20 lipca 2016

OMG dziewczyny nie grają w gry!


Dziewczyny nie graja w gry, weź przestań. Która z nich widziała far cry'a czy Wiedźmina na oczy? One preferują planszówki! Ale.. Uwaga, uwaga! Nadszedł ten moment, kiedy Mariczka wzięła sprawy w swoje ręce. Ta informacja może odmienić Twoje dotychczasowe życie. Tego pewnie się nie spodziewałeś.. Mam na obiad ziemniaki! Kurde.. To nie o to chodziło.. Ahh no tak, ale zanim przeczytasz tę informację po prostu usiądź, zaparz sobie jaśmin, bo to wstrząśnie Twoją psychikę. Dziewczyny grają w gry! MATKO!  (Ejejej spokojnie)

Taa, wiem.. Nie spodziewałeś się tego. Wybacz, nie chciałam powiedzieć tego tak nagle, ale po prostu nie potrafię owijać w bawełnę, to zbyt ważna sprawa dla ludzkości, by z nią czekać.

Taak! Dobrze przeczytaliście, dziewczyny grają w gry! No a przynajmniej ja gram. I może pomyślicie sobie, że jaka w tym sensacja? Powiem wam, że .. Tak, to sensacja, bo jak grałam kiedyś w league of legends to wszyscy takie "Ej kolego, czemu masz damski nick?" a ja wtedy "No nie wiem, może jestem dziewczyną" a oni "Jesteś dziewczyną!? Niemożliwe, przecież tutaj nie ma dziewczyn"
Ahh.. Tak, jestem dziewczyną.. Niemożliwe, a jednak. Uwielbiam grać na xboxie na tym wielkim ekranie i wcielać się w osoby, przeżywać fabułę, ale nie powiem, nie lubię pokemonów XD (Czekam na hejty) Mam dla was również listę jednych z moich ulubionych gier i do tego krótki opis od producenta.

Wiedźmin

"The Witcher. Wiedźmin to wyprodukowana przez polskie studio CD Projekt RED gra action-RPG osadzona w realiach świata fantasy wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego. Gracze kierują poczynaniami Geralta z Rivii - tytułowego wiedźmina broniącego ludzi przed potworami, a w trakcie zabawy mają okazję odwiedzić wiele miejsc znanych z kart powieści. Tytuł odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną, wciągającą fabułą oraz ciekawymi rozwiązaniami w mechanice rozgrywki."

Tomb Raider
"Tomb Raider jest grą akcji z wątkami przygodowymi stworzoną przez studio Crystal Dynamics. W warstwie fabularnej tytuł stanowi prequel wydarzeń opisanych w pozostałych odsłonach cyklu o przygodach Lary Croft. Gracze mają okazję poznać młodość głównej bohaterki, która po katastrofie statku badawczego próbuje przetrwać na tajemniczej wyspie u wybrzeży Japonii."

Dreamfall
"Druga część znakomitej gry przygodowej, The Longest Journey, jaka została zrealizowana i wydana w 2000 roku przez firmę Funcom. Jej akcja osadzona została w tych samych realiach, w których mieliśmy okazję przebywać w oryginalnym The Longest Journey, tj. kompilacja fantasy i science fiction."

The sims 3
"The Sims 3 to trzecia odsłona cieszącego się olbrzymią popularnością cyklu symulacji życia. Gra wyprodukowana została przez studio Maxis. Podobnie jak we wcześniejszych częściach serii, gracze kierują życiem wirtualnych postaci - od chwili ich narodzin aż do śmierci. Nowością są m.in. unikatowe zestawy cech bohaterów, a także system życiowych marzeń."

Były to gry, w które miałam ogromną przyjemność grać i bardzo mi sie spodobały, często do nich wracam. Inne bardzo fajne gry:
- Heavy Rain
- Beyond: Two souls
- Until dawn (Jeżeli ktoś jest maniakiem horrorów)
- Oculus
- The sims 4
I wiele innych! 

A wy gracie, dziewczyny? 
Źródła: http://www.gry-online.pl , http://weronikasims3.blog.pl

24 komentarze:

  1. Akurat powiedziałabym, że w tych czasach nikogo nie zdziwisz :D Dużo dziewczyn gra w gry i teraz to już nie jest nic nowego ;) Dużo z tych gier znam tak jak inne dziewczyny i powiem Ci, że nawet zdarzają się dorosłe kobiety grające i będące maniaczką gier. Mimo to ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dziewczyną i osobiście nie gram w gry, ale spora część moich koleżanek gra. Kiedyś bardzo byłam "uzależniona" od the sims 3 haaha sama nie wiem jak udało mi się wyjść z tego uzależnienia :)
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gram w gry. To przecież nie jest tylko przeznaczone dla chłopaków/facetów gram w league of legends, w Cs'a itp. Może nie gram nałogowo, ale gram jak mam ochotę, czasami też gram razem z moim chłopakiem na konsoli, ale nie mam ulubionego rodzaju gry gram zarówno w jakieś dziewczęce gry, w jakieś strzelanki, japońskie gry muzyczne lub typowe gry o sztukach walki... no przeróżne, nie wiem dlaczego się utarło, że dziewczyny nie grają w gry ;)

    http://kuraibanii.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że gamy w gry! Kto jak nie my, umiemy się bawić na różne sposoby ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż ja nie gram w gry jako dziewczyna to moje koleżanki grają :) Jak ktoś ma dużo wolnego czasu to dlaczego nie ;)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyna gra w jaką do dziś czasem gram to Sims 4 :)
    miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię grać w gry ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja dziewczyna również lubi czasem zagrać ;) teraz dziewczyny również grają
    Ps. Polecam Ci zobaczyć The Last of US
    (powinna Ci się spodobać)

    Pozdrawiamy i dziękujemy za odwiedziny

    Noeese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami w coś zagram ;D

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie gram ale znam kilka dziewczyn co grają, także to nie jest już taka sensacja ;p
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham grę Tomb Raider! Jest po prostu świetna i bardzo realistyczna, może nie z fabuły, ale z grafiki jak najbardziej.
    Mój blog---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś grałam w shakes&fidget, świetna gra ;)
    A od malutkiego dziecka, kiedy jeszcze nie umiałam obsługiwać komputera i tylko patrzyłam jak moja siostra gra; aż do teraz obdarowuję simsy wielką miłością :D
    Oprócz tego na xboxs'ie często odpalam swoje auto w Need For Speed ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także lubię sobie czasami zagrać w gry. Dawniej siedziałam na nich non stop. GTA Vice City było moim całym życiem parę lat temu. :D W sims 3 gram, gram, uwielbiam , głównie odpalam je sobie w nocy. ;) Podoba mi się wstęp do tego wpisu, masz bardzo fajny styl pisania! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej wszyscy wiedzą, że dziewczyny grają w gry, ale i przypuszczenia ograniczają się do The Sims (uwielbiam), albo innych typowo "babskich" gier. Większe zaskoczenie widzisz, gdy dziewczyna powie, że gra w Minecrafta, Lol'a, Warcraft'a (moja druga miłość), Need for Speed'a.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, świetnie to napisałaś :) a no gramy w gry i faceci muszą to zaakceptować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś byłam maniaczką gier, ale obecnie nie mam już na nie czasu ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gram w Simsy4! Przecież granie w gry to normalna sprawa nawet dla dziewczyn ♥ Nie wiem skąd mit, że dziewczyny nie grają w gry!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem fanką serii the sims :D I tak, mnie również pochłonęły pokemony haha :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie nie ma żadnej sensacji w tym, że grasz w gry. Wiele dziewczyn to robi i jak dla mnie to nic nadzwyczajnego. Nie ma się czym tak bardzo chwalić. Ja tam nigdy nie miałam okazji grać w Wiedźmina czy gta, ale jeśli ty to lubisz to fajnie :).
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dokładnie to samo. Jestem dziewczyną i gram w gry, a grając w lol'a otrzymałam już chyba tysiące pytań 'Czy wyjdziesz za mnie?' gdy wbiłam platynę :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. MATKO SWIETA ALE JAK TO GRAJA ?! BOZE ALE ! To powinno byc nie legalne przeciez matko swieta jakim prawem dziewczyny moga w ogole kupic takie cos jak konsola ?! JAK ?! No najwyzej moga pograc w simsy ale WIEDZMIN ?! TOMB RIDER ?! ASSASSIN ?! Nie to nie moze byc prawda NIEEEE *histeryczny krzyk*
    A tak powaznie kobieto uwielbiam cie trafilam pierwszy raz na twojego bloga zostawiam obserwacje i bede wpadac czesciej wreszcie porzadna osoba a co! Tez lubie grac w gry The Sims 4 to moja ulubiona strzelanka kryminalno przyrodnicza.. dobra bez zartow rowniez gram w gry i rozumiem twoje odczucia kiedy grasz na wielkim ekranie sama mam xboxa i wlasnie namietnie mecze Assassina ale jako ze jestem dziewczyna to nie podam jakiego no bo ush w ogole to nazwa trudna XD
    Post swietny <3 A ogolnie polecam kazda czesc Assassin's Creed o ile lubisz watki historyczne i super maszyn grzebiacych w mozgu i w ogole <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam wiele dziewczyn, które grają w gry komputerowe, choć faktycznie czasami niektórzy myślą sobie "Wow, ona w to gra?". Jakby nie patrzeć to przeciętny facet więcej czasu poświęca na granie niż dziewczyna ;)
    Sama lubię gry komputerowe, ale aktualnie zbytnio nie mam czasu aby skusić się na taką rozrywkę.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥