26 czerwca 2016

"Podaj dalej, a domino poleci pomału"

Przeglądając 80 pomysłów na post na stronie pinterest natknęłam się na tytuł "Wymień 10 ulubionych piosenek". Pomyślałam, że to dosyć fajny pomysł podzielić się swoją muzyką dla czytelników, ale czy post sam w sobie nie będzie zbyt.. nudny? Zaczęłam się zastanawiać w sumie czym jest muzyka dla przeciętnego człowieka?
Czasem jedna piosenka może doprowadzić Cię do łez

Muzyka towarzyszy nam od dawna. Z lekcji języka polskiego możemy się dowiedzieć, że już setki lat temu tworzyli ją tacy artyści jak Fryderyk Chopin czy Wolfgang Amadeus Mozart pokazując, że nuty przelewane na zwykłą kartkę mogą być piękne. Wiadomo, iż słowa zawarte w podkładzie zabierają nas do innego świata, niektóre przypominają chwile te dobre, ale też i te smutne. Dlatego w sumie kocham położyć się na łóżku, założyć słuchawki i zatopić się w myślach. Wiadomo, że do dobrej piosenki musi być też dobry teledysk. W sumie to jest to co uwielbiam najbardziej oglądać - teledyski, które mają swoją historię. Gdzieś czytałam, że Taylor Swift napisała inną piosenkę o swoich chłopakach. Nie do końca wiem czy to prawda, ale może dlatego tworzy takie świetne teledyski? Ogromnie mi się podobają! Tak samo jak pisane jej teksty. Zawsze bardzo lubię samej je tłumaczyć lub wyszukać już wytłumaczony tekst i czytać je bez końca. 

A o to moja lista 10 piosenek

34 komentarze:

  1. 3 ostatnie piosenki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się głos Ariany, ostatnio też polubiłam łap marzenia i między mną a tobą, choć nie słucham tego typu muzyki :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy świetni oprocz Taylor i Zbuka :) oczywiscie to jest moje osobiste zdanie!
    ciekawy post, rowniez uwazam, ze dzielenie sie muzyka na blogu jest ciekawe.

    http://effy-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zbodze się z tobą, natomiast nie słucham rapu , więc nie wypowiem się co do tych piosenek x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog i ładny design :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam wszystkie piosenki, oprócz trzeciej od końca i powiem ci, że masz świetny gust!
    muzyka, hmm.. gdyby nie ona, nie wiem jaka bym teraz była, to niesamowite, że jakies teksty do nas po prostu przemawiają, mówią o naszym życiu, są identyczne.
    Kocham słuchać muzyki.
    Miałabyś coś przeciwko, gdybym wkrótce napisała post na ten temat u siebie?
    Pozdrawiam ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, zgadzam się ❤ Pewnie, napisz! Chętnie przeczytam Twoje zdanie na ten temat :) Buziaki

      Usuń
  7. Kocham piosenki Alana Wlakera, są takie magiczne ;D
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się 4 ostatnie. ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z tych przez Ciebie wymienionych najbardziej podoba mi się piosenka Ariany Grande -Dangerous Women.Gorąco polecam Też melodie Lindsay Stirling. Zawsze jak mam zły humor to jej muzyka jest w stanie mi go poprawić :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam większość piosenek, które podałaś :D Ja słucham tego co mi się spodoba :P

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam położyć się, założyć słuchawki i słuchać muzyki! Najbardziej podoba mi się sześć pierwszych piosenek :)

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jennifer Lopez uwielbiam :) Ja bez muzyki nie wyobrażam sobie dnia

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś wole klimaty rocka ale znam wszystkie wymienione i lubie Taylor i Jennifer:)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że lubisz muzykę popularną. Z Twoich propozycji najabrdziej lubię Hoziera! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna playlista! Pierwsza i ostatnia piosenka od razu wpadła mi w ucho ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie, być może jest to powierzchowne w głównej mierze liczy się to czy piosenka "wchodzi mi w ucho". Znaczenie piosenek sprawdzam tylko w nielicznych przypadkach. Czasem sama domyślam się ich treści.
    Myślę, że powinnam to zmienić, chociażby z jednej przyczyny tłumacząc słowa uczymy się ich i doskonalimy w ten sposób np. nasz angielski.

    Odnośnie samej muzyki, fakt dodaje nam ona skrzydeł. Gdy nie mam chęci czegoś zrobić a wiem że w tym czasie będzie towarzyszyć mi moja ulubiona muzyka, dodaje mi to sił.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne piosenki wybrałaś:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne piosenki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. Między mną a Tobą.. również uwielbiam <3 Lubie polski rap, wiele utworów ma naprawdę cudowne przesłanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Muzyka towarzyszy mi praktycznie od zawsze. W wieku 10 lat zaczęłam tańczyć i do teraz muszę czuć muzykę. Kocham rap, tańczę do dubstepów, na imprezach słucham disco polo, uczę się do spokojnych, a płaczę do tych wolnych i smutnych. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Nie wiem jak wyglądałaby choćby moja podróż autem bez muzyki.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie muzyka również jest bardzo ważna, fajnie że znalazłaś taki pomysł na ten post ;) Ja również uwielbiam tak położyć się z słuchawkami w uszach i wsłuchiwać w tekst :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna muzyka! Jednak wielu z tych piosenek nie miałam okazji słyszeć i zaraz to szybko nadrobię :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam większość wymienionych przez ciebie piosenek, ale zdecydowanie najbardziej lubię Take Me To Church.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również uważam, że zwyczajne pokazanie piosenek na blogu byłoby nudne, fajnie że rozbudowałaś tę notkę. Jestem tutaj pierwszy raz, ale obserwuję i na pewno zostanę na długo. Świetnie piszesz. Zapraszam również do mnie, aktualnie trwa konkurs fotograficzny, do wygrania trzy paczki niespodzianki. Duże szanse. Chyba zgłoszę się do ciebie po design, bo masz piekny, minimalistyczny, czyli to co kocham. Wpadnij do mnie, może akurat też ci się spodoba mój blog: MÓJ BLOG<---klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre z nich słyszałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Obiecuję Ci. ZBUKA lubię, ale akurat tej piosenki nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post, można w piosenkach znaleźć coś dla siebie. Jeśli chodzi o jakieś moje włąsne porady z doświadczenia wiem, że lepiej bybyło jeśli byś powiedział, że pomysł na notkę zaczerpnęłaś z głowy, no ale nie czepiam się. Powodzenia - Violet

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post, słyszałam wszystkie te piosenki i masz serio świetny gust!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejku, post jest rewelacyjny! Przesłuchałam wszystkie piosenki! :) Bardzo podoba mi się też zdjęcie z słuchawkami i cytatem! <3

    Tymczasem zapraszam do siebie na rozdział II opowiadania o miłości, tajemnicach i tajnej grupie ;)!

    kragksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też lubię położyć się na łóżku i słucham piosenek.
    Z tych co wymieniłaś to znam tylko 3.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam te piosenki <3 Racja, łóżkon+ słuchawki= idealny odpoczynek

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥