28 marca 2016

Moje pseudo tumblr'owe zdjęcia


Hej kochani ♥ Co tam u was? U mnie jest przepiękna pogoda z czego naprawdę się cieszę, ale ubolewam, ze już jutro ostatni dzień wolnego i do szkoły. Najlepsze jest to, że za jakieś 2,5 tygodnia czekają mnie egzaminy, a po nich bierzmowanie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i będę ogromnie zadowolona :) . Ale to nie o tym. Jakoś olśniło mnie, ponieważ nie poszłam na zdjęcia z przyczyn, że tak powiem "prywatnych" i pomyślałam, że zrobię zdjęcia w domku na brystolu (Tak profesjonalnie). Luźny, krótki pościk więc większości chyba raczej się spodoba. Zapraszam do oglądania i koniecznie w komentarzach napiszcie co o nich myślicie!


Szczerze powiedziawszy to zdjęcia mi się podobają, pomimo tego, że nie ma w nich nic takiego "szczególnego" to mają jakiś ten urok. Co wy na takie pseudo tumblr'owe zdjęcie? ^^

15 komentarzy:

  1. Te trzy pierwsze są zdecydowanie najlepsze! Jeśli chodzi o bierzmowanie (o ile to się nie różni od siebie zależnie od kościoła i biskupa) to nie ma o co się martwić. Szczerze mówiąc to nic ciekawego, trudnego stresującego. :D My poza podchodzeniem do biskupa i przedstawieniem się w sumie nic nie musieliśmy robić.

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zdjęcia. Życzę powodzenia na egzaminach. Ja piszę dopiero za rok :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i pomysłowe zdjęcia :)
    Trzymam kciuki za egzamin kochana!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem. Bardzo pomysłowe zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajne te zdjęcia. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze dwa zdjęcia świetne :)

    Dziękuję za komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety jutro do szkoły :3 zdjęcia są mega klimatyczne i właśnie dzięki temu mają ten urok :)

    Pozdrawiam
    (ps. obserwuje, jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! U mnie też BYŁA suuper pogoda! Zapewne tobie tez sie popsuła? Masakra!



    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację mają swój urok.. Szczególnie zdjęcia, gdzie słońce wpada przez firankę.
    Jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o tumblr'owe zdjęcia.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminach, ja pisałam rok temu :) Cudne zdjęcia. Najbardziej podobają mi się te w szpilkach :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥