20 marca 2016

Połączenie


Temat związku między chłopcem a dziewczynką pojawiają się już w latach podstawówki. Wiele dzieci zastanawia się jak pojawiło się na świecie i jak to możliwe, że znalazło się w brzuchu swojej mamy? Siedzę właśnie przy laptopie i próbuję wystukać chociaż chociaż parę słów na ten temat, bo wiadomo, że nie jest to proste. Chociażby mam już 16 lat, więc dlaczego by tego nie opublikować?


Wielu rodziców bardzo boi się powiedzieć swoim dzieciom skąd się wzięło. Często przedstawiają je jako przyniesienie bociana lub wyjście z kapusty (Troszkę zabawne :D) jednakże jak przedstawić małemu dziecku anatomię dwóch osób. Bardzo dawno obejrzałam na ten temat filmik, który właśnie teraz wpadł mi do głowy. Możecie go obejrzeć tutaj: Klik. Jednak w tej notce nie o dzieciach mowa.

Podobno seks jest dowodem miłości, czy na pewno? Nie tylko jedna osoba tak uważa, inni się boją. Jednakże czy warto się z tym śpieszyć? Powiem wam szczerze, że nie. Zawsze przystawałam na tym, że z "dowodem miłości" nie powinniśmy się śpieszyć, a poczekać na ten odpowiedni moment. To nie jest wstyd, że kobieta w wieku np 20 lat jest dziewicą, bo jest to jej wybór. I powiem wam tak: Dowodem miłości jest to, że się poczeka kiedy druga połówka będzie w 100% gotowa przed sobą. Ponieważ oddanie się komuś to też jest szacunek dla siebie. Nie można powiedzieć zrobię to dzisiaj, kiedy nie będzie się zupełnie upewnionym. Wiemy także, że jest to ogromna odpowiedzialność. Nie oznacza to, że po pierwszym razie pojawi się nowy członek rodziny, ale bardzo często tak się zdarza, że młode matki zostają same. Jedni żałują, drudzy nie. Myślę, że w moim przypadku poczekam i to jeszcze bardzo długo. Uważam, że nie będę żałowała mojej decyzji, bo w życiu przeżyję jeszcze piękne chwile, nie tylko tą :) Ii chcę jeszcze troszeczkę pobyć dzieckiem, haha :D A jakie jest wasze zdanie na ten temat? ♥


A i poszukuję blogerów z okolic Bydgoszczy chętnych na zdjęcia! ^^ Jak wam podoba się post?

15 komentarzy:

  1. Moje zdanie jest podobne. Nie rozumiem dziewczyn, które chcą ten pierwszy jedyny raz oddać mężczyźnie, którego nie znają lub nie kochają, po to by już nie być dziewicami.
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba podejście japończyków do związków. Używają czynów by pokazać swoją miłość a to oczywiście wymaga czasu. Jak dla mnie również czeka się z dowodami. Nie można przecież po jednym dniu umawiania się powiedzieć, że się kocha tę osobę. Jednak uważam też, że to zależy ile czasu się ze sobą spędza i o jakości tych spotkań. Jednak mam podobne zdanie do ciebie... seks jest dla mnie ukazaniem swoich prawdziwych uczuć dlatego sama nigdy nie zrobiłabym tego z osobą, której nie kocham. Jednak nie będę karciła dziewczyn, które myślą inaczej.. niech robią co chcą. xd
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie możemy tępić osób, które mają inne zdanie, bo to ich życie. Szkoda tylko, że nie wszyscy jesteśmy jak Japończycy :) Bardzo mi się podoba Twoje zdanie, chętnie wpadnę!

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to zależy też po trochu od wychowania, rozumu, ale i okresu buntu młodzieńczego. Według mnie należy czekać z tym do momentu kiedy będziesz w 100% pewna, że to ten jedyny. No i oczywiście on też będzie tego pewien. Inaczej nie ma to sensu :))
    P.S. w pierwszym paragrafie -> wiele dzieci* :D

    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, haha! :D Racja, zgadzam się z Tobą, lepiej poczekać, jednakże nie możemy również tępić osób, którzy się śpieszą. Już wpadam na bloga :*

      Usuń
  5. śliczna onesie!
    ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!
    NOWY POST O KONCERCIE BARS AND MELODY! BAMBINOS ŁĄCZMY SIĘ!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdy robi jak uwaza :) ale prawde mowisz!

    http://alexwberry.blogspot.com/ - Wiosna -propozycje ,ktore przywrócą Ci chęć do życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Chętnie wpadnę!

      Usuń
  7. Większośc dziewczyn pcha się do łóżka nie znając tej osoby. Ledwo znają jej imię. Oczywiście zależy to od wychowania też. Nie każdej uda się wyjść bez dziecka ;)
    Flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku temat bardzo odważny. Ja sama o tym nie wspomniałabym na blogu, bo nie lubię wypowiadać się na takie tematy. Co mogę przyznać to to, że mam bardzo zbliżone zdanie do Twojego. Nie warto się spieszyć.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy decyduje za siebie, moim zdaniem nie warto się z tym spieszyć. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny temat! Myślę, że decyzja należy do nas, ale najpierw trzeba się porządnie zastanowić i nie robić niczego bezmyślnie.

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  11. Dośc nietypowy temat ale fajnie, że go poruszyłaś. Piekne zdjecia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie samo zdanie jak Ty. Tez nie zamierzam się z tym spieszyć. Ogólnie rzecz ujmując nie spieszy mi się do dorosłości :) Często jest to temat tabu i fajnie że go poruszyłas. Świadczy to o Twojej dojrzałości :) Nie mogę słuchać o sytuacjach kiedy dziewczyna robi to z na mowy chłopaka który chce właśnie dowodu miłości. Wtedy dziewczyna bardzo się stosuje i ten pierwszy raz nie może być udany :/ Mam nadzieje że nie zakocham się nigdy w takim chłopaku. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥