11 sierpnia 2016

Promowanie waszych blogów!

Hej wam! Nadal nie mogę uwierzyć w to, że piszę do was o 19:40 kiedy właśnie "wybiło" mi 300 obserwatorów, a niedługo będzie 40 tysięcy wyświetleń! To jest ogromna liczba, za którą bardzo wam dziękuję. Dzięki temu wiem, że mogę liczyć na moich czytelników i z każdym dniem rozwijać się coraz bardziej. Dla was. Mam już parę planów jak mogę wam za to podziękować a jednym z nich jest promocja waszych blogów! Chcesz dowiedzieć się więcej? To zjedź na dół. Wiem, że chcesz, hihi.

Promocja waszych blogów to nic innego jak pomoc innym blogerom! Wiem, że niektórym może się wydać takie dziwne, egoistyczne itd, ale jak widzę, kiedy inne osoby dodają post z rzeczami do klikania, dzięki którym wylosują blogi to powiedziałam sobie "dlaczego ja bym tak nie mogła? A spróbuję!" Jednakże moja "działalność" polega na czym innym. 

Ale co trzeba zrobić?
To proste jak drut! Ale nie taki powyginany..
1. Osoby zainteresowane zaobserwują mojego bloga. Osoby, które już obserwują go też mogą wziąć udział w losowaniu!
2. Wystarczy, że podasz nick w komentarzu, pod którym go obserwujesz + link do swojego bloga.
3. Blogi odwiedzam i komentuje. 
Same plusy! Nie trzeba się wysilać, ćwiczyć ani wstawać z łóżka :D Będę losować około 5-6 blogów i linkować je pod każdym postem. Oczywiście co post to inny blog, więc każdy ma szanse. Planuje robić to przez miesiąc lub dwa. Podsumowaniem będzie osobny post, w którym przedstawię parę blogów, które najbardziej mi się spodobały i podlinkowanie je również do gadżetu "blogs" w pasku bocznym. Mam nadzieję, że spodobał wam się pomysł? Jest to takie zainspirowanie się przeglądam blogów, które są na innych witrynach, jednakże moje jest takie troszeczkę bardziej rozwinięte. Czekam na wasze i linki!♥

PS jeżeli ktoś jest zainteresowany designem to mam czas, możecie pisać na meila jeżeli tylko chcecie! Buziaki:)



61 komentarzy:

  1. Gratuluję 300-obserwatorów i życzę kolejnych sukcesów!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję już blog od dawna pod nazwa hooneyyy :)
    mój blog, hooneyyy
    Bardzo fajny pomysł, także chętnie biorę udział ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kochana i życzę więcej i więcej obserwatorów! Powodzenia

    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kochana i życzę więcej i więcej obserwatorów! Powodzenia

    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje z okazji 300 obserwatorów
    Ja uwielbiam twojego bloga i obserwuje go od dawna
    Chciałabym wziąć udział :)
    Obserwuje jako Oliwia Felkel
    Pozdrawiam, miłego dnia :) oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję już od pewnego czasu ! :) Z bloga: Diamond thoughts

    Gratuluję 300 obserwatorów <333

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak ja cieszyłam się ze swojej pierwszej 100 obserwatorow! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 300 obserwatorów.
    Obserwuję z bloga asieekknowak.blogspot.com/
    Nazwa Blondy neczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga pod nazwą: mmartynw girl
    Mój blog: mmartnw blog
    Gratuluję 300 obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację! Nawet na twoim screenie się załapałam hah :D

    obserwuje jako Weronika Nowak
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do #LBA. Więcej informacji u mnie na blogu : dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i gratuluję :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 300 obserwatorów! ;))
    Obserwuję z bloga- wrysia.blogspot.com
    Nazwa- Weronika Barcikowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje, miejmy nadzieję, że ta liczba będzie z każdym dniem rosła i rosła! :) Miłego Dnia!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Miss Kuchcewicz, a oto blog: http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    Gratuluję! :) Duma musi rozpierać, bo 300 obserwujących to naprawdę coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 300 obserwujących, super, że tyle się już udało zgromadzić ♥
    Obserwuję jako: iAmWiki !
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 300 obserwatorów! ;) Obserwuję blog pod nazwą: Szalone, ale prawdziwe;3
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu obserwatorów, wyświetleń i oczywiście wytrwałości! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo super pomysł, kiedy tylko wejde na laptopa to zaraz sie przyłącze ;) zapraszam do siebie honeymoon-adventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł. Ja też obserwuję :).
    Zapraszam do siebie i na konkurs:

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję liczby obserwatorów i takiej liczby wyświetleń!
    Obserwuję jako Klaudia Gamrat

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, zmieniłam nazwę na Claudine Blog

      Usuń
  22. Gratuluję 300 obserwatorów i życzę dalszych sukcesów! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodziutkie zdjęcia <3 Obserwuję kochana :* pozdrawiam stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów na blogu!
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż życzę wszystkim Powodzenia! :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję takich liczb! Obserwuję jako Leonia, a blog to :
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Życzę Ci kolejnych 300! Całkiem spoko pomysł na te promowanie :3

    spectrumxshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tylu obserwatorów! A pomysł z promowaniem bardzo fajny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje obserwatorów, właśnie dołączyłam do ich grona ;)
    Zapraszam na mój blog obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)


    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję takiej liczby! Życzę wielu sukcesów!
    Obserwuję jako: Paulina Hycnar

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Przybyło ci kolejnych obserwatorów :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję 300 obserwatorów i takiej liczby wyświetleń!:D
    Biorę udział w losowaniu. :) Mój nick: Ania J http://zapomniany-pamietnik.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję obserwatorów :D

    Obserwuję jako Wiktoria.K
    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i wyszłaś ze świetną inicjatywą! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście warto spróbować i jestem zainteresowana taką akcją, dlatego obserwuję :*
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję :) Wielkie gratulacje, miejmy nadzieję, że ta liczba będzie z każdym dniem rosła i rosła! :) Miłego Dnia
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje takiego osiągnięcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję sukcesu! ♥
    Obserwuję jako Anne Anabelle.
    http://annie-kathe.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne statystyki, życzę ci aby rosły i rosły w górę!
    na pewno teraz już tylko będą się zwiększać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję takiej ilości obserwatorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję :) Ja bloga obserwuje pod nazwą klaudegggg.
    Mój blog: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję z powodu wybicia tak ogromnej liczby obserwatorów i powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję takiej liczby obserwatorów! Bloga obserwuję jako Kaia Kaili

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję!
    Zaobserwowałam, mój nick to Kinga
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje sukcesów i życzę kolejnych! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje!
    Obserwuję bloga jako Julia Mastalerz http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje!
    Obserwuję bloga jako Julia Mastalerz http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje tak dużej ilości obserwatorów, w sumie to bardzo dużo i miło, że chcesz jakoś to innym wynagrodzić.
    A sobie też się w to pobawie i obserwuję jako Di Em a to mój blog in-the-white.blogspot.com
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń, życzę setek tysięcy kolejnych :*

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje 300 obs to dosyć duża liczba :D
    Życzę Ci wielu innych sukcesów "blogowych"
    Pozdrawiam
    Justyna <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, szczere gratulacje,
    dolaczam do Twoich obserwatorow i zapraszam do siebie! :) Buziaki!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję i oby tak dalej :D Świetne zdjęcia
    Obserwuje jako Patuu 12
    Mój blog: http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję tylu obserwatorów ! ;)

    Dzisiaj zapraszam Was na kolejną dawkę zdjęć z klifów The Seven Sisters. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajnie że udało Ci się to osiągnąć :)
    zapraszam do mnie
    https://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. To bardzo fajnie, że otrzmałaś 300 obserwacji, teraz już coraz więcej. Świetny pomysł, napewno zachęcił bardzo dużo osób! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥