27 lipca 2016

Żenady modowe top 5 #1



Na wstępie początku chciałabym przekazać wam, iż to jest moje zdanie, te wpadki nie mają na celu nikogo urazić, a może i ostrzec? PS zaobserwuj bloga i daj komentarz za moją szczerą reakcję na zdjęciu, wzięcie darmowych praktyk w paincie i za tego ziemnioka zamiast nosa. Dziękii! :D
Hej wszystkiim! Dzisiaj przychodzę do was z wpadkami modowymi. Jest 3 nad ranem, a mnie wzięła wena przy słuchaniu "One Call Away" ! Pomyślałam, że napiszę o 5 modowych wpadkach, dość drastycznych moim zdaniem, więc jeżeli nie macie ubranych skarpetek to je załóżcie, bo w butach w domu nie wypada! Ja sprzątać nie będę!
Prześwitujące legginsy

Marika, proszę ja Ciebie, chroń swoje oczy... Nie, żeby coś, ale to wygląda, kurcze jakby to powiedzieć.. Po prostu źle. Legginsy miały na celu sprzyjać kobiecie, a nie jej przeszkadzać. Dzięki nim miałyśmy być seksowne, haha właśnie widać. Dziewczyny no, toć wam widać całe gacie. No błagam! Mi się osobiście podobają legginsy, a szczególnie wiecie takie motywatory, siłownia i te sprawy, ale nie takie coś. Ja również noszę legginsy i przyznam wam się szczerze, ze miałam podobną wpadkę, bo zauważyłam, że moje legginsy lekko, ale prześwitują. Od razu pobiegłam je przebrać, bo jakby ludzie na mnie patrzyli. Spaliłabym się ze wstydu! Pamiętajmy, nie nośmy legginsów jako spodnie, bo nie wygląda to za ciekawie..

Koczek na czubku głowy
W niektórych sytuacjach, jak np tutaj po środku u Demi mi się to podoba, bo wygląda dosyć uroczo, ale jak ktoś ma jeszcze wyżej.. I to odstaje.. Helooł dziewczyny! Przecież z waszych włosów niedługo wyjdzie jednorożec! Kurcze.. Ciekawe czy potrafi latać..

Brwi obrysowane od szklanki/ptaka
Takie piękne te brwi. Wiecie co? Najlepiej zgolcie je wszystkie, idźcie do parku, weźcie piórko i obrysujcie sobie brwi! Tylko uważajcie, żeby wam nie odleciały, ale ale! Jeżeli nie macie parku to.. Szklankę chyba macie? No jak nie macie szklaneczki to ewentualnie, ale z przymrużeniem oczka młotek wystarczy. Taa, porady Mariczki. Polecam się na przyszłość!

Tapeta na twarzy
Łehehehe (Moje aktorskie szlochanie czyt. płacz jest takie.. aktorskie..) Ja nie wiem jak takie coś może się komuś podobać.. Rozumiem, że każdy ma inny gust, ale przecież tutaj nie ma człowieka. Totalna strata kasy na pędzle i szpachelki. 3 razy nie, dziękujemy!

Spodnie do pośladek  
Trzymajcie mnie.. Ja rozumiem trochę, odrobinkę opuszczone spodnie, ale że aż tak!? Toć nawet paski mają, hahahha! To jest ogromnie irytujące, szczególnie jeżeli ktoś nic nie wie o tym. Ta "moda" przywędrowała z USA (przynajmniej tak czytałam, nie wiem czy to prawda) z więzień, ponieważ więzniowie nie mogli mieć pasków itd. Reszty możecie sami sobie przeczytać, bo to jest takie trochę no ten.. Kurcze mam obiad, dokończę kiedyś tam! (Taa, obiad o 4 rano)

Taak i to już na tyle w dzisiejszym poście! Jak wam się podobają takie wpadki, żenady? Przypominam, że post nie miał na celu nikogo obrazić, to tylko moje zdanie! Chcecie jeszcze jeden post z wpadkami? Informujcie w komentarzach, buziaki!♥
 

41 komentarzy:

  1. Prześwitujące leginsy i koczek wyglądają rzeczywiście śmiesznie :) Od dawna obserwuję tą "modę" :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie wpadki doskonale rozumiem też mnie rozbraja no może oprócz koczka, bo jeszcze jakiegoś przesadzonego nie widziałam :D
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie wpadki doskonale rozumiem też mnie rozbraja no może oprócz koczka, bo jeszcze jakiegoś przesadzonego nie widziałam :D
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm nei zgodze sie tylko z koczkiem ;p wedlug mnie dobrze sie prezentuje, ale w sumie zalezy to tez od tego, jakie kto ma wlosy :D
    pozdrawiam ;3
    JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, prześwitujące legginsy to katastrofa!
    Z wszystkim się zgadzam i tak samo jak Ty uważam że u Demi jest śliczny kok, ale ten pierwszy to jakieś siano ;p
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie oczy bolą od niektórych z tych modowych żenad :P Między innymi od legginsów :/




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat bardzo lubię takie koki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Legginsy widzę ostatnio co u 2, 3 dziewczyny. Rozumiem; kiedy ćwiczy albo siedzi w domu, to OK, ale wychodząc na ulice w takich rajtkach, już nie mówiąc o tym, że przeswituje to i owo... Nienawidzę gdy dziewczyna robi z siebie dmuchaną lalę, ma odrysowane, jak to wspomniałas - "brwi od szklanki" i kilo tapety na sobie. Wprost odrażające... Fajnie, że poruszyłas taki temat, może do kogos wreszcie cos dotrze ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwitujące legginsy, to coś okropnego. Ale takie koki są nawet spoko :) Bardzo fajny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafiłabym wyjść w prześwitujących leginsach z domu. Zgadzam się z tobą co do wszystkich żenad.
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu wpisy oby takich więcej :) te leginsy mnie rozsmieszyly ale ta tapeta mnie zniesmaczyla okropnie to wygląda nie wiem jak można się tak pokazać a te brwi? Masakra jakaś

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wszystkim się zgadzam prócz koczka :D Ten który ma Demi wygląda na prawdę ładnie ;p Ale te obok straszne ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku brawo za odwagę i przyznaję ci rację w każdym punkcie, szczególnie w tych brwiach chociaż ja bym jeszcze dodała powiększanie ust, żeby wyglądały jak kacze. Koczek u Demi był rzeczywiście uroczy, ale u reszty dziewczyn po prostu śmieszny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh jak ja widzę takie brwi, to aż mnie nosi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehh jak widze te spodnie na pośladkach u faceta i taki "cudowny makijaż" to mam odruchy wymiotne...
    Jednak koczek mi się podoba, kiedyś taki nosiłam, wyglądało to całkiem uroczo ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się, prześwitujące legginsy smacznie nie wyglądają ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Żenada z tymi spodniami. A wpadkę z leginsami i ja miałam, nie prześwitywały w domowym świetle, a potem na siłowni dziwiłam się, że wszyscy faceci patrza jak robię przysiady hahha, dopiero potem ogarnęłam o co chodzi.... :D
    ŻE NA DA :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z tobą :) super post :)
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/sunshine-l-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą. W sumie nie wiem co jest najgorsze z tego wszystkiego,wszystko to kompletna porażka xd :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah, zdecydowanie okropne wpadki xd A co kieruje chłopakami, którzy noszą aż tak nisko spodnie to ja nie mam pojęcia, to naprawdę nie wygląda fajnie :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hah, to takie prawdziwe :P chyba mam podobne gusta do Ciebie, bo twierdzę to samo co Ty, kiedy zawarłaś to w poście. Szczególnie te brwi... fuuj to obrzydliwe :/ w wolnej chwili zapraszam do mnie :) xeverythingandnothingpl.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hah, to takie prawdziwe :P chyba mam podobne gusta do Ciebie, bo twierdzę to samo co Ty, kiedy zawarłaś to w poście. Szczególnie te brwi... fuuj to obrzydliwe :/ w wolnej chwili zapraszam do mnie :) xeverythingandnothingpl.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się bardzo podobają takie koki i jeszcze złego nie widziałam ;D
    www.minimalism-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koczek u Demi to według mnie życie, a nic mnie tak mocno nie irytuje jak prześwitujące legginsy i te spodnie do pośladków, chłopcze, piękne te majty, ale nie każdy musi je widzieć!

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Legginsy najbardziej mnie rozśmieszyły w tym wszystkim, tym bardziej że w tym miesiącu już widziałam takie coś na żywo i jak dla mnie to przesada i zastanawiałam się czy ludzie noszący takie legginsy są ślepi :/

    OdpowiedzUsuń
  26. leginsy i brwi najbardziej mnie zniesmaczyły, hah. świetny post :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najgorzej jak kobieta ma źle narysowane brwi i nie dobrany podkład do swojej skóry :/

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mnie denerwuje jak ktoś ma prześwitujące legginsy ; p

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Koczek akurat mi się podobaa z resztą się zgadzam ;P

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post ;d wszystko racja ;d ale to są legginsy? wyglądają jak rajstopy :d
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  31. hahahha te legginsy tak opinają, że wyglądają jak rajstopy xD
    Panie z brwiami wygrały :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Haha, faktycznie dysko-koczki, które odlatują z głowy są żenadami, ale dobrze zrobione, trzymające się głowy są faktycznie urocze!
    Za totalą wpadkę z tej listy uważam Nr.1 oraz wątek makijażowy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Te legginsy to bardziej rajstopy bym powiedziała!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. hahah kocham tego posta! :D muszę przyznać, że tez uważam podobne rzeczy za wpadki
    :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wpis :) Niektórzy ludzie na własne życzenie robią sobie krzywdę :>

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  37. Brwi od szklanki <3
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Brwi odrysowane od szklanki oraz tapety na twarzy-bardzo znane :D co do koczka na czubku głowy, to nie za bardzo, ale nie którym jest w nim ładnie. Gorzej, jeśli ktoś nie umie robić koczka i wychodzi mu KOCZEK KUPA. :D

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, noi obserwuję oczywiście!

      Usuń
  39. Prześwitujące legginsy, ach :D
    Te mega tapety mnie martwią i brzydzą... To prawda, że chcemy zakrywać to co jest w Naszej twarzy nieidealne, jednak troszkę powietrza, heloł, to jest okropne...
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie to prawdziwe! xd Obserwuje ♥
    Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥