13 lutego 2016

Nic nowego | Zaful




Hej!♥ Co u was? U mnie tak średnio. Ostatnio nie mam czasu ani nawet ochoty odezwać się chociaż jednym słowem. Szkoła mnie już wykańcza, ale wiadomo, że to dopiero początek, a w liceum będzie jeszcze więcej nauki. No cóż, trzeba to przetrwać :D Pogoda również nie zadowala. Niby idzie wiosna, jednakże znów robi się co raz zimniej. Dziwne.. Dzisiaj mam tylko dla was zdjęcia z pikowaną bluzeczką z ZAFUL. Jest prześliczna i wygodna, jedna z moich ulubionych w tym roku. Ogólnie to ostatnio byłam w lumpeksie i znalazłam parę ładnych perełek. Chcielibyście może taki post? Coś typu "Dlaczego warto kupować w ciucholandzie"? Myślę, że byłby to całkiem fajny post, bo wiele ludzi uważa, że nic tam nie ma itp, a znajdzie się tam wiele świetnych i "markowych" rzeczy! Co wy na to? Zostawiam was ze zdjęciami! PS nie zwracajcie uwagi na biały rękaw, wypadek przy pracy! Lepiej nie dotykać białych ścian.














Jeżeli byście mogli to napiszcie w komentarzach czy chcielibyście zobaczyć taki post! :D

Bluzeczka - Klik!

Bluza jest naprawdę bardzo fajna i wygodna. Widziałam, że podobną bluzkę ma Ola z lastdream, także no mamy podobny styl :D Przyszła oczywiście szybko, bo po 2 tygodniach i od razu leciałam na zdjęcia! Przyszła w odpowiednim rozmiarze i kolorze, dlatego jest ogromnie warta polecenia! Ale pamiętajcie, żeby włożyć pod spód jakąś bluzkę, haha! :D 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz:) Z tą pogodą to faktycznie nie za ciekawie :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *.*

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno taki post byłby ciekawy do przeczytania. Mnie też nauka wykańcza, ale do wakacji jeszcze TYLKO 5 miesięcy ! Ale jak przeżyliśmy wcześniejsze 5, to i te damy radę. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością przeczytam taki post. Ja cieszę się, że mam teraz ferie. :D
    Zdjęcia prześliczne, obserwuję. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w końcu rozpoczynam ferie i będę mogła w końcu odpocząć, to był na ostatnią chwilę szczyt moich marzeń ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  6. super look !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Mnie też wydaje się, że Ola miała podobną :) poklikałam! ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Przeczytałam Twój opis, super że masz tyle zainteresowań
    Zapraszam do siebie:
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jeszcze został tydzień ferie, a później do szkoły :(
    Ładna stylizacja.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia ! <3

    Obserwuję :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia.
    Wstawiaj posta, bo wiele osób ma odmienne zdanie na ten temat. Fajnie by było ich przekonać, że kupowanie w ciuchlandach to same plusy.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcia przeczytałabym taki post :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tym postem chciałabym go bardzo przeczytać :)
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post i cudne zdjęcia. Ogólnie fajny pomysł z tym postem ,,ciucholandia'' z chcęcią bym przeczytała taki post :)
    Zapraszam do mnie: ffashionandbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne, zrób post o łupach z secondhendu :D zawsze się takie coś miło czyta i ogląda :)) A szkoła jak szkoła, trzeba przetrwać.
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie szkoła też wymęcza. Super bluza :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna. ♥
    Bluza mi się podoba, a jeśli chodzi o post, o który pytasz, to z chęcią bym przeczytała. :D
    Zajefajne krajobrazy w tle i zdjęcia. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥