14 sierpnia 2015

Szczerość a chamstwo - Jak to z tym jest?

 
Ostatnio pod postem promującym dostałam komentarz, że mam słabe zdjęcia, blog jest nijaki oraz sama jestem brzydka. Zainspirował mnie ten komentarz do napisania tego o to postu.
Osoba, która to napisała oczywiście z anonima, bo jakżeby inaczej:) Na pewno myślała, że ma racje. To co pisze jest szczere itp, itd.  Niestety - Tak nie jest. Może i jestem brzydka, a mój blog jest nijaki, zdjęcia nie takie, jednak niektóre zdania lepiej zostawić dla siebie. Wiadomo - Przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie tak chamskie komentarze:) Jak wiele osób zaczęłam na początku tym się przejmować, ale po czasie uznałam, że ta osoba wcale nie jest lepsza ode mnie, tym bardziej, że po prostu napisała z anonima. Tak samo jest na asku. Ludzie z anonima wtrącają się w życie innych, krytykują, obrażają wcale jej nie znając. Chociaż najczęściej są to osoby z naszego otoczenia, które jak widać nie mają własnego życia, a to się nazywa zazdrość. 

Nie mają własnego życia dlatego wtrącają się w cudze, a ja się pytam po co? Po co robić komuś przykrość, po co potem on siedzi i płaczę, bo dostał tzn. "hejty". Takich osób najlepiej nie słuchać, a jeżeli chcemy usłyszeć prawdę najlepiej zapytać o zdanie najbliższych - przynajmniej mamy pewność, że odpowiedzą nam prawdę. 
Szczerość to jedyna dobra cecha, za którą ludzie cię znienawidzą. 
Szczerość - tak. Chamstwo-nie.
No to w końcu jak to z tym jest? Na to pytanie musicie sobie odpowiedzieć sami. Wiele osób uważa, że chamstwo jest zwyczajną szczerością, ale mylą się.  Dużo ludzi bierze to wszystko do siebie, wpada w depresje a bardzo często jest coś gorszego. Jestem pewna, że każdy z nas kiedyś kogoś "hejtował" nie zdając sobie sprawy z tego, co może się stać. Jakie mogą być konsekwencje naszych czynów. Jak zaaraguje druga osoba. Więc zanim coś napiszemy, powinniśmy pomyśleć przynajmniej 2 razy.
 





Szczerość a chamstwo to dwie różne rzeczy, powninniśmy nauczyć się je odróżniać. Zastanów się jakie byłyby konsekwencje Twoich czynów. Żebyś nigdy nie miał cudzego życia na sumieniu..

Chciałabym jeszcze na końcu tego posta bardzo podziękować mojej kochanej Domi, która dała mi te cudowne zdjęcia, bym mogła je wstawić w poście. Niestety ostatnio nie byłam na zdjęciach, a moja twarz w tak dość długim poście byłaby szczerze powiedziawszy nudna. Także jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam na jej bloga: http://spiralaxoxo.blogspot.com/  Na pewno się nie zawiedziecie!:*
A jeżeli wszystko wypali, już niedługo możecie wyczekiwać zdjęć z Trójmiasta!:) Mam nadzieję, że wszystko dobrze wyjdzie:*

19 komentarzy:

  1. Świetny post misia! Zgadzam się w 100% z Tobą ♥
    Nie ma za co, zawsze do usług! :*

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz się co przejmować...
    Takie komentarze zostawiają zazwyczaj osoby, które nie mają nic wspólnego z blogowaniem, a chcą gdzieś ukoić swoje emocje, lub o dziwo nasi ,,pseudo znajomi".
    Elokwentna osoba nie pisze z anonima.

    Głowa do góry piękna dziewczyno i pisz dalej! Drążenie tematu niszczy nam nerwy, a daje satysfakcję osobie znajdującej się po drugiej stronie. Dlatego nie pisz, tylko pokaż kolejnymi postami, że jednak życzliwy nie ma racji!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie!:) Bardzo dziękuję! ♥ Poruszyłam ten temat, ponieważ chciałabym, żeby jednak ludzie myśleli 2 razy zanim napiszą coś, bo jednak nie wszyscy mają silną psychikę i ich to bardzo boli ;/
      Całuję:*

      Usuń
  3. genialny post ♥

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie na ten temat, to po prostu nie zwracac uwagi na takie osoby, poniewaz one nie maja honoru i to wlasnie z nich powinno sie smiac. Nie przejmuj sie! Jestes ladna dziewczyna, a twoj blog jest wspanialy i wnosi duzo dobrego do zycia. :)
    Sliczne zdjecia. :*

    Fotorelacja z Portugalii - koniecznie zobacz. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ♥♥
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zdjęcia są naprawdę prześliczne <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS <3 :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, jesteś śliczna, a Twoj blog jest zadbany! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny blog, jesteś śliczna i zdjęcia również super. Nie ma co się przejmować anonimami! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem Twój blog jest świetny, więc nie wiem dlaczego ktoś się przyczepił... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem chamstwo to najgorsza rzecz jaka może być. Serio. Wszystko inne byłabym w stanie jakoś uzasadnić, ale tego się nie da. To szczyt wszystkiego! Chyba jestem pod tym względem bardzo przewrażliwiona..

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, u niektórych od szczerości do chamstwa niedaleko. :/

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz swietnego bloga ! Nie warto przejmować się hejtami a szczególnie anonima ! Najważniejsze jest to co lubisz robić i ze robisz to z sercem :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. taki anonim, zamiast się ujawnić i napisać uzasadnioną krytykę... to pisze anonimowo
    pokliaksz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chamstwo to coś okropnego, nawet jak się uważa coś innego, to powinniśmy wyrazić swoją opinię w kulturalny sposób, a nie zaraz stosować wyzwiska itp ;)
    Świetnie napisane, pozdrawiam! :D
    Mój blog ♥ ---> klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny Blog ;3 Masz może ochotę na wspólną obserwację ? :* Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥