6 czerwca 2016

Cool glasses


Hej kochani!
Miałam niemały problem z aparatem i czasem na wybranie się na zdjęcia więc pomyślałam, że zrobię je sama. Już od dawna współpracuję z firmą born pretty store, jednakże jest to moja 3 paczuszka. Znalazły się w niej okulary, które są naprawdę świetnej jakości za niską cenę! W końcu mam okulary, bo jakoś zawsze mi brakowało chociaż jednej pary, haha.



Na pierwszy ogień idą te o to okularki ^ . Zamówiłam dwie pary, ale ewidentnie są one moimi ulubionymi i noszę je codziennie, gdzie popadnie! Przesyłka szła 2 tygodnie więc baardzo szybko jak na taką małą cenę. Były zapakowane w małej paczuszce, która była ogromnie lekka, więc aż się wystraszyłam, że nic tam nie ma, haha! Najlepsze było to, iż prawie dostałam szału w rozpakowywaniu. Było masę taśmy, a ja nie mogłam tego otworzyć! Przynajmniej moi przyjaciele mieli ze mnie ubaw, więc było zabawnie. Okulary #1 - Klik

A teraz czas na tą drugą parę. Kosztowały one około 4$ więcej, ale równie są świetne. Bardzo mi się podobają, ale jakoś chyba nie są na moją główkę, bo wydają się na mnie za duże, aż szkoda :( Okulary przyszły w tej samej paczce.  Okulary #2 - klik
Ogromnie polecam tę firmę! Świetne rzeczy, dobra jakość i przesyłka w szybkim tempie za niską cenę! Myślę, że warto :)  PS na kod JKOT10 otrzymujecie specjalny kod zniżkowy!


13 komentarzy:

  1. od dłuższego czasu poluję na ładne okularki, niestety problem tkwi w tym, że muszę wszystkie przymierzać bo mam małą głowę i większość z tego powodu do mnie nie pasuje. Także zazdroszczę wszystkim z normalną głową :)

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam praktycznie takie same jak te na pierwszych zdjęciach i wcale się nie dziwię, że je uwielbiasz, bo ja również je uwielbiam, haha :D
    szkoda, że te drugie są na ciebie za duże, bo są bardzo ładne ;/
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam RayBan'y! A przy okazji gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam RayBan'y! A przy okazji gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te okularki miałam kupować sobie takie same ale jak na razie nie mam zbytnio a to czasu :/

    Pozdrawiam :*
    http://wercius96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te okularki miałam kupować sobie takie same ale jak na razie nie mam zbytnio a to czasu :/

    Pozdrawiam :*
    http://wercius96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kształt pierwszych okularów :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary, masz bardzo ładny styl :)
    Nominowałam cię do LBA, więc zapraszam do mnie! ;)
    keepgoiing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne okulary, bardzo podoba mi się ich kształt. Sama obecnie szukam okularów więc może na jakieś się skuszę :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te okulary, szczególnie te pierwsze szalenie mi się podobają i w sumie sama mam podobne. ;) i faktycznie, szybko strasznie Ci paczka doszła. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie w nich wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę śliczne usta :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥