30 grudnia 2015

Nowy początek + WAPE



Parę dni temu była wigilia, a teraz mamy 30 stycznia. Jutro sylwester, a ja nadal nie mogę uwierzyć w to, że już mamy 2016 rok. Ten czas tak szybko leci i zanim się obejrzymy będą już wakacje i kolejny 2017. Ten rok mnie wiele nauczył, zaczęłam coraz bardziej rozwijać się w blogosferze oraz zdobywać nowych czytelników za co bardzo wam dziękuję.
 Bardzo miło mi pisać i jeździć na zdjęcia do wielu miast z myślą, że ktoś to czyta. Mam nadzieję, że wam się podoba! ^^ Ale wracając. W tym roku poznałam cudownych ludzi, którzy naprawdę motywują mnie do działania. Cudowne blogerki, z którymi kontakt mam aż do dziś, i mam nadzieję, że nasz kontakt się nie popsuje i kiedyś się spotkamy. Od razu mam dzięki temu lepszy humor! Ten rok był dla mnie o wiele bardziej pozytywny , niż poprzedni z czego ogromnie się cieszę. Powstał też ask oraz snapchat WAPE, prowadzony przez 5 blogerek. Nasza mała grupka ma na celu motywowaniu początkujące blogerki do działania, ale także pokazywać naszą codzienność. Mamy zamiar was zabrać do naszej strony technicznej, czyli jak tworzymy posty czy designy. Na asku jestem odpowiedzialna za design, ponieważ trochę kodów znam, więc jeżeli będziecie mieli problem z jakimś kodem to śmiało możecie pisać na aska, bo wiem, że niektóre blogerki nie lubią podawać kodów albo są niedostępne. Jeżeli macie do nas jakieś pytania to zapraszamy! 
Ask: https://ask.fm/wearepositivenergy
Snapchat: Wape23



Tak pozytywnie haha XD

 Kurteczka 
Kapelusz
Boyfriendy
Koszula

Powyżej przygotowałam dla was zestaw ze sklepu Banggood. Myślę, że jest on dość ładny. Takich spodni nie mogło zabraknąć w moim zestawieniu. Kapelusz pasuje dosłownie do wszystkiego, szczególnie do skórzanej kurteczki, a koszula doda odrobinę elegancji. Myślę, że to moja ostatnia wishlista jak na ten czas, ponieważ nie chcę zaśmiecać sobie bloga, bo to nie o to chodzi, nieprawdaż?
*
Życzę wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I PEŁNI SUKCESÓW ♥

11 komentarzy:

  1. To fajnie poznać nowe osoby. Ja powiem szczerze, że nie udało mi się jeszcze poznać nikogo przez internet. No i fajny pomysł z tym askiem ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zerknę na Waszego aska :). Śliczne zdjęcia, poklikałam w ciuszki. Udanego Sylwestra! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do wakacji pewnie mi się zacznie dłużyć, a naprawdę już ich potrzebuję, chcę mieć wszelkie egzaminy, projekty i wybór nowej szkoły za sobą :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja! życzę Ci sukcesów w blogowaniu w 2016 roku :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie,ale ciuchy mają cudne. Mój gust.

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. juz po raz kolejny spotykam się z tym sklepem, ciuchy wydają sie naprawde fajne ;) Poklikałam.

    pozdrawiam
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :*
    Zapraszam do mnie --> immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥