9 sierpnia 2016

Snapchat

Snapchat - Jedna z popularniejszych aplikacji. Korzystają z niej większa większość (hahah, co? Moja składnia zdań się trochę nie klei, ale pomińmy ten mały fakt. Nikt nie zauważy)
Według mnie jedna z genialniejszych aplikacji, które dotychczas poznałam. Serio, przebije nawet instagrama, bo wiecie na ig to trzeba się jakoś promować, mieć go ładnego i przejrzystego, a mi to nigdy nie wychodzi, bo mam nawalone to i tamto XD Bo wiesz, lubię pokazać co się u mnie dzieje i lubię, gdy ludzie to oglądają, ja także oglądam moich ulubionych youtuberów, aktorów czy blogerów, a nawet znajomych! Bo to uzależnia, uwierz. Zawsze jakoś starałam się dawać jakieś snapy takie fajne, jak się coś dzieje, bo są dni kiedy po prostu siedzę w domu i co, mam dać snapa sufitu? Wiem, że mam bardzo ładny, błękitny sufit z gwiazdkami, ale kogo to obchodzi (albo wstawie kiedyś, nikt nie ma takiego sufitu)
Ogląda mnie mało osób, bo około 40, ale mi to nie przeszkadza. Mam nadzieję, że ta liczba się niedługo powiększy. Podawajcie w komentarzach swoje snapy to wszystkich dodam! Bardzo lubię oglądać czyjeś wydarzenia, niektóre są mega inspirujące! Ale uważajcie, bo przy niektórych możecie po prostu parsknąć śmiechem albo się wystraszyć, także uważajcie również kogo dodajecie! Baju♥





24 komentarze:

  1. Haha fajne te zdjęcia i zgadzam się z tobą, że snapchat jest lepszy od instagrama.
    Mój snap ---> @mikolajkulicki
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę instagram, jest tam wiele inspiracji i pięknych zdjęć.
    mój snap-> navijyy
    mój ig-> navijyy

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Snapchat to życie! Ja mam z instagramem ten sam problem, nic do siebie nie pasuje, chociaż mega się staram hahah
    Mój snap: martynow.m
    Mój instagram: mmartnw
    Zapraszam na mojego bloga: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia! :) Ja jeszcze się nie wciągnęłam, ale może kiedyś :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D
    mój snap - olsia99
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam snapa! Najlepsza aplikacja

    mój najnowszy post, zapraszam- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy post ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam snapchata i nie wyobrażam sobie rezygnacji z niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nia mam snapa ale już niedługo założę :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Snap jest świetny, ponieważ można dowiedzieć sie co w danej chwili robią nasi znajomi. Ale insta też bardzo lubię.
    Mój snap ->asieekk_nuu
    Mój ig -> blondyyneeczka
    Mój blog -> asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Snap jest świetny, ponieważ można dowiedzieć sie co w danej chwili robią nasi znajomi. Ale insta też bardzo lubię.
    Mój snap ->asieekk_nuu
    Mój ig -> blondyyneeczka
    Mój blog -> asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku snap... Długo nie miałam, ale po namowach przyjaciół założyłam i nie żałuję :))
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja miłość do Snapa, z dnia na dzień wzrasta! Jego najlepszą cechą jest ,,chwilowość'' :) I zdecydowanie zgadzam się z Tobą co do tego, że jest jedną z lepszych aplikacji, którą ludzkość wypuściła w świat :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do przeczytania mojego pierwszego w życiu posta! Koniecznie daj znać co o nim sądzisz!
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na snapie potrafię spędzić 3-4 godziny przeglądając my story wszystkich osób których na nim mam :D Podoba mi się to jak piszesz, więc zostaje na dłużej!

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również uwielniam snapchata! mój>>>>>>>happily_99
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię snapa, jednak wolę instagrama, odkąd zaczęłam się starać i robić pasujące do siebie zdjęcia, które jednak w jakiś sposób odzwierciedlają to co robię na chwilę obecną instagram to moja ulubiona aplikacja! Mam nadzieję, że jakoś jednak snapchat w moim przypadku z czasem jej dorówna, haha ♥
    ale zapraszam na swojego snapa: @iammmwiki
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzamy sie z Tobą na 1000% :D snapchat jest najlepszą aplikacją jaka do tej pory powstała!<3
    Bardzo fajna notka! oraz te sklejki ze zdjęciami ze snapa:) Pozdrawiamy
    http://karandmil.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na snapie nie publikuję, ale oglądam czasami to, co nagrywają ulubieni blogerzy :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham snapchat'a! Zawsze moje ''my story'' ciągnie się godzinami, haha ;D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Snapchat to swego rodzaju uzależnienie. Nie ma dnia, żeby czegoś nie dodać! ;p

    Pozdrawiam,
    https://kozlovskaiza.blogspot.com/

    Mój snap: izaa_ka

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog ����
    Mój snap : ania1818

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog ����
    Mój snap : ania1818

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥