27 listopada 2015

inspirations | white is beautiful











Bezczynność. Brak weny. Inspiracje to coś, co pomaga mi w sprawach dla mnie bardzo ważnych. Ostatnio zaniedbałam bloga. Wzięłam się za design, a chyba nareszcie mi wyszedł. Nie miałam pomysłu na posta. Teraz mam. Zdjęcia z tumblr'a pomagają mi napisać posta, znaleźć dobry tytuł, czy wyszukać odpowiednie outfity, by mogło wam się wszystko spodobać. Zastanawialiście się kiedyś jakie życie musiałoby być nudne, gdyby ludzie nam nie przedstawiali tak pięknych rzeczy? Ja nie. Każda inspiracja, każde zdjęcie, każdy film to coś nowego, co tworzymy my. Wszystko może nas inspirować. Kwiaty, drzewa, ludzie. Wszystko co pokazuje, że nasz świat jest piękny. Najbardziej inspirują mnie białe rzeczy. Uwielbiam biały, jest to piękny kolor. Dla niektórych może i nudny, jednak dla mnie to kolejna inspiracja, która pomaga pokolorować otaczający mnie świat.

A was? Co was inspiruje?

34 komentarze:

  1. Kocham inspiracje, uwielbiam je oglądać, wtedy do głowy wpadają mi najlepsze pomysły :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje ^-^
    A szczególnie z kolorem białym...
    Świetny post :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dużo rzeczy mnie inspiruje! Ostatnio mam fazę na białe meble+ kolorowe dodatki<3 Robię sobie właśnie taki pokój, super sprawa:)

    http://www.justcleo.pl/2015/11/winter-essentials-from-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne inspiracje! mamy podobne gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam biel we wszystkim, idealny kolor. czasami też mam brak weny, ale często odnajduje ją.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam biel we wszystkim, idealny kolor. czasami też mam brak weny, ale często odnajduje ją.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie inspirują filmy, różnego rodzaju. Jednak najbardziej uwielbiam te motywacyjne - po nich zawsze mam siłę i pozytywną energię... Uwielbiam to uczucie, kiedy wiem, że mogę, potrafię. Polecam bardzo gorąco! :) Design naprawdę ładny, bo delikatny, a takie naprawdę są miłe dla oka :3
    Pozdrawiam,
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie motywują/inspirują zwykłe rzeczy - jakiś filmik na youtube, czytanie blogów... te inspiracje nie za bardzo...

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam biały kolor ! Mnie inspirują różne rzeczy np. przyroda
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie inspirują zdjęcia czegoś co chcę osiągnąć:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tego kota na tapecie <3 Ja inspiracji szukam zawsze na tumblr ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, tak wiele rzeczy może nas inspirować:) Zdjęcia cudowne, zachowane w jednym klimacie:) Piękny design:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie białe inspiracje,są super!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biel to mój ulubiony kolor. Zawsze chciałam mieć białego kota z heterochromią, takiego jak na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. super inspiracje ten kot jest genialny ^^ ja wszystko co białe szybko brudze xD
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Biel to cudny kolor, o ile w ogóle można go nazwać kolorem. ;D
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. biel i czerń najlepsze kolory <3

    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham biel i czerń! :) Ja osobiście często inspiruję się innymi blogami a także często jakimiś zdjęciami znalezionymi na Instagramie. Co do Twojego bloga mogę powiedzieć, że jest jak dla mnie naprawdę warty uwagi. :) Pozdrawiam.
    ___________________________
    paulinanowaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd bloga naprawdę świetny!
    Bardzo klasycznie, podoba mi się. ♥

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  22. Co mnie inspiruje? Tak jak napisałaś w poście - wszystko po trochę. Muzyka, filmy, tumblr chyba przede wszystkim. Uwielbiam też biały i czarny kolor, klasyczne rzeczy. Lubię po prostu minimalizm. ,,Mniej znaczy więcej". Buziaki, świetny post :*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne inspiracje! Masz racje one dodają nam kreatywności, mnie potrafi wszystko w jakiś sposób zainspirować :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Heej!
    Chciałam Cię serdecznie zaprosić do udziału w mojej akcji "Zróbmy razem kartkę!", a wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w ostatnim poście:) Buziaki!!:*
    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja swoich inspiracji szukam najczęściej na blogach innych popularnych blogerek, albo na Tumblr. Biel jest piękna.. Uwielbiam taki minimalizm.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam oglądać inspiracje. Najczęściej czerpię je z tumblr :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Biel jest śliczne :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne! a moim ulbionym kolorem jest właśnie biały! post idealny!
    co mnie inspiruje? zdecydowanie Tumblr ,<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! Też często wyszukuję zdjęcia inspiracje na Tumblrze i na Pinterest. Jednak nigdy nie wrzucam takich zdjęć na bloga, bo nie wiem kto jest ich autorem i czy autor w ogóle chce. Chociaż i tak pewnie autor nie ma już na to wpływu... :) Ja np chciałabym żeby kiedyś inni inspirowali się moimi zdjęciami, ale żeby też je podpisywali. Może za parę lat się to spełni :D

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥