31 lipca 2016

Czym po roku stał się dla mnie blog?

Przyznam szczerze, że nigdy nie zastanawiałam się czym jest dla mnie ta internetowa przestrzeń. Po roku pisania, chodzenia na "sesje" (Tak profesjonalejszyn XD) i stawiania przecinków i kropek w złych miejscach doszłam do wniosku, że przydałoby się podziękować.

Niektórzy, kiedy mają rok albo 20 lat bloga (to ja, za 20 lat hehehehe) pokazują, przedstawiają ile to nie mają obserwatorów, wyświetleń, komentarzy oraz ilość napisanych postów. Powiem wam szczerze, że też chciałam to tak podsumować, ale po co? Toć mam archiwum, możecie sobie policzyć, hahaha. Aaa obserwatorów i wyświetlenia mam w pasku bocznym (No po prawej..) Więc ja to podsumuję troszeczkę inaczej. Po roku prowadzenia bloga, przydałoby się parę przemyśleń.

Jak powstał blog "Zyciedlapasji" ?
No więc to zaczęło się tak, że ja Marika (Witam, miło mi) zrobiłam ze swoją przyjaciółką bloga o grach. Jaaki przypał hahah. Z gier, przeszło na jakieś książki, wywiady z koleżankami. Z tego bloga powstało jeszcze parę innych blogów, ale moich, gdzie zaczynało się o simsach a kończyło na outlastach i dreamfallach. Z czasem mówię, że no kurcze.. Do kogo ja pisze.. Chyba do samej siebie. Aż zaczęli pojawiać się czytelnicy! No dobra, jeden czytelnik.. No ale też jednak coś, nie? Po czym tamte blogi, typowo podstawówkowe zostawiłam. Miałam paru letnią przerwę od blogosfery, aż w końcu nadciągnęła fala i uderzyła i bum! Tak powstał blog, ale czekaj, to nie koniec. Nie komentuj jeszcze, ale czytaj do końca! :D Mój blog miał najpierw nazwę "stay-positive1" takie trochę dziwne, nawet nie wiem czy to dobrze napisałam, ale no kurcze, było to rok temu. Młoda i niedoświadczona, nie śmiej się okej? A potem pomyślałam, że są takie fajne nazwy, które opisują Ciebie. A "stay-positive" nie opisywało mnie, dlatego mój blog przyjął nazwę "Zyciedlapasji" Koniec historii!

Co otrzymałam dzięki blogowi?
Ku zdziwieniu otrzymałam więcej cech, zmian niż rzeczy materialnych. Oczywiście te rzeczy również są, bo miałam parę współprac, a dokładniej bodajże 3, gdzie teraz mam 2, ale szczerze powiedziawszy mi to nie robi. Chcę również zrobić sobie przerwę od współprac, bo proszenie o kliki robi się już powoli męczące, ale jeżeli czegoś potrzebujecie to ja poklikaaam, haha. Pomyślałam, że w sumie ja te ubrania noszę bardzo rzadko jak np do szkoły, a częściej te, które sama kupię to po co mam je zamawiać? No chyba, że zdarzy się cud i zakocham się w danej rzeczy. No dobra, ale wracając dzięki blogowi stałam się bardziej otwartą osobą. Może to dziwne, ale zanim zaczęłam pisać to byłam taką wrażliwą, szarą myszką, która naprawdę bała się ludzi. A teraz? Teraz jestem zupełnie inna, zmieniłam się o 180 stopni. Ogromnie lubię poznawać nowych ludzi, a nawet przez nich cierpieć, bo wszystko nas czegoś uczy. Nauczyłam się o wiele lepiej pisać, dzięki czemu mam lepsze oceny z języka polskiego. Czytając inne blogi a w nich  przemyślenia, moje życie stało się bardziej kolorowe, bo wokół pełno inspiracji. Uwielbiam pisać, przekazywać wam moje uczucia, doznania i krytykę, którą czasem przewracam w żarty.

Są jakieś minusy?
Nie! Polecam zakładać bloga, bo to świetna "zajawka" i ogromna pasja!


Oo taka jestem zadowolona po roku bloga hahaha ^
Mam nadzieję, że po tym całym spędzonym roku, zostaniecie ze mną kolejny czas a nasza mała grupka zwiększy się o nowych czytelników. Chciałabym wam podziękować za każdy komentarz, nawet hejty, chociaż hejt pojawił się tylko raz, a konstruktywna krytyka zawsze mile widziana! Dziękuję♥

Za zdjęcia ogromnie dziękuję niezastąpionej Marcie! http://www.atramka.pl/

46 komentarzy:

  1. Świetne wyznanie ;D Też uważam że prowadzenie bloga jest świetnym zajęciem no i pasją!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej :) Życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grauluję Ci aż roku prowadzenia bloga bez przerw! Jak na razie, piszę od marca, a już w kwietniu nic nie wstawiłam.. teraz jestem już systematyczna i mam nadzieję, że mój blog się rozwinie, podobnie jak twój :) Gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów oraz życzę dalszych sukcesów!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów blogowych :) Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog ma wiele zalet :D życzę miłego dalszego blogowania! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym blogowaniu, przecinki i kropki odwieczny dylemat, kiedy wstawić :D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też blog bardzo pomógł i zmienił. Rok temu byłam zupełnie innym człowiekiem, a dwa lata temu pewnie bym siebie ciężko poznała. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dajesz bardzo pozytywną energię! :D Ja również widzę w sobie zmiany na lepsze dzięki blogowaniu.

    Papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na twojego blog dopiero teraz i powiem szczerze, że bardzo tego żałuję! Twoje posty czyta się przyjemnie, a zdjęcia są mega! Ja swoją przygodę z bloggerem zaczęłam już w 2013 roku, miałam kilka blogów, ale zawsze rezygnowałam ze względu na mały przypływ nowych czytelników. Mam nadzieję, że teraz dorosłam do tego zadania i podołam prowadzeniu PORZĄDNEGO bloga :)
    Gratuluję ci roku blogowania, to wiele czasu!
    Obserwuję i zapraszam do mnie! mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, fajna historia. :D
    Chyba każdy z nas miał kiedyś takie "podstawówkowe" blogi. c:
    Zdjęcia piękne. ♥

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy temta poruszasz, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Ktoś Ci je robił (mama) czy fotograf :D?
    To cudownie, że jesteś zadowolona z bloga. Mi niedługo mija rok!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet nie chce wspominać moich pierwszych blogów :D. Było ich tyle, że sama bym ich chyba nie zaliczyła :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetny blog! Ja co prawda mam bloga dopiero od marca ale wydaje mi się, że też się zmieniłam o 180 stopni, mam o wiele lepszy kontakt z ludźmi :) Skusiłam się na zaobserwowanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje roku!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i bardzo mądry post! Powodzenia :)
    http://kariiix.blogspot.com/2016/07/1-pierwszy-post-pierwsza-poowa-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam sie z tobą co do tego co daje prowadzenie bloga :) Zdjecia niesamowite a naszyjnik jest cudny :) skąd go masz ? Zapraszam kamilaandpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia super napisane. jesteś bardzo ładną dziewczyną :D pozdrawiam stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też zawsze polecam każdemu zakładanie bloga ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia!
    Gratuluję ci, że mimo problemów (bo one są zawsze) dalej pisałaś posty i wytrwałaś.
    U mnie nie długo będą już dwa lata.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejnego roku! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bloguję od miesiące, ciekawe co będzie za rok ;)
    Gratuluję wytrwałości!

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale urocze zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia , mądrze i pięknie opisałaś to wszystko.
    Ja bloguję już ok.3 miesiące ( to dla mnie i tak dużo )
    Pozdrawiam , Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  26. Blog to cudowna sprawa i nigdy nie żałowałam, że się tego podjełam !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Tak, blog to fascynująca sprawa! <3
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Co dziwne, też stałam się teraz bardziej otwarta. Wydaje mi się, że blog pozwolił mi odkryć samą siebie. Jednak piszę otwarcie o tematach, których bym nie poruszyła na codzień, wcześniej tego nie potrafiłam. Wiem że to dziwnie brzmi, ale może jakoś mnie rozumiesz? :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Z prowadzenia bloga są same plusy. Minusem na pewno są hejterzy jeśli ktoś jest słaby psychicznie. Wtedy takiej osobie ciężko sobie poradzić z jakimiś negatywnymi komentarzami. Moim zdaniem kompletnie nie ma co się przejmować takimi osobami. Tylko robić swoje. To co kochamy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :)

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje roku w blogosferze! Piękne zdjęcia :*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  32. Blogowanie jest faktycznie czymś niesamowitym! Cudowne zdjęcia :)
    Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych lat obfitujących w ogrom sukcesów :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia,masz śliczną twarz :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój blog będzie miał rok w październiku, ale szczerzę czuję się jakbym prowadziła go dopiero z miesiąc. Nadal raczkuję i wszystkiego się uczę :D Ale zdecydowanie masz rację, blogowanie ma masę plusów i naprawdę wiele uczy.
    Życzę jeszcze wielu, wielu lat w blogsferze! ;*

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację, blog to świetna sprawa.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też pisałam bloga z przyjaciółką o grach, o MovieStarPlanet konkretnie, haha! Spodobało mi się no i tak powstał mój blog, chciałam spróbować czegoś nowego :D ♥
    Cudowne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Sama przez bloga się dużo zmieniłam, m. in. tak jak ty stałam się bardziej otwarta.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie podsumowałaś swoją przygodę z blogowaniem! Powodzenia w dalszej pracy! :)

    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Blogowanie jest cudowne i nie wyobrażam już teraz siebie bez bloga!Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dopiero zaczynam :D Powodzenia w dalszym blogowaniu, ślicznie wyglądasz :*
    wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bym bez bloga już nie wytrzymałam jest to mój mały nałog haha. Gratuluje roku pisania bloga! Ja 02.09 będę miała również już rok pisania!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia, oby kolejne lata też ci tak mijały i życzę ci abyś dalej się rozwijała! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie założenie bloga było najlepszą decyzją <3
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. My prowadzimy bloga dopiero od 4 miesięcy, a i tak jest dla nas wszystkim <3 (JAK WSPÓLNE DZIECKO) Heehe :D Co do postu, to bardzo ładnie napisany ;) podoba nam się ^^ Zdjęcia MEGA! Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaskakujący obrót sprawy :D Mój blog nie dawno obchodził swój roczek. W imie tego zprezentowałem moim czytelnikom nowy wygląd mojego bloga. Może rzucisz okiem i powiesz mi jak Ci się podoba mój blog ? :) Pozdrawiam http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsze zdjęcie to mój ulubieniec! Fajnie,że znalazłaś swoje miejsce w internecie ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥