12 września 2016

51 tapet na Twój telefon

Dziś już potwierdzono, że naukowcy oficjalnie potwierdzili, iż na świecie znajduje sie zbyt dużo tapet na zbyt mało telefonów. Znajdź również coś dla siebie! Ale pamiętaj.. Tylko 2 tapety..


63 komentarze:

  1. Jeju śliczne tapety, nie potrafię wybrać 2 :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ciekawostka, że mamy więcej tapet, niż telefonów! Bardzo fajny zbiór tapet! Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazki, ja niestety wyznaję tapetową zasadę - albo Harry Potter, albo Coldplay ;)
    Chętnie wykorzystam twoje propozycje drukując je i przyklejając w malutkim formacie jako ozdobę do plannera ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, świetna ciekawostka.
    Tyle tych śliczności, że nie umiem się na nic zdecydować, jejku!
    Super pomysł na post.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mieć na tapecie zielony kolor, jakoś tak mnie uspokaja, dlatego najczęściej są to jakieś kwiaty lub krajobrazy :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te tapety <3 Nie mogę się zdecydować, którą wybrać :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sa te tapety ! Trudny wybór haha
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Obserwuję! :*
    Zapraszam do mnie ! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo pll, bts i 5sos♥ kocham haha:D

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Very inspiring!
    I like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te tapety! U mnie zwykle na tapecie gości postać z anime lub jakieś zdjęcia zrobione przeze mnie :)
    Ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Potwierdzono, że potwierdzili"
    Ukradłam sobie tą z napisem Don't Touch My Phone. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa o nieee! Dopiero zauwazylam ten bład ,haha :/

      Usuń
  13. Świetne! Widziałam tam nawet jedną z Pretty Little Lirars ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne tapety! Jednak ja preferuje jako tapetę zdjęcie wykonane przeze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne propozycje tapet ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega tapety na pewno z niektórych skorzystam :)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne tapety! Zaraz włażę na telefon i pobieram kilka! :D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tapeta z PLL jest świetna ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciężko się zdecydować ... :)
    Pozdrawiam, Malwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne tapety, na pewno którąś sobie ustawię
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne tapety :) Ale ja i tak zazwyczaj mam na tapecie telefonu zdjęcie mojego faceta <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem tylko tyle-przez Ciebie idę zmienić 3 raz w tym tygodniu tapetę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze tapety! Nic tylko pobierać.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne tapety, niektóre z nich już miałam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybrałaś naprawdę świetny temat. Czesto jest tak, że wchodzisz na jakieś posty i po prostu z małym zainteresowaniem je czytasz, ale w tym przypadku u mnie jest inaczej. :)

    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne te tepety!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne tapety! Proszę nie bij, ale wybrałam 3 :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne tapety, ale spokojnie, zapisałam tylko dwie hahs ;-;
    Pozdrawiam :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi niestety zepsuł się telefon więc nie skorzystam :c
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale się musiałaś naszukać :D Pięknę, jedną kradnę dla siebie :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne tapety, na mojej tapecie zawsze znajdują się zdjęcia jakiś miejsc, ludzi z którymi mam dobre wspomnienia :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie zdjęcia! U mnie także znjadziesz post z zdjęciami które można użyć na tapety!


    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetne tapety! Gdybym miała dokonać wyboru, to byłoby mi ciężko...
    Ja na swoich tapetach mam zdjęcia mojego idola ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarno białe masz przesliczne !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. haha za dużo ich żeby wybrać tylko dwie! świetne zestawienie <3 buziaki!
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie na tapecie króluje mój facet więc nie szukam :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, sporo ich. I jak ja mam wybrać jedną? :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post! Czasami fajnie jest dla odmiany obejrzeć kilka obrazków :) Wybrałam tapety, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne tapety! :) Najbardziej podobają mi się te minimalistyczne zachowane w zimnych odcieniach- są świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojejku jakie piękne tapety, taki duży wybór że nie wiem którą sobie ustawić 😉
    Pozdrawiam , świetny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne tapety! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakbym nie miała już swojego ukochanego TOP na tapecie napewno pokusiłabym się o tą z lasem i how are you.

    http://my-point-of-view-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy post ;) zapraszam do mnie! :)) obserwujemy? start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tam zawsze stawiam na jakieś zrobione przez siebie zdjęcie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w sumie rzadko zmieniam tapety na telefonie :D

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Na mojej tapecie pojawiają się tylko zdjęcia osób bliskich mojemu serduchu :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne tapety, biorę wszystkie! :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybrałam 5 hah, ale powiem ci, że to jest super pomysł na post!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne tapety :) Ja zazwyczaj ustawiam sobie jakieś ładne zdjęcia z mojej galerii :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne tapety! Szczególnie ta w minionki...haha. Świetna <3
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Food is my bestfriend- najlepsza ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny post! Świetne inspiracje! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne są! fajny pomysł na post!
    i dużo pretty little liars <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej przypadły mi do gustu te, na których są jakieś widoki. Ostatnia jest taka cudowna! Chociaż dwóch nie potrafiłabym wybrać :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta tapeta z jeleniem jest genialna! Jednak ja zostanę przy Twenty One Pilots. :D
    http://pallaisse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Przedostatnia właśnie się znalazła na moim telefonie ♥

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. niektóre są fajne :)
    to z "big girls cry" i dont touch my phone nr 1 :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  58. Hah ja już mam swoje 2 ulubione ;)
    Bardzo przydatny post :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<    

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  59. O jeju ale śliczne! Najbardziej podobają mi się te krajobrazowe.

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdybym musiała wybrać 2 to nie potrafiłabym. Ja najczęściej na tapecie mam swoje zdjęcia z chłopakiem albo ogólnie jakieś zdjęcia, które zrobiłam.
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥