15 czerwca 2015

Wakacje 2015 - Czyli jak ciekawie spędzić czas?


Hej! Wakacje już tuż, tuż, dlatego przyszłam dziś do was z notką o pomysłach jak ciekawie spędzić  czas? Na pewno każdy z nas niecierpliwie czeka te 10 miesięcy na odpoczynek, ale w ostatniej chwili nie wie co robić. U mnie w tym roku tak nie będzie :) Mam zamiar wykorzystać te 2 miesiące interesująco. Mam już zaplanowane parę wyjazdów, ale oczywiście nie na całe wakacje.
A o to moje propozycje na umilenie sobie czasu. :)
1. ROZWIJAJ SWOJE PASJE I ZAINTERESOWANIA.
Z pewnością każdy z nas ma wiele pasji i zainteresowań, a wakacje to idealny czas na wykorzystanie tego. Zamiast siedzieć w domu, wyłącz komputer, wyloguj się z instagrama i idź się bawić. Zaproś rodziców na wspólną wycieczkę rowerową, odwiedź starych znajomych, bądź spontaniczny! Sama w te wakacje mam zaplanowane parę wyjazdów, ale głównie chce się przyłożyć do rysowania, bloga i fotografii.


 2. SPOTKAJ SIĘ ZE ZNAJOMYMI.
 Nie zniechęcaj się tym, że nie będziecie widywali się w szkole. Zadzwoń i umówcie się choćby w parku. Porozmawiajcie, poznajcie się, każdy powód jest dobry na spotkanie!




3. WYJAZD.
 
Namów rodziców na wspólne wakacje lub wyrwij się gdzieś ze znajomymi, jedź na kolonie. Na pewno spędzenie czasu na kolonii z rówieśnikami byłoby ciekawe. :)


 4. DOBRA KSIĄŻKA JESZCZE NIKOMU NIE ZASZKODZIŁA
Jak już niektórzy wiedzą jestem od paru tygodni szczęśliwą posiadaczką książki "Zostań, jeśli kochasz", którą wygrałam niedawno. Od paru dni walczę o książkę "Girl Online" także trzymajcie za mnie kciuku, bym miała co czytać! :) Na ciepłe dni polecam kocyk na łące, dobrą książkę oraz zimny napój. W końcu książka jeszcze nikomu nie zaszkodziła! 
 
  5. A CO NAJWAŻNIEJSZE DAJ SOBIE CZAS.
Wakacje to w końcu czas odpoczynku! Możesz planować, ale nie zapominaj o tym co sprawia Ci największą przyjemność. Jeśli jest wolne, odpręż się, włącz swoją ulubioną piosenkę, nadrób seriale, na które nie miałeś wcześniej czasu. Hej, to nareszcie wakacje! Nie całe 2 miesiące trzeba być na nogach :)

A Ty masz już swoje plany?\
Do następnego wpisu! :*  




35 komentarzy:

  1. wakacje to idealny czas na rozwijanie się ;) świetne plany!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywny post! a pomysły genialne! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne porady, które warto wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam tylko jeden plan - spać ♥

    http://julilafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanie lekarstwem na wszystko :D

      Usuń
  5. myslę że wykorzystam te wakacje jak najlepiej się da, plany pewnie będą spontaniczne :D

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz!
    Cudowne zdjęcia:))
    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie
    Juliie-blog KLIK!
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. żeby dać sobie czas trzeba go jeszcze mieć choć trochę ;) ogólnie fajny wpis :) dobrze się czyta;)
    pozdrawiam
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te waakcje trzeba spedzic jak najlepiej :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam planów, wszystko robię na spontana xd ale skorzystam również z Twoich pomysłów :D

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O zdecydowanie musze wypocząć :)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze są wyjazdy, ale bardzo lubię też jazdę na rowerze. :) Pozdrawiam i bardzo ładny blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku na pewno nie odpuszczę wyjazdu, ale to dopiero we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam parę planów, ale mam nadzieję,że skorzystam również z twoich pomysłów :) Fajna notka, wszystko przemyślane, zdjęcia na temat, wszystko na plus ;) Obserwuję, oby więcej takich wpisów! :)
    http://patiiixxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja jeszcze nie zaczęłam wakacji... Niestety! ale zaplanowalam bardzo dużo wyjazdów :) odpocznij i wykorzystaj przerwę jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA!
    JESTEŚ URODZONĄ BLOGERKĄ :)

    ZAPRASZAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. http://wikiandmarta.blogspot.com/-mój blog
    Obserwuję,liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety całe wakacje pracuje :c także nudzić nie będę się na pewno :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka wspaniałych rad. Ja swoje plany na wakacje mam od połowy maja, bo wtedy zaczęłam wakacje !
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze niestety nie mam planów na wakacje,
    ale zamierzam zrobić sobie listę rzeczy które chciałabym osiągnąć :)
    Zapraszam :
    http://dear-victoriaa.blogspot.com/
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam będę czytać :D
    polskiegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super porady, ja wyjeżdżam za miasto z jakąś dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny blog i swietne zdjecia powodzenia w blogowaniu ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby plany są, ale czy wypalą to inna sprawa :D

    http://ola-jaworska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne pomysły :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno się dostosuję ;DD

    Zapraszam do siebie! :D
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia. Pozytywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne plany, a ja uwiebiam czytać D:
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm...moje wakacje będą ambitne i nie zabraknie w nich nauki, dziwnie to brzmi, ale muszę się solidnie przygotować do testów, pomijając jednak to nie zabraknie koloni i mam nadzieję wypadu z rodzicami, poza tym mam zamiar dużo czasu spędzić ze znajomymi na basenie i ogólnie w mieście :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe pomysły.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda. Zbliżają się wakacje i trzeba te rzeczy zrobić. I nie ma, że nie! ;D
    http://trzylinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post ;) jaki tytuł ma ta książka?

    ------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wpis :)

    karolinal1906.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy post pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Have a nice Day Sweety!♥