19 czerwca 2016

Nothing new / cndirect


Burze miesiąca dają o sobie znać. Mam nadzieję, że już przeszły, ponieważ nie polecam wam jechać rowerem w lesie (pod drzewami, haha) podczas grzmotów i piorunów. Poza tym leżenie na trawie podczas ponad 20 stopni i grzanie się jak jajko na patelni (bo przecież nikt nie ma okien, termometrów i nie wychodzi na zewnątrz) mnie dobija to i tak kocham lato i cieszę się, że już się zaczyna. Jutro jest już poniedziałek co oznacza, że zostały mi tylko 3 dni z moją ukochaną klasą, za którą będę ogroomnie tęsknić, bo jakżeby inaczej..
Nie mogę uwierzyć, że te trzy lata zleciały tak jak zleciały a niedługo, bo po 2 miesiącach pójdę do liceum, wow. Dzisiaj w sumie post taki o niczym. Jakoś nie mam weny, ale parę innych postów już mam dla was przygotowanych, chociaż trzeba zrobić tylko zdjęcia ii będą gotowe. W sumie to teraz sprawdzą się te wszystkie legendy postów, w których blogerki pisały o innych co mają na obiad (ja miałam ziemniaczki, mniam haha)  A co tam, jak tam wam życie mija?
Na koniec mam dla was również wishlistę z firmy cndirect. Niby parę rzeczy a jak mogą uszczęśliwić człowieka :D Są naprawdę bardzo fajne - przynajmniej mi się podobają. Zwykłe, zwiewne, ale mają swój letni czar.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 

Mam również dla was obniżkę na zakupy zakupione powyżej danej ceny :

CNblog5 == Get $5 off on once purchases of $59
CNblog10 == Get $10 off on once purchases of $99

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia *-*
    Ja żyję tylko do wakacji XD
    Już nie mogę się doczekać
    Bardzo ładne rzeczy Poklikane;)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *-*
    Ja żyję tylko do wakacji XD
    Już nie mogę się doczekać
    Bardzo ładne rzeczy Poklikane;)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wishlista , poklikałam :)
    Proszę o rewanż - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się wakacji *.* Świetne zdjęcia :)

    Zerknij tu:
    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi został jeszcze rok z moją klasą, ale sama nie zauważyłam, jak szybko zleciały te dwa lata! Super post, życzę miłych wakacji x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi został jeszcze rok z moją klasą, ale sama nie zauważyłam, jak szybko zleciały te dwa lata! Super post, życzę miłych wakacji x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące zdjęcia:*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w piątek pożegnałam się z moją klasą. Spędziliśmy ze sobą super 7 lat. Jednak od dawna czekałam aż wybiorę się do gimnazjum, poznam nowych ludzi, zmienię otoczenie, będę mieć innych nauczycieli. Dosłownie wszystko nowe! Na pewno będę tęsknić za moją klasą jednak już nie mogę się doczekać tego nowego etapu w moim życiu :D Kliknęłam w każdy link!
    Dziękuję za poklikanie u mnie w linki! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥