29 maja 2016

Dear mummy | Gift for mother day



Kochana mamo. 
Chciałam Ci tylko podziękować za opiekowanie się mną, mimo że się jeszcze nie przyszłam na świat, ale przychodzi na to czas. Urodzę się dziewczynką co na pewno jest dla Ciebie małym ułatwieniem, ponieważ sama jesteś kobietą. Przed nami nowe wyzwania, płacze i śmiechy. Wiem, że będę trudnym dzieckiem, ale z drugiej strony bardzo słodkim, ponieważ w wieku 2 latek już zawrze nowe znajomości ze starszymi dziewczynami. Na początku choć będzie trudno wstawać w nocy by ukoić płacz, będzie coraz lepiej. Obiecuję. Więc kochana mamo, dziękuję. Kiedy wezmę pierwszy oddech, spojrzysz na mnie i pomyślisz, że było warto. Podczas moich 5 urodzin przeprowadzimy się, co wyjdzie mi na dobre. Pójdę do przedszkola i poznam świetnych ludzi, z którymi zawrze przyjaźń na paręnaście lat za co będę ogromnie wdzięczna. Przez okres dzieciństwa będę spokojnym dzieckiem, natomiast kiedy nadejdzie czas nastoletniego buntu, będzie gorzej, ale nadal będę się starać. 
Ale kochana mamo, dziękuję.
Dziękuję za ostatni kawałek ciasta, który mi podarujesz. Dziękuję za cudowny dom i ciepło, które od Ciebie dostanę, pomimo że nie zawsze będę na to zasługiwać. Za ogromne wsparcie i miłość. Za ochronę, nawet jeżeli nigdy Ci nie powiem o moich rozczarowaniach miłosnych i rozbitych przyjaźniach. Dziękuję za to, że kiedyś uwierzę, że jestem piękna.  Pokażesz, że warto podążać za marzeniami i nie słuchać opinii innych, bo kiedyś poznam swoją wartość i cel istnienia na świecie. Przedstawisz mi czym jest pasja i dzięki Tobie zacznę rysować, co w wieku 16 lat pokieruje mnie na kierunek architektury. Pomimo tego, że wszyscy znajomi będą mówili, że jestem podobna do taty, my będziemy twierdziły inaczej. Może dlatego przyjdę na świat w dniu Twoich urodzin? 29 maja w 2016 roku, opublikuję ten post aby ogromnie Ci podziękować za ostatnie krople krwi oddane dla mnie.
A więc kochana mamo, dziękuję.


A wy za co podziękujecie kochanej mamie? :)

17 komentarzy:

  1. pięknie napisane ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie napisane 😍😭 Wzruszające. Ciekawa perspektywa i wgl jakim stylem to napisałaś. Może w następnych postach nad tym popracuje. Kto wie ☺
    Zapraszam do siebie:
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej piękny post :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny post, aż się łezka w oku kręci :) <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, Twój post jest niesamowity, przepięknie go napisałaś! Jest wzruszający, radosny i niezwykły jednocześnie! :)

    Pozdrawiam :*

    kragksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze! Każdej mamie należą się podziękowania i gratulacje zarazem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne słowa! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Zapraszam również do polubienia mojego fejsbukowego fanpejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny post, aż się ciepło na sercu robi :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to napisałaś, jeśli Twoja mama to widziała to na pewno zrobiło się jej bardzo miło :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ale to jest kochane i urocze! *-*
    Świetnie to napisałaś, widać że włożyłaś w to swoje serducho.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisane, ja dziękuję za kazdy dzień :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry tekst :)
    Jedyne, co mi się rzuciło w oczy to podpis "written by", który naszedł w połowie na Twoje pytanie, przez co musiałam wysilić wzrok. Poza tym, świetnie piszesz :)

    Zapraszam do siebie na:
    www.poprostupisze.com
    oraz:
    www.poprostupisze.com/index.php/psychopozytywna

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥