4 lutego 2016

Liczy się ilość, nie jakość.


Wczoraj założyłam instagrama. Wstawiłam 18 zdjęć po czym było tylko 10 follow'ersów. Na mojej twarzy pojawił się smutek.. Czy naprawdę jestem tak kiepska? Może nie powinnam wstawiać żadnych zdjęć. A no tak! Najlepiej zastosuje opcje "kopiuj-wklej" z dopiskiem "F4F" . To na pewno zadziała! 

Do tego postu zainspirowała mnie Marta. Na asku jessmilli napisała, że liczba [...] to nie wszystko! I tutaj się z nią zgadzam. Przecież liczy się ilość, a nie jakość. Wiadomo, że bez określonej liczby obserwatorów (Najmniej parędziesiąt tysięcy) nic nie zdziałamy! Oczywiście jest to ironia. Przyznaje, że sama bawiłam się w obs/obs na blogu, ale doszłam do wniosku, że przecież to zupełna pomyłka! Wtedy uśmiech pojawiał mi się na twarzy, że miałam 100, potem 110 itd obserwatorów. Teraz mam ponad 200 i cieszę się z każdego nowego czytelnika, bo wiem, że to co robię naprawdę się komuś podoba! :) Cieszcie się z małych rzeczy, bo to, że ktoś was nie obserwuje to nie znaczy, że nie odwiedza waszego instagrama lub bloga. Wiadomo jednakże, że jakość też jest ważna. Wiem, że nie wszyscy mogą sobie pozwolić na lustrzanke (w tych osobach jestem również ja) ale jakoś można sobie poradzić! Ważne, by nie przesadzać z obróbką, a teksty nie były za długie, ani za krótkie tylko odpowiedniej ilości i zwięzłe. Pamiętajcie, że liczy się jakość, a nie ilość. Obserwatorzy przyjdą z czasem, jeżeli będziecie się odpowiednio starać, ale także nie zaniedbywać swoich social media. Tak jak ja np instagrama XD.



* Kombinezon jak i kapelusz pochodzą z banggood. Ogromnie polecam te dwie rzeczy! Niestety w kombinezonie nie trafiłam z rozmiarem i trzeba tylko doszyć troszeczkę materiału, ale jest przeecudowny. Taki kombinezon możecie również zobaczyć w jednym vlogu lastdream!*

Sweterek: H&M
Botki: Sklep obuwniczy

14 komentarzy:

  1. Lustrzanka do niczego nie jest potrzebna dla blogera - uwierz, znam wiele przypadków, którzy mają wspaniałe blogi mając zdjęcia tylko z telefonu. Kwestia estetyki i poczucia gustu ;)
    I zgadzam się z postem, jeżeli włożymy pracę w to, by blog czy instagram prezentował się najlepiej, obserwatorzy sami przyjdą ;)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam lustrzanki (pracuję nad tym xd) i według mnie zdjęcia dają radę :D Jest to też kwestia światła i choćby nawet ustawień aparatu :)
    Bardzo fajny blog <3 Obserwuję !
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja mam aparat cyfrowy. Zdjęcia są dobre i to nawet bardzo, jednakże zaczyna się psocić :D Dziękuję, bardzo mi miło! ♥

      Usuń
  3. Wszystko po prostu zależy od tego czy twoje konta społecznościowe przypadną widowni do gustu czy nie. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Przede wszystkim powinniśmy postawić na jakość. Bez tego będziemy stać w miejscu.
    Dobrze napisane. Pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie mam na instagramie 5 tysięcy obserwatorów i naprawdę im wiecej masz obserwatorów tym większy zasięg i więcej osób cie widzi
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustrzanka to nie wszystko! Sam robię zdjęcia telefonem i jak dla mnie są całkiem niezłej jakości. Na instagramie śledzi mnie 420 osób, a na blogu 11. Nie jest to dużo, ale szczerze mówiąc nie zależy mi na tym. Bardziej skupiam się na komentarzach i dalej robić to, co robię/ :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co prawda mam lustrzanke ale liczy się talent i pasja. Ślicznie wyglądasz i brdzo młodo :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zdjęcia. Tez mam taki sweterek
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Nie chodzi mi o obs za obs. Jak ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc liczy się jakość, nie ilość :) Ja na poprzednim blogu również bawiłam się w obs-obs ale doszłam do wniosku, że to bez sensu. Większość tych osób już ani razu nie wejdzie na mojego bloga, to tylko puste liczby. Założyłam nowego bloga, gdzie chciałam zacząć od nowa z czystą kartą i uczciwie. Na razie obserwatorów nie jest dużo ale gdy widzę, że pojawia się ktoś nowy na twarzy mam ogromny uśmiech. Widzę, że ktoś docenił to co robię :) Ładne zdjęcia!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrzeba jest od razu lustrzanka. Według mnie jakość nie jest najważniejsza. Ważna jest systematyczność. :) A poza tym śliczne zdjęcia.
    Zapraszam siebie :)BLOG

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥