1 listopada 2015

My opinion about Halloween: TRICK OR TREAT


Halloween - Na pewno każdy zna popularne, amerykańskie "święto". Czyli w skrócie: Dzieci chodzą po domach mówiąc "Trick or treat" czyli Cukierek albo Psikus! Są zwolennicy tego święta, ale również znajdą się przeciwnicy. Głównie my, chrześcijanie. Głównie dlatego nie obchodzę już tego. Tak. Chodziłam kiedyś po domach i było dosyć cukierków, aż mnie brzuch potem bolał haha. Parę osób zamykało nam drzwi przed nosem. Wtedy nie wiedziałam dlaczego, ale teraz wiem.

Moje zdanie jest takie - Jeżeli ktoś nie widzi w tym demonów i znaku diabła oczywiście to akceptuję. Wczoraj widziałam dużo osób, którzy chodzili na mojej ulicy, ale nie byli przebrani. Jeżeli byli to tylko rycerze i księżniczki co jest dla mnie urocze. Dla wielu głównie jest to zabawa. Mogą sobie oszczędzić pieniądze i mieć słodycze na tydzień :D Ja również obchodzę halloween. Niestety nie chodzę już po domach. Robię czasami jakieś dynie czy zdjęcia na konkursy, bo jest to świetna zabawa. I wam to również polecam, jeżeli nawet nie obchodzicie tego. Wycięta dynia może być świetną ozdobą do waszego pokoju, a na pewno również skusicie się na przepyszne ciasto. Nie zapominajcie jednak o waszych bliskich, którzy czekają na was 1 listopada. 

A wy co myślicie o halloween? Dla was też to zwyczajna zabawa? Pochwalcie się tym w komentarzach. Każdy ma prawo do swojego zdania, a ja z przyjemnością przeczytam wasze. 



Zdjęcia jako inspiracje na potrzebę notki pobrane ze strony tumblr.com

50 komentarzy:

  1. Jestem dokładnie tego samego zdania :) nie obchodzilam halloween jako dziecko i żałuję, to byłaby świetna zabawa :)
    Buziaki i zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodze po domach dla mnie to glupie takie moje zdanie. Ja uwielbiam sie przebrac nawet w potwora i zaraz to zmyc i w spokoju obejrzec ze znajomymi jakies fajne filmy, zjesc cos dobrego i sie posmiac. Halloween kocham za te wszystkie dekoracje! Tak troche przerobilam to swieto xD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie. Za świętem nie przepadam, ale wszelki wystrój - wycięte dynie czy nawet jedzenie - ciastka w kształcie palca czarownicy jest na tak :)

    mercurialbym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obchodzę Halloween, ale wydaje mi się, że to bardzo fajna zabawa! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  5. W halloween nie widzę nic złego. Uważam, że jest wiele korzyści wynikające z obchodów tego ''święta'' zaczynając od dekoracji, które rozwijają wyobraźnię kończąc na integracji z sąsiadami.

    pozdrawiam!
    olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam młodsza chętnie obchodziłam Halloween,teraz również je lubię bo mam fioła na punkcie wszystkiego co "amerykańskie".No niestety ;) Uważam,że jest to fajna zabawa a Ci którzy mówią o jakiś demonach,szatanie czy innych stworach z bajki są śmieszni.
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nikomu nie zabraniam, ale sama tez nie obchodzę, głównie z powodu religijnych. Ale jeśli jest tak jak ty mówisz, że dzieciaki chcą napełnić brzuchy słodyczami, mówię : bierzcie, ile chcecie, aż wam żołądki się zepsują ! . Ale jeśli chodzi o kult przywoływania duchów, wierzenie w zjawy - to przegięcie i nie chcę mieć nic z tym wspólnego.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam Halloween za świetną zabawę. Wydaje mi się że nigdy nie interesowało mnie chodzenie po domach :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  9. My obchodzimy halloween bo to świetny sposób na darmowe cukierki hehe :*
    Obserwujemy ♥
    Nasz blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do halloween nic nie mam jednak go nie obchodzę :)
    matany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!!!Whould you like follow each other?kiss

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że dla mnie Halloween to tylko zabawa. Żadne obowiązkowe święto, u nas obchodzi się Święto zmarłych, więc zostaję przy naszych zwyczajach XD Akurat temu przykładowi globalizacji się nie dam :D

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obchodzę Halloween pomimo bycia chrześcijanką, ale może dlatego, że mieszkam w UK i to ważne dla nich święto. Jak dla mnie to po prostu fajna zabawa, co roku kupuje minimum 5 kg słodyczy i daje dzieciakom :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem Halloween to jedno z najbardziej uroczych świąt i strasznie żałuję, że w Polsce nie jest ono tak popularne jak w USA. Ja nie widzę w nim żadnego zła.. :)

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uważam, że mimo iż Halloween jest fajnym świętem to nie musimy kraść wszystkich tradycji zza granicy! Przecież Polska ma tyle wspaniałych zwyczajów :)
    Buźka, :*
    http://by-kingaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie samo zdanie co do Halloween, jeżeli polega ono na zbieraniu cukierków/robieniu dekoracji z dyni to nie widzę w tym nic złego.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie ozdabianie sobie pokoju jakimiś duszkami lub urządzanie wieczoru z horrorami jest ok, ale chodzić po domach jakoś sobie nie wyobrażam ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie:cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :* Ja nie obchodzę Halloween, ale myślę, że w zwykłym zbieraniu cukierków nie ma nic złego,sama w tym roku chodziłam z przyjaciółmi po domach :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post Mariczka! :D Ja nie chodzę po domach, bo bym została wychłostana, bo u mnie wiara jest bardzo mocno traktowana. :P Ale lubię się pomalować i coś robić, czy to z przyjaciółmi czy sama.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli nie ma w tym żadnych demonów, wywoływania duchów i czarnej magii to uważam, że to "święto" jest czymś fajnym :) Ja halloween spędziłam z koleżankami jedząc pizzę i chipsy, ja osobiście się nie przebierałam ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post kochana! Dla mnie to święto jest fajną zabawą ale w tym roku się nie przebierałam ani nic :) ♥

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwazam, ze nawet jak ktos przebierze sie za wampirka to nie jest nic strasznego :) ale powinnismy szanowac zdanie innych ludzi i to co mowi ich religia. A ja sama halloween raczej nie obchodze mimo tego ze mieszkam w Kanadzie.

    Pozdrawiam, Ania :)
    Zapraszam na "pamiętnik" z Toronto - http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo, że jestem chrześcijanką, uważam, że Kościół zdecydowanie przesadza! Nie widzę nic złego w Halloween, według mnie to świetna zabawa i okazja do poprzebierania się :)
    natforart

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie obchodzę halloween, ale jest to fajny sposób na zabawę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Super się czyta. Ja osobiście lubię Halloween, wszystkie dekoracje, klimat, ludzie przebierający się, bardzo mi się to podoba :)
    Zapraszam do mnie, po długim czasie wracam do bloggera. Zajrzysz ? :)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest świetna zabawa, uwielbiam Halloween :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dynie dla mnie wyglądają słodko anie umiornie :D fajny post :)

    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem chrześcijanką, a halloween traktuję tylko jako zabawę i mnóstwo śmiechu ze znajomymi i nie wiedzę w tym nic złego. ;)
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny post! :D

    www.wkubkuherbaty.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie to fajny dzień na przebieranki imprezy i małe szaleństwa - nie widzę w tym nic złego :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja myślę, że Halloween to świetna okazja do przebrania się, obejrzenia jakichś horrorów ze znajomymi itd ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozmawiałam z moją panią katechetką i powiedziała, ze jeśli to tylko zabawa to nie ma w tym nic złego. Gorzej jesli dochodzi do tego przywoływanie demonów i duchów. Nie rozumiem tez ludzi którzy mają problem z tym, ze Halloween przybyło z Ameryki. McDonald tez stamtąd jest a nikt nie ma problemu, haha
    Pozdrawiam!
    jullss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/coat-mood.html

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bardzo lubie Halloween, jest to jedno z lepszych swiat, ale nie przywoluje zadnych demonow, po prostu dobrze sie bawie :) / K

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem podobnego zdania! Ja lubię Halloween.
    Fajne inspiracje ;)

    Pozdrawiam
    Emiliaszafraniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Różne są tam opinie, niektórym nawet zabawa przeszkadza i jest grzechem. Sama jakoś się tym nie zajmuję - nie obchodzę, nie ziębi mnie to ani nie grzeje. A kraj mamy wolny. :) Śliczne wybrałaś zdjęcia, aż mi się zachciało zrobić coś ambitnego i kreatywnego!

    http://bez-zahamowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też tak myślę :). Nie obchodzę, ale podobają mi się różne halloweenowe makijaże.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie obchodzę Halloween, ale myślę, że przebranie sie i wyjście na imprezę ze znajomymi to fajna rzecz! :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link w ostatnim poście? Będę wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam, że to jest świetna zabawa. W tym roku do mnie też przychodziłi dzieci i byłam zaskoczona tym, jakie fajne mają kostiumy! Byłoby lepiej, jeżeli cały wieczor, jak zawsze, spędzaliby przy komputerze? Nie mieszkam w średniowieczu więc nie się boję demonów.

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy w zyciu nie bede tolerowała tego dennego swieta
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zostałas nominowana do LBA: http://justynazybert.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-2015.html Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie to czysta zabawa i nic więcej :)

    Pozdrawiam,
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uznaję w tym tylko zabawę, jak większość osób w Polsce. Dla kogoś to święto, dla nas przyjemność 😘
    Pozdrawiam I Zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Najfajniejsze są dynie, nic poza tym. zapraszam do mnie na konkurs.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie obchodzę Halloween, ale nie mam nic przeciwko temu świętu w końcu do dobra zabawa :) Jedyne co robię w tym kierunku to oglądanie horrorów, bo wtedy jest taki klimat :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie halloween nie jest świętem. Dzieci zbierają cukierki - jak to dzieci, wielbiciele słodyczy haha. Dla mnie jest to po prostu zabawa. Dorośli urządzają sobie bale i różne tego typu imprezy. Całość polega na przebraniu się za różne ,,potworki'' jedni przebierają się za minionki inni za księżkniczki czy koty a inni za czarownice. Ja traktuje to święto jak bal przebierańców tyle że ze zbieraniem cukierków.
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/2015/11/photo.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Dla mnie halowee to nie święto, jest to bardziej coś w stylu karnawału, kiedy można się przebrać i udać się na jakąś impreze, a dzieci mogą pozbierać cukierki, ale nie ma to jakiegoś ugruntowania w wierze. Z resztą co raz częściej parafie organizują balę świętych, gdzie się tańczy, śpiewa, je słodycze, czy zupę z dyni i można się przebrać za świętego. Według mnie to bardzo fajna inicjatywa i zamiennik takiego haloween dla chrześcijan :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam takie same zdanie. Podczas Halloween oglądam tylko horrory i tyle ;)
    Świetne obrazki ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥