20 stycznia 2016

Jak wykorzystać wolne dni ferii?



Mamy już 18 dzień w nowym roku. 18 Stycznia 2016 już nas przywitał! Nie wiem jak wy, ale ja już zaczęłam ferie, z czego bardzo się cieszę! Tym którzy jeszcze wkuwają lub robią wypracowania to życzę powodzenia :) Ale wracając. Bardzo się cieszę, że w tym roku moje rejony mają pierwsze ferie, ponieważ w kwietniu mam egzaminy, więc super! Tym bardziej, że teraz mogę zająć się blogiem. Mamy 2 tygodnie wolnego więc w tym poście przedstawię Ci jak możesz je wykorzystać i zaplanować!

NADRÓB SWOJE ULUBIONE FILMY I SERIALE!
Dlaczego by nie nadrobić swoich ulubionych seriali i filmów? Ja jestem na tak! Uwielbiam oglądać, jestem "filmaniaczką" haha! :D Jeżeli chcecie abym podała wam jakiekolwiek filmy to możecie do mnie pisać na asku, którego dopiero co założyłam dlatego bardzo serdecznie zapraszam! Ask: Mikaa0xd . Myślę, że niektóre filmy np takie, które oparte są na faktach, bardzo wiele nas uczą. Równie dlatego uwielbiam oglądać filmy i jakiekolwiek seriale. Dzięki nim dostrzegam wiele rzeczy ważnych, których kiedyś nie dostrzegałam. Moim zdaniem staję się coraz bardziej bogatą osobą :) 

ŚWIEŻE POWIETRZE JESZCZE NIKOMU NIE ZASZKODZIŁO!
Wiem, że jest zimno i to nawet bardzo! Nie zaprzeczam, jednakże parę minutek z pieskiem lub rodzicami na spacerze jeszcze nikomu nie zaszkodziło a na pewno poprawi wasze więzi! Wiadomo, że rozmowa jest bardzo ważna, więc zróbcie pierwszy krok i wyciągnijcie rodzinkę na chociaż krótki spacer po parku. Po spacerze można zrobić sobie ciepłą, gorącą czekoladę z bitą śmietaną (mm :D) i się troszeczkę ogrzać na kanapie, pograć w gry planszowe. Możliwości jest mnóstwo!


WYPAD ZE ZNAJOMYMI? DLACZEGO NIE! 

Dzisiaj miasto odwiedziłam z moimi przyjaciółkami i powiem wam szczerze, że było świetnie! Pomimo tego że jest zimno, bawiłyśmy się bardzo dobrze, a najadłyśmy się za parę osób, haha! Polecam! Jednakże wypad ze znajomymi nie oznacza od razu wyjazdu na miasto, można po prostu spotkać się u kogoś i zagrać np w xbox'a. Chodzi tutaj o gry na kinecta. Nie raz już grałam z przyjaciółmi i aż płakaliśmy ze śmiechu! xD Są tam świetne, aktywne gry, które są godne polecenia! 

Było to tylko parę rad, ale możliwości jest mnóstwo. Pamiętajcie również, że lenistwo też jest wskazane! W końcu od czego są ferie? Od spania do południa i odpoczynku! Taak tak, ale nie zawsze możemy się w pełni wyspać w roku szkolnym, dlatego jest to bardzo fajna inicjatywa! 

A wy? Jak wy spędzacie ferie? 

 

37 komentarzy:

  1. Super post kochana i zdjęcia! ♥
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły ♥
    Ja mam teraz ferię, ale jestem tak zabiegana, że nie mam czasu na odpoczynek :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam teraz ferie ( województwo wielkopolskie).
    Wychodzę na świeżę powietrze porobić zdjęcia,oglądam horrory , a po niedzieli będę spędzała czas z kuzynką :D
    Super propozycję na ferie !
    Znane mi to miejsca , czyżby Bydgoszcz ? :*
    Piękne zdjęcia w pięknym miejscu :)

    Pozdrawiam
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bydgoszcz, Bydgoszcz :D Świetne pomysły! Również oglądam horrory i dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  4. Hey! :) Ja również mam teraz ferie, świetne propozycje na ferie!
    Może obserwacja?

    Pozdrawiam :*
    http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrabianie filmów i seriali - o tak! To coś dla mnie haha :D

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ferie najczęściej chodzę na spacery z psem,jeżdżę na sankach z siostrzeńcem i czytam ksiązki :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ferie ale niestety jestem chory dlatego oglądam dużo seriali i czytam, oczywiście przy kubku gorącej herbaty :) te zdjęcia gdzie dmuchasz w śnieg są bardzo fajne :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety ferii już nie mam :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam jeszcze sporo czasu do ferii :)
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam na samym końcu ferie i lecę do UK :)


    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już mam ferie od 15 stycznia i staram się spędzać czas jak najbardziej aktywnie ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga jeśli się tobie spodoba ;P http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ferie dopiero od 15 lutego więc jeszcze sporo czasu.. Ale mam właśnie zamiar wykorzystać je m.in na nadrabianie seriali i filmów i oczywiście spotykanie ze znajomymi ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już mam ferie :) Egzaminy... Ech, obyś je dobrze napisała! /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ferie to idealny czas na nadrobienie seriali ! :) anananas9.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferie spędzam czas ze swoimi pasjami :P no i oczywiście z przyjaciółmi :3
    Zapraszam: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W ferie to ja głównie odpoczywam i poświęcam czas na blogowanie:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam zamiar nadrobić książki :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadrabianie seriali czy odkrywanie nowych siedząc pod ciepła kołdra z herbata lub czekolada najlepszy pomysł :)

    http://roedeeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam teraz ferie i wykorzystuję je jak najlepiej mogę :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rozpoczynam ferie za tydzień, a już mam miliony pomysłów co będę robić! Każdy dzień postaram sie wykorzystać jak najlepiej moge! :)
    Zapraszam do mnie - CLICK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi właśnie zaczęly się ferii i już planuję jakie filmy obejrzeć :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ferie za tydzień i już robię listę seriali które obejrzę!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdj.. ja teraz mam ferie. I czuje ze ten tydzien spedze w domu

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne zdjęcia !
    ja jeszcze muszę na ferie poczekać jakieś dwa tygodnie :)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia,ślicznie wyglądasz *o*
    Za tydzień ferie,już nie mogę się doczekać :3

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ferie w tym roku mam jako ostatnia. Chcę zrealizować kilka projektów na blogu, powtórzyć materiał do egzaminu i zregenerować siły na ostatnie miesiące nauki w gimnazjum :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie przedstawiłas te rady
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cute look, you look beautiful, carina ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestey ferie zaraz się kończą :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej to już nie te czasy kiedy w ferie mogłam robić co tylko zechce, teraz codzienna praca i zbliżająca się sesja nie pozwalają wykorzystywać wolnych dni, bo ich po prostu nie ma, ale po sesji sobie odrobię !:)
    Kochana, mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU?
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥