13 stycznia 2016

Makeup - kosmetyki, które polecam


Cześć misiaczki! Mamy już środę, a ja nadal żyję gimbalem, który miałam w piątek haha. W poprzednim poście było troszeczkę o kodach css, więc jeżeli jesteście czymś zainteresowani to serdecznie zapraszam do poprzedniej notki. Dziś przychodzę do was z paroma kosmetykami, które myślę, że są warte polecenia, i których używam praktycznie codziennie. Pierwsze co używam to krem redukujący trądzik. Nie wiem jak u was, ale u mnie jak nie używam żadnych kremów to wychodzą mi nieprzyjaciele. Mogę wam go polecić, ponieważ jest świetny. Oczywiście najważniejsze, żeby przed jego nałożeniem umyć dobrze twarz i używać go codziennie, bo kiedy użyjecie raz na jakiś czas to wiadomo, że efektów nie będzie. Następnie używam podkładu, który możecie np znaleźć w naturze. Jest to kolor bodajże najjaśniejszy. Świetnie wygląda na twarzy :) 



Następne czego używam to puder z sensique. Jest to kolor również bardzo jasny, ale jak już mówiłam, wolę kolory jaśniejsze. Niestety mam skórę niejednolitą, po prostu mam straszne wypieki, których nie chcę. Puder jest dosyć sypki, więc radzę wam uważać! :D Jednakże wart polecenia. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona.


Następnie przechodzę do jakichś "dodatkowych" rzeczy. Używam eyelinera, którego widać powyżej. Dostałam go od swojej przyjaciółki na urodziny, ale widziałam go w rossmanie za około 12 zł. Ja nie używam żadnych cieni, wolę mieć bardziej lekkie oczy. Maluję kreski bez jaskółek, ponieważ nigdy nie wychodzą mi równe xD Ale ładnie podkreślają oczy. Oczywiście dokładam tam jeszcze tusz do rzęs, który mi się skończył i kradnę mamie. Na koniec moje usta podkreślam szminką z rosegal, która jest ostatnio moim ulubieńcem! Na dole go podlinkuje. Jest to kolor bardziej taki fioletowy, ale nie jest zbyt mocny, dlatego szczególnie się cieszę, bo do szkoły nie chcę żadnych mocnych makijaży. Wszystkie produkty są godne polecenia! Szmineczka - Klik!

 Noo i coś co chyba powinno znaleźć się w każdej kosmetyczce - pędzle. Moje pędzle pochodza również z rosegal. Są cudowne! Mają miękkie włosie, ale również są sztywne i powiem wam szczerze, że czegoś takiego potrzebowałam. Maluje się nimi świetnie, a swoją pierwszą próbę miały na moim balu gimnazjalnym i się w 100% sprawiły! Godne polecenia :) Pędzle - klik!

Znacie któreś z tych kosmetyków? Lubicie takie luźniejsze posty? Buziaki!

45 komentarzy:

  1. Ten zestaw pędzli jest świetny poklikałam :)I kolor szminki bardzo ładny. Bardzo podoba mi się twój blog i sposób pisania, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;D Super kosmetyki, ja z nich posiadam pierwszy fluid ;) Poklikałam :>
    I śliczny kolor szminki! :3

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super kosmetyki, ja niestety się nie maluję ale chętnie bym je przetestowała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem z ziaji tą kuracje antybakteryjną i nie za bardzo mi pomaga
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Eyeliner najlepszy.
    A pędzle...takie miałam swoje pierwsze pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra jakość tych pędzli?:) Bo bardzo tanie są i dlatego się zastanawiam..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/01/december-mix-on-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie dobre. Dopiero zaczynam z makijażem, więc dla początkujących osób są świetne :D Pędzel do pudru jest bardzo miękki i milutki, a takie jak do eyelinera czy do powiek to już bardziej sztywne więc Sa super :3 Świetnie się nimi maluje

      Usuń
  7. Ja jeszcze nigdy dotąd nie słyszałam o tych kosmetykach. Spodobał mi się eyeliner i chętnie go przetestuję :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor szminki :) Cieniami również możemy osiągnąć bardzo delikatny makijaż :) Obserwujemy? :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i genialne produkty ♡
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrego na temat tej Ziaji. I teraz wiem, że jeśli Ty polecasz to na pewno go zakupię ;)

    martabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kuracje antybakteryjną z Ziaji oraz eyeliner z Eveline! :) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne produkty, takie luźniejsze posty mile widziane :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. hej spoko wpis zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mogę polecić korektor catrise <3 kryje najlepiej

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam pędzle - świetne <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mega jakosc zdjęc !

    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się pędzelki i szminka :)


    Gratulacje za to, że używasz opcji 'kopiuj-wklej'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej opcji kopiuj-wklej? Nie rozumiem xD

      Usuń
  18. Ta szminka od Rosegal ma piękny kolor, poza tym też lubię kremy z Ziaji :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    Wspólna obserwacja?

    http://przecinekkropkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś ten produkt z Lirene, ale kompletnie mi się nie sprawdził :/ a reszty kosmetyków nie znam.

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolor tej szminki, zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero startuje z blogiem i bede wdzieczna za jakiekolwiek sugestie czy wskazowki

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten puder kryjący i mogę polecić :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe kosmetyki :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. znam niektóre z tych kosmetyków :)
    bardzo lubie takie posty i myslę , że będę tutaj wpadała jak najczęściej tylko mogę
    obserwuje , liczę na uczciwy rewanż
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna szminka :) Właśnie chcę kupić jakieś dobre pędzle i myślałam o Sigma albo real techniques ale to wszystko drogie
    Mój Blog :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten puder i krem z apteki, polecam :) a zestaw pędzli też mam jeszcze w folii. kupiłam i tak mi szkoda :D
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post :). Puder z Lirene jest świetny. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe kosmetyki. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna recenzja! Z tych kosmetyków, które przedstawiłaś miałam okazję wypróbować tylko eyeliner z Eveline i uważam, że jest godny polecenia. Używałam przeróżnych kosmetyków do kresek ale ten który pokazałaś jest jednym z lepszych, który gościł w mojej kosmetyczce :) Super napisany post! Obserwuję i zapraszam:)


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomadka ma piękny kolor! Kupiłabym sobie taką ;)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy ten krem na trądzik. Ziaja przeważnie jest wszędzie dobrze dostępna i ma korzystne ceny :)) Pytałaś o obserwację, zaczynam i czekam na Ciebie ;*
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  34. Też używałam tego podkładu z Lirene i potwierdzam, jest świetny :) fajne te pędzelki ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Też bardzo polecam ten krem na trądzik. :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. używałam kiedyś tego podkładu, nie narzekałam na niego :)
    krem na trądzik, nie widziałam go ..
    wspólna obserwacja? :) ja klikam :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kosmetyki z Ziaja naprawde bardzo dobra firma jeszcze nie trafilo mi sie nic na co bym narzekala od nich! Zazdroszcze ja balu nie mialam poza tym chodzilam do patologicznego gimnazjum w Polsce ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszłam o żadnym z tych kosmetyków, ale jeśli kiedykolwiek wpadną mi w ręce... chętnie przetestuję!
    Kliknęłam w link pędzli, kosztują 4.94 ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię ten eyeliner. Innych, wymienionych przez Ciebie, kosmetyków nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Puder jest genialny! Sama go używam już jakiś czas i jestem strasznie z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post a puder, który proponujesz jest moim i mojej przyjaciółki ulubieńcem <3

    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://velvetheart96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥