10 kwietnia 2016

Dlaczego warto kupować w lumpeksach?




2/3 mojej szafy to zdobycze lumpeksowe. Dzisiaj również wzbogaciłam się o parę "perełek" za niecałe 60zł co dla mnie jest mało, ponieważ za taką kwotę mogę kupić spodnie z h&m (A może i nawet więcej) gdzie tutaj kupiłam parę bluzeczek, spodnie i torebkę z tej samej "marki"  za jedyne parę złotych. Jest to dla mnie troszkę śmieszne, ale sama nie wiem dlaczego. Wręcz cieszę się, że istnieją takie sklepy z odzieżą używaną, bo mogę sobie zaoszczędzić. Zresztą czytałam gdzieś również, że nie płacimy za ubrania tylko za metkę. No cóż - prawdziwe. Dlatego był to pierwszy argument. Drugi to to, że jak przedstawiłam wyżej - możemy kupić tą samą bluzkę za 10 zł gdzie indziej jest za 50. Świetne prawda? Ii powiem wam szczerze, że lepiej pójść do takiego second handu i znaleźć parę świetnych ubrań, niż pójść do focusa i kupić jedną rzecz, której potem się nie będzie nosiło. To by było w sumie na tyle takiego krótkiego postu. Następnym razem chcę dla was zrobić takie "Lumpeksowe zdobycze" aby jeszcze bardziej zachęcić do zakupu! Co wy na to? A wy lubicie lumpeksy?

Koszula - Lumpeks | około 7zł
Spodnie - Sklep "Chiński"
Buty - Obuwniczy 

52 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz, ja też większość szafy mam z second handu, ale ubrania tam są świetne ;)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. W lumpach można naprawdę fajne perełki znaleźć jednak ja przestałam do nich chodzić gdyż w mojej miejscowości dosłownie biją się o ciuchy i wyrywają je sobie. Czasami zdarza się, że ktoś zabiera komuś prywatne rzeczy :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję ubrania na bazarach XD Można kupić tam bardzo tanio spodnie, bluzki a wszystko nowe. U mnie w mieście nie ma jakoś super lumpeksów. Byłam kilka razy ale zrezygnowałam.
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem lumpeksy to świetny pomysł na coś kreatywnego!
    Można na tym dużo zyskać, a mało wydać..

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupuje w lumpeksach jednak nie uważam że to zły pomysł. Zdjęcia super :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, fajna koszula!
    Jeśli ma się odpowiednią ilość czasu i chęci to jasne, że się znajdzie coś dla siebie. Ładne, tanie, a satysfakcja jaka ogromna :)

    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia jak i blog :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czasem kupuje w second handach, ale bardzo dawno nie byłam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie kupuję rzeczy w lumpeksach, lecz wiem, że da się tam wyszukać na prawdę oryginalne i niedrogie ubrania. ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że bardzo lubię takie sklepy, gdyż czasem można znaleźć świetne rzeczy za bardzo niską cenę ^^ Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię lumpy! RZeczy jak za pół darmo :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyno , Ty NIE MASZ SIE Z CZEGO ODCHUDZAC!
    :D

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie widziałaś mojego brzuszka :D

      Usuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, nie kupuje w lumpeksach, ale dużo pozytywnych opinii o nich słyszałam :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to polecam! Można znaleźć naprawdę świetne ubrania :D

      Usuń
  15. Ciuchy z lumpeksów to dobra opcja, bywają naprawdę świetne okazje ,aczkolwiek jestem zdania że do tego żeby szukać tak tzw perełek trzeba mieć oko, smykałkę lub po prostu szczęście :) Mnie czasem tego brakuje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna koszula *.* uwielbiam kupować w sh, znalazłam tam mnóstwo świetnych rzeczy. Polecam wszystkim :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem faktycznie można znaleźć jakiś fajny ciuszek ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lumpeksy ! Mam może z 10 rzeczy z normalnych sklepów znajduję tam wszystko bardzo się opłaca :D Piękne rzeczy upatrzyłaś :3
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiem, ze nie przypominam sobie zebym kiedys kupowala cos w lumpeksie, ale czasami mozna znalezc tam fajne rzeczy i to bardzo tanio ;D

    zapraszam,MAI BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Loved both of your looks, girls. Fantastic pics and cool backdrop. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Lumpeksy mają swoją zaletę, chociaż ja osobiście nie przeżyje tego zapachu, za to czasem jak mi bardzo zależy kupię coś używanego na Vinted.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam nic przeciwko kupowaniu w lumpeksach. Sama bym chciałam tam kupować, jednak w pobliżu mnie nie ma tego typu sklepów. :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Z metką wcale nie znaczy lepsze :)W lumpeksach można wyhaczyć sporo fajnych ciuchów! :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niekiedy w takich sklepach naprawdę można znaleźć fajne rzeczy, ale rzadko w nich bywam.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w szafie nie ma ani jednej rzeczy z takiego sklepu. Nie lubię ich. Może dlatego, że u mnie w mieście te sklepy nic w sobie nie mają a rzeczy są okropne.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od dłuższego czasu zamierzam wybrać się do jakiegoś lumpeksu, ale ciągle nie mam czasu. :) Zdjęcia bardzo ładne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w mieście lumpeksy sa tragiczne. Albo ja nie potrafię szukać xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT


    OdpowiedzUsuń
  28. Z lumpeksu mam zaledwie 1 rzecz. Jednak nic do tych sklepów nie ma. Wręcz przeciwnie miałam w planach wybrać się do secound handu w zeszłym miesiącu, niestety nie miałam na to czasu. ;/

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do wiary, że taka koszula z lumpeksu. Ja nigdy nie mam szczęścia do kupowania rzeczy w lumpeksach, bo zawsze trafiam na sam chłam. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W lumpeksach jest tyle perełek za grosze, uwielbiam kupować w takich sklepach :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również uwielbiam lumpeksy, za 100zl możemy zrobic tam naprawdę spore zakupy, o czym idac do centrum handlowego możemy pomarzyc.


    zapraszam na nowy post (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te spodnie są genialne! Tworzysz świetne stylizacje! <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. w lumpeksach mozna znalezc naprawde oryginalne rzeczy! I tanie! I w chinskich sklepach tez czasem fajne rzeczy mozna upolowac :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna ta koszula ! :)
    Poklikasz w link z płaszczykiem? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/listen-to-your-heart.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  35. ja kupuję praktycznie tylko w lumpeksach, można się nieźle obłowić i nie zwariować ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna koszula! Ja również bardzo często kupuje w sh:)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  38. My nigdy nie mamy szczęścia do znajdowania takich perełek, więc po czasie zrezygnowałyśmy ale teraz przekonałaś nas do ponownego odwiedzenia lumpów! Pozdrawiamy Cindy x Ariel https://hautecouturegirls.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ciuszki, mądre słowa!
    A ja nadal nie mogę znaleźć w moim mieście i okolicach takich super spodni *-*
    MÓJ BLOG :) >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem mi się zdarzy coś znaleźć w secondhandzie, ale muszę baaardzo długo szukać, a przeważnie mi się po prostu nie chce :p

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Żałuję, że nigdy nie kupiłam nic w sh. Mega jest ta koszula :*
    Ojejk, miło być w Twojej liście czytelniczej <3
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupowanie w SH na szczęście staje się co raz bardziej popularne. Za małe pieniądze mozna znaleźć coś ciekawego ;) Bardzo fajny post

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  43. w lumpeksach są czasami bardzo fajne rzeczy :D tanio a można świetnie wyglądać.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja w lumpeksie nigdy nie byłam, odrzuca mnie to że nie wiem kto to nosił. Wiele jest takich osób jak ja, które nie kupują w szmatexach ze względu na to, że ciuchy były UŻYWANE. Jedyną rzeczą na jaką mogłabym się skusić to torebka.
    A ja oszczędzam nie kupując w sklepach a na bazarach czy targach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ladnie wygladasz Zapraszamy do nas na bloga dopiero zaczynamy wkraczać w świat blogosfery:) Myślimy, że zostaniesz u nas na dłużej :) http://fashioonerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam lumpeksy! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Akurat jeszcze nie miałam okazji tam nic kupować ale Twoja koszula jest piękna

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. To święta prawda co piszesz. Ja też mam kilka rzeczy z lumpeksu i nic. Trzyma się dobrze :D Mój blog[klik]

    OdpowiedzUsuń
  49. W tych sklepach można znaleźć perełki jednak trzeba umieć szukać, co mi nie zawsze wychodzi.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥