29 stycznia 2016

Spring is coming! Outfit



Hej! ♥ Małymi kroczkami przychodzi wiosna. Jest już coraz cieplej i brak śniegu. Akurat jak chciałam iść na takie "zimowe" zdjęcia! ;c No niestety, mam pecha. Jednakże nadal widać tę szarą rzeczywistość, pochłoniętą w kałużach. Mam nadzieję, że niedługo się ociepli, bo nienawidzę zimy! Czekam tylko na truskawki, maliny i jagody, mmm. Nie będę się zbyt dużo rozpisywać, bo nie chciałabym was zanudzać. Pomyślałam, że zrobię coś z moim blogiem i zamiast pokazywać tylko moją twarz i posty tematyczne, zacznę tworzyć jakieś DIY lub CIY. Co wy na to? Myślę, że byłoby to coś ciekawego tym bardziej, że mam coraz mniej czasu ze względu na szkołę, ale nie chciałabym was opuszczać. Mam dla was mały outfit. Cały jest na czarno, ponieważ uwielbiam czarny! :D Jednakże świetnie się sprawuje do dzisiejszej pogody. Można powiedzieć, że "ujdzie w tłumie". Zdjęcia naprawdę mi się podobają - cud! Mam nadzieję, że wam też się spodobają i piszcie też co u was. Też macie takiego lenia jak ja? 










W końcu się sprężyłam i zrobiłam dużo zdjęć! :D Co o nich myślicie? Podoba wam się taki luźny post? 
Kurteczka - (?)
Buty - Obuwniczy 
Kapelusz - Banggood
Sukienka - Allegro 

15 komentarzy:

  1. Wow! Przepiękna stylizacja, bardzo ładnie jest Ci w czarnym. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam ciągle nadzieje, że zima nas jeszcze odwiedzi, bo na razie za oknem, tak jak napisałas- wiosna

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój outfit idealnie komponuje się z tłem. Śliczne fotografie!
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, outfit przypadł mi do gustu :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam nadzieję że się ociepli :) Śliczne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna nadchodzi i czuć to wszędzie. Sama muszę zainwestować w trochę lżejsze rzeczy, bo w zimowych będzie mi trudno.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jeszcze śnieg spadnie, mamy dopiero luty a dwa
    lata temu śnieg spadł w kwietniu, wiec myślę że w
    polsce wszystko jest możliwe :) może jeszcze uda się
    zrobić typowo zimowe zdjęcia :) piękna stylizacja! sama
    uwielbiam ten kolor, czarny kojarzy mi się z tajemniczościa
    a przede wszystkim z kobiecością i elegancją :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie i ta kurteczka mi się podoba :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w czarnym.
    Ja lubię zimę, ale tylko gdy jest dużo śniegu i nie jest za zimno. :)
    Jednak najbardziej to chyba lato.
    Pozdrawiam
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za abyś zaczęła robić DIY, to świetny sposób na nudę oraz dodatkowe zajęcie na blogu! Zdjęcia bardzo ciekawe, kurtka przypadła mi go gustu :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post :)
    obs=obs Zacznij ja dołączę
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, mi tak samo nie chce się nic robić, czekam podobnie jak ty na wiosne i lato :D Co do stylizacji i zdjęć to świetne, piękny kapelusz :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są bardzo fajne! Ja robię się już trochę leniwa więc wyczekuję moich ferii :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! uwielbiam zimę ale chciałabym już wiosnę :)

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥