9 sierpnia 2015

Post gościnny~Marta i Wiktoria


Hejka kochani. Z tej strony dziewczyny z bloga Marta i Wiktoria dzisiaj piszemy tu post goscinny. Razem z Mariką postanowiłyśmy wymienić się postami. Post Mariki możecie zobaczyć na naszej stronie. Zapewne wiele osób z was nas nie kojarzy, ale spróbujemy to zmienić i was zaciekawic. Jesteśmy początkującymi blogerkami. Naszego bloga mamy od 2 miesięcy a już zagościło u nas 19 tysięcy wejść i prawie 250 obserwatorów. Teraz może coś opowiemy o nas (o 2 przyjaciółkach, które połączyła milosc do blogowania).






Marta-16-letnia dziewczyna z Łodzi. Interesuje się modą, fotografią, zwierzętami.





  • Wiktoria-15-letnia dziewczyna z Rybnika. Interesuje się muzyką. Gra na keybordzie i gitarze. Kocha śpiewać. Lubi też tańczyć, wciąż ćwiczy, zeby byc coraz lepsza.




Na blogu piszemy o naszych podróżach, naszym życiu. Mnie zabraknie zdjec, a także pomysłów na stylizacje. Poruszamy też wiele tematów, takich jak nastoletnie kompleksy czy porzucanie zwierząt. Mamy takzę niespodziankę w postaci wspólnych postów. Gorąco do nas zapraszamy. Mam nadzieję, ze Wam sie spodoba.

A tutaj można nas znaleźć:
Blog: wikiandmarta.blogspot.com
                                                                        Ask.fm: martawiki090
Instagram: martawiki090








Szukasz bloga modowego, na którym nigdy nie będziesz się nudzić, a zdjecia będą dobrej jakości? Jeśli tak to dobrze trafiłeś!








17 komentarzy:

  1. Jakie ładne młode dziewczyny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż jestem gorąco zaskoczona taką wymianą, taka jestem staromodna, że nigdy na to nie wpadłam. Świetny pomysł. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łódź! <3
    Super dziewczyny, zaraz zaglądam na bloga! :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu dla Was oraz Mariki ;*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wymiany to fajna sprawa :) Zawsze można dowiedzieć się o różnych ciekawych blogach.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne włosy!

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł co do takiej wymiany, długo się szykowałam, ale jakoś mi się nie udało, a sama chciałam. Także gratulacje, fajny pomysł. :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno do Was wpadnę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i myślę, że tak samo miłe dziewczyny :)
    Obserwuje, odwdzięczysz się?
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/11/2015

    Mariko - o ile tak się nazywasz. chcę Ci powiedzieć że twój blog ma dużo wad. zła jakość zdjęć, błędy w pasku bocznym. Ogólnie to sama jesteś brzydka :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona przynajmniej jeśli będzie chciała zniżyć do twojego poziomu musi zakupić łopatę albo najlepiej koparkę :)

      Usuń
    2. Anonimku - "O ile tak się nazywasz" (ygh:) ) Pokaż mi gdzie tutaj są błędy w pasku bocznym, bo ja jakoś nie zauważyłam. Jeżeli jesteś ładniejszy/a to się pochwal:*

      Usuń
    3. A i widzę, że sam robisz błędy w swoim zdaniu, więc nie rozumiem do czego się dowalasz:*

      Usuń
  10. Takie wymiany to super sprawa! ;)
    Kilka razy udało mi się zagościć u Was na blogu, także nie jest on mi obcy.

    Pozdrawiam, Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie do was zajrzę, wydaje się być ciekawie :)

    NOWY POST!♥ Kliknij tutaj

    POKLIKASZ?♥ Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥