grona obserwatorów! Buziaki♥

36 komentarzy:

  1. Świetnie, że podoba Ci się w liceum, ja narazie jestem w drugiej gimnazjum ;)
    Jaka cudowna bluzka!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki :P Powodzenia w liceum ;) Według mnie to najlepszy czas :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jest tak strasznie jak nam się wydaje, dlatego nie warto martwić się na zapas ;) powodzenia w nowej szkole ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że trafiłaś do super klasy. Moi znajomi z liceum mówią, że niestety im się nie poszczęściło: moja koleżanka trafiła do klasy, gdzie jest 25 osób, z czego tylko 2 chłopaków. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jest i nawet mój blog :) Ja za rok idę do liceum i mega się boję, że mnie nie zaakceptują :/ Powodzenia w nowym roku szkolnym :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! :D Niee, nie bój się! Też się bałam, ale uznałam w końcu, że nie ma czego♥

      Usuń
  7. Szkoła średnia to najpiękniejszy czas w życiu człowieka, ale nie chcę zaczynać gadki typu "za moich czasów..." bo znów będę czuć się jak dinozaur. Przecież rok temu skończyłam technikum, a już czuję się jak mamut :D zdjęcia- rewelacja. Przepiękna jest ta hiszpanka, sama nad taką się zastanawiałam :D nie ma to jak zaful, chyba zostanie blogowym ulubieńcem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie zgodzę sie, ze w liceum nawiązuje sie przyjaźnie na cale życie. W każdym wieku można. A dla mnie najlepsze są te ktore są od dziecka. Wtedy przyjaźń przychodzila spontanicznie i byla szczera. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj dostałam swoją paczkę od Zaful i potwierdzam, że firma ma naprawdę dobre rzeczy!
    Rady, które zamieściłaś wykorzystam za rok, bo idę do nowej szkoły :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę jestem pod wrażeniem tych rzeczy z Zaful, dużo dziewczyn jest zadowolonych :)
    czapka jak i bluzka są świetne :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :) Ja także zaczęłam chodzić do Liceum. W klasie mam 36 osób (4 chłopaków). Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia i bardzo ładna biała bluzeczka <3 powodzenia w szkole

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie Ci w tej bluzeczce! Ooo akurat znam wszystkie blogi które wylosowałaś :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapeczkę same posiadamy i bardzo, ale to bardzo polecamy! ^^ MEGA wpis i zdjęcia :) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna hiszpanka <3 Sama mam taką, ale niebieską. Bardzo fajny blog! Obserwuje!!!
    Zapraszam !
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama dobrze pamiętam jak to trzeba było się przestawić na ,,pani profesor" :P Liceum to faktycznie całkiem nowa rzeczywistość, ale idzie się przyzwyczaić. Strach ma wielkie oczy, ale warto się przełamywać tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzeczka.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że trafiłaś na świetną klasę! A i faktycznie w szkole średniej nawiązuje się mega przyjaźnie, sama mam z tego okresu najlepszych przyjaciół!
    Masz świetną hiszpankę! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam to szczęście, że w liceum nie musieliśmy mówić na 'panie profesorze' bo daleko im do profesorów :P
    Powodzenia w szkole!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. póki co u mnie jest całkiem spoko, dogaduję się z ludzmi z klasy i spoza :) my się zintegrowaliśmy już pierwszego dnia na ognisku a jutro powtórka :D mam nadzieję, że będzie fajnie, chociaż tak na prawdę nie widzę w mojej klasie nikogo z kim mogłabym się zaprzyjaznić, bardziej zakolegować lub po prostu pogadać
    my chyba nie musimy tak się zwracać do nauczyciela, na szczęście :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie liceum było beznadziejne a znajomy nie został ani jeden :D każdy ma juz swoje życie :) świetne fotki i powodzenia ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że się odnajdujesz w nowej szkole :) Ja do szkoły średniej zaczęłam chodzić 2 lata temu i szybko udało mi się zawrzeć nowe znajomości :) Tak, jak wspomniałaś, stres jest niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia i post :)
    Pozdrawiam
    Lookofheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna hiszpanka!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna Hiszpanka ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w szkole! A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Liceum to chyba najlepszy okres w moim życiu! Zaczynają traktować Cię tak dorośle, każdy jest odpowiedzialny sam za siebie. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Powodzenia w nauce! Śliczna bluzeczka! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Odnalezienie sie w klasie to kwestia raczej indywidualna ;) zdjęcia super!
    Pozdrawiam – Kiproovska blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też sie bałam isc do pierwszej gimnazjum, ale jakoś żyje i jestem już w gimnazjum rok wiec nie ma sie co bac

    OdpowiedzUsuń
  31. Super bluzka!! Świetny outfit i zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz racje nie ma co się zrażać do nowego miejsca i nowej sytuacji , dobrze jest być po prostu otwartym na innych i poznawać nowe osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również zaczęłam naukę w liceum i staram się jakoś zaaklimatyzować :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥